abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71213565
Fotoboek DownPower
Het fotoboek toont de talenten van jongeren met Down Syndroom
www.downpower.nl

Banner precies onder de TS.
Heeft iemand al eens een topic aangemaakt, "Humor met banners" ofzo?
pi_71213933
Van alle taxi-bedrijven in de buurt opbellen en een afspraak maken om opgehaald te worden op precies dezelfde tijd.
Dan staat de hele straat vol met taxi's die allemaal bij hetzelfde huis moeten zijn!
Ik doe niet meer aan een signature
pi_71214015
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:49 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Ik had een beter OP moeten neerzetten. Ik bedoel meer in de richting van wraak.
Ja dat had je moeten doen ja, verder kan ik je niet helpen, ik doe niet aan wraak.
pi_71214043
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:07 schreef Lakai het volgende:
Van alle taxi-bedrijven in de buurt opbellen en een afspraak maken om opgehaald te worden op precies dezelfde tijd.
Dan staat de hele straat vol met taxi's die allemaal bij hetzelfde huis moeten zijn!
Naaais
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:52:39 #55
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_71259044
Lastig vallen met een vissenkom
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_71259188
Een brief sturen
friet saté
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:16:38 #57
261752 Plankton_
De Maatemmer
pi_71259741
Inbreken.
pi_71944802
Je kan een ansichtkaartje sturen van je vakantie-adres in de Provence met de mededeling dat het lekker weer is en dat de kinderen de hele dag bij het zwembad zijn.
><(({°>
pi_71945609
quote:
quote:
Ruin a Marriage
Collect information about a married man that you know. Get a girl to call his house. If the wife answers, hang up. Do this another time. On the third time, ask for the guy. This will cause lots of suspicion. Keep this up for a month and see his marriage ruined. Also, send sexy gifts to his house, like used panties and love notes. Put in details about the guy so that the wife will think it's legit.
><(({°>
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:28:56 #61
116846 Pingwingei
Ei van gevleugelde pingrequest
pi_71946414
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:07 schreef Lakai het volgende:
Borat

Gooi gewoon een grindtegel door de ruit.
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
pi_71946757
Je kan heel veel proefabonnomenten nemen op verschillende blaadjes (waaronder extreme hardcore gay bukkake oid).

Je kan ook op marktplaats iets heel zeldzaams zetten (verzin wat leuks) voor weinig geld. Je krijgt ontzettend veel reacties, en als je zijn telefoonnummer hebt geef je dat op. Anders stuur je al die mensen naar zijn huis om dat ding op te halen

Of je kan ook nog zijn voordeur gewoon dichtmetselen s'nachts. Als ze de volgende dag de deur uit willen snappen ze er niks van

En je kan ook anoniem melden dat je denkt dat er een wietplantage in zijn huis zit, wordt zijn huis ondersteboven gekeerd door een heel ME team
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_71949209
Meld misdaad anoniem, dat er de laatste tijd vaak illustere figuren 's avonds in en uit lopen en dat je vaak een wietlucht ruikt...

EDIT: laatmaar
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_71949293
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:02 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

[..]

quote:
Box Floods happen to be one of the most time-honored traditions of the /i/nsurgency. All you need is an address and an online postal account. Within a week or two, your victim will receive thousands upon thousands of boxes. They will litter his front yard and piss off neighbors. He won't be able to get rid of them easily without dealing with the post office, and they will probably call the cops on the victim for mail fraud. This is one of the greatest tactics of /i/ and it's been proven time and time again.

* Step 1: Create an account on USPS.com using a valid email. www.mailinator.com or guerrillamail.com can be used for this. It provides e-mail addresses without the need to sign up.
* Step 2: Go to USPS's store and order all the FREE boxes and mailing envelopes.
* Step 3: Confirm the address and purchase.

You can order up to 20 free packs on a single account. So if you're not fucking retarded, you can see that one account can be used to send 600 boxes. Multiple accounts are no trouble at all, so make sure to send a few thousand.
Dan heb je ineens op maandag ochtend 20 bussen van UPS voor je deur.
pi_71950200
Werkt dat ook in nederland?
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:18:07 #66
249386 slaaf_fikkie
lang leve de lol
pi_71962261
Stelletje amateurs!!

eerst bouw je wat profielen, bv op wat homo sites mocht dat je ding zijn
die bouw je wat uit in 1 a 2 maand onder naam slachtoffer
Je zet es een fotootje als je die hebt, en lult wat met je vriendjes erover dat niemand het mag weten en zo
Als je profielen een beetje goed lopen en je hebt veel leuke "vriendjes" ga je naar Google
Tik in: straat en stad, en zet daar gastenboeken achter
Google geeft je nu alle gastenboeken bij je slachtoffer in de buurt

Drop hier de linken naar die sites, en leef je uit
Hij die wel hoort, maar niets begrijpt is zo goed als doof!
Ik doe mee aan FOK! Idols, stem op mij!!
Voor meer info zie je bij fikkies avonturen
pi_75324487
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 01:24 schreef NoFidea het volgende:
Bestel een groot aantal maaltijden of verschillende kleine hoeveelheden van verschillende bedrijven
_
Feyenoord Rotterdam
pi_75325076
Goed topic!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: