Mmm, zou wel lachen zijn, als dat echt zo was.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:14 schreef Nashje het volgende:
Dit al voorbij gekomen trouwens? Ongelooflijk.
[..]
Uh knipmuts, zeg ik iets verkeerds dan??quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:22 schreef _Mike_ het volgende:
Jezus, is het onze clown Angstgegner niet dan is het Need2009 wel
Je lult gewoon bullshit, Ajax de Zeeuw gek maken? Dat doet hij zelf hoor, en Ajax betaald echt niet de prijs die de andere club wil hebben als het onredelijk is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:26 schreef need2009 het volgende:
[..]
Uh knipmuts, zeg ik iets verkeerds dan??
Bedankt voor je mening. Maar hoezo bullshit lullen? Als ik naar mijn onderschrift kijk hebben ze al eerder een speler gek willen maken!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Je lult gewoon bullshit, Ajax de Zeeuw gek maken? Dat doet hij zelf hoor, en Ajax betaald echt niet de prijs die de andere club wil hebben als het onredelijk is.
Er zitten ook louter kwade satanskinderen in het bestuur van Ajax. Voordat ze een speler willen vragen ze advies aan de Hellehond die ze altijd zegt dat ze zoveel mogelijk slechte dingen moeten doen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:33 schreef need2009 het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening. Maar hoezo bullshit lullen? Als ik naar mijn onderschrift kijk hebben ze al eerder een speler gek willen maken!!
Haha, geweldig dit, 10 punten voor jou. 90 punten nog voor de wasmachinequote:Op donderdag 23 juli 2009 00:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Er zitten ook louter kwade satanskinderen in het bestuur van Ajax. Voordat ze een speler willen vragen ze advies aan de Hellehond die ze altijd zegt dat ze zoveel mogelijk slechte dingen moeten doen.
Zoals daar zijn:
- De speler het hoofd gek maken ()
- Express 4 miljoen onder de vraagprijs gaan zitten
- Je arrogant gedragen
- Het Joodse geloof verspreiden
- Alles maar dan ook alles doen wat maar Anti-Twente is.
- Naalden prikken in de Munsterman-voodoopop.
Maar maak vooral nog zo'n stoer onderschrift, nerd2009.
Altijd die vergelijkingen zeg, Van der Sar vergelijken met Dingsdagquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:39 schreef El-Salvador het volgende:
Geheel met je eens. Elk 'product' uit de Ajax-opleiding is uniek, ik denk zelf dat Toby meer een killer als Heitinga.
Iets anders wat op Ajaxlife.nl stond. Vergelijking met Bolton is vrij mank natuurlijk.
[..]
eer voor mijn werk.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:45 schreef Gabbylicious het volgende:
Hhaha prosac supermod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |