Alderweireld wordt beter als Heitinga.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Van Toby verwacht ik veel komend seizoen. Heeft met name in de uitwedstrijd tegen L'OM veel indruk op me gemaakt.
De nieuwe Heitinga is in de maak.
Als Armstrong dat zegt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:32 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Alderweireld wordt beter als Heitinga.
Hehe. Als ik die Alderweireld telkens zie spelen, dan druipt me daar toch een portie voetbalklasse vanaf.quote:
Henzelf.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:35 schreef Radegast het volgende:
beter dan.
Eigenlijk moet je dit nou juist niet doen, jonge jongens speigelen aan oud spelers. Dan kan het alleen maar tegenvallen, laat die jongens naam maken voor hunzelf.
Maduro ging gebukt onder de vergelijking met Rijkaard had ik altijd het gevoel. En zo had je meer spelers.
quote:VI: Ajax duurste club van Nederland
woensdag 22 juli, door Wilhelmis, Amsterdam, 16:37u, Ajaxlife.nl
We leveren graag kritiek als de Snor (=Voetbal International) zich weer eens vergaloppeerd. Deze week staat er echter een bijzonder verhaal in de papieren versie van VI. Iwan van Duuren en Tom Knipping brengen aan de hand van een Deloitte-rapport het verhaal 'De grote prijzentest'. Een van de conclusies: Ajax is de duurste club van Nederland.
Geen pannenkoek roepen
Van Duren en Knipping winden er geen doekjes om. De twee schrijven: “Het is aan niemand uit te leggen waarom de kaarten bij de Amsterdammers het duurste van Nederland zijn. Ajax is buiten het veld een A-merk, maar laat op het veld al jaren niets zien... Onder meer met de door de fan opgehoeste kaartprijzen financiert de club veruit de hoogste salarissen van Nederland... De Ajax-fan mag de hoofdprijs betalen, maar geen pannenkoek roepen en ook geen kritische spandoeken ophangen...”
Geconcludeerd wordt dat de prijs van een abonnement bij een Engelse middenmoter in de Premier League goedkoper is dan een seizoenkaart Ajax. De fans van Bolton Wanderers krijgen zien echter wel sterren als Drogba, Lampard, Gerrard en Van der Sar voorbijkomen. Dat is nogal een verschil met bijvoorbeeld Jeroen Drost of Michael Dingsdag, merken de twee VI-journalisten terecht op.
Daar gaat onze zes ton.quote:De transfer van Zlatan Ibrahimovic naar FC Barcelona is mogelijk op losse schroeven komen te staan. Samuel Eto'o, die als ruilmiddel wordt ingezet, wil namelijk geld zien van zijn huidige werkgever, meldt het Italiaanse Channel4
quote:'Eigenlijk is niemand meer waard dan zes miljoen'
Geschreven op woensdag, 22 juli om 19:49
Met zijn uitspraak dat Ajax voor spelers uit de Eredivisie niet meer dan acht miljoen euro moet betalen zorgde Martin Jol enkele weken geleden voor consternatie. In het weekblad Voetbal International zegt de oefenmeester woensdag dat hij nog steeds achter zijn gedane uitlatingen staat, en dat hij toentertijd zelfs te hoog zat.
"Eigenlijk zat ik nog te hoog toen ik dat zei en denk ik eerder aan zes miljoen als grens", vertelt de oefenmeester. "Let wel, ik heb het dus over binnenlandse transfers. Want als Luis Suárez uiteindelijk naar een club in het buitenland vertrekt, geloof me, dat gebeurt alleen als er een gigantisch bedrag tegenover staat."
Jol deed de uitspraak in de periode dat Ajax niet meer dan acht miljoen euro over had voor Eljero Elia, die inmiddels bij Hamburger SV speelt. Maar ondanks de mislukte komst van de Oranje-international in spé, weigert Jol zijn ideëen bij te stellen. "In het geval van Demy de Zeeuw laten we ons het hoofd ook niet op hol brengen."
De Zeeuw doet woensdagavond niet mee in de vriendschappelijke wedstrijd van AZ tegen het Duitse Hamburger SV. Coach Ronald Koeman heeft de speler uit de selectie gelaten omdat hij niet voldoende gefocust is in verband met transferperikelen. De Zeeuw wordt al enige tijd in verband gebracht met een overgang naar Ajax.
Onzin dit, Ajax is het duurst bij de middenlijn maar pas de 5de achter het doel. Dan kan je ook zeggen: Ajax 5de duurste club van Nederland achter AZ, PSV, Twente en Feyenoordquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:39 schreef El-Salvador het volgende:
Geheel met je eens. Elk 'product' uit de Ajax-opleiding is uniek, ik denk zelf dat Toby meer een killer als Heitinga.
Iets anders wat op Ajaxlife.nl stond. Vergelijking met Bolton is vrij mank natuurlijk.
[..]
Inderdaad, prijzen vallen echt wel mee. Wat PSV vraagt voor CL-wedstrijden, daar zou de Arena voor afgebroken worden. (De Arena zou überhaupt worden afgebroken als we eindelijk CL zouden halen, maar dat terzijde)quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:43 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Onzin dit, Ajax is het duurst bij de middenlijn maar pas de 5de achter het doel. Dan kan je ook zeggen: Ajax 5de duurste club van Nederland achter AZ, PSV, Twente en Feyenoord
Het is je vergeven. Wanneer teken je? Na het AT?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:36 schreef turnpoint76 het volgende:
Heitinga: "Ik ben een Ajacied. Altijd. Eeuwig. En ooit keer ik terug om voor mijn club te spelen. Als Ajax mij wil, en het publiek mij dit tijdelijke afscheid kan vergeven…"
Nadat ik in de WK finale in 2018 heb gespeeld, in het Rotterdam Olympic Stadium..quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:46 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Wanneer teken je? Na het AT?
Gerucht was nu toch dat ze 75 miljoen gaan betalen + Hleb? Voor Ajax is dat alleen maar beter..quote:
quote:
Ghehehe, rond de mogelijke transfer van Elia was het nog 8 miljoen. Volgende week willen ze maximaal 4 miljoen uitgeven voor een speler van Vitesse of NEC en is geen enkele speler van een Nederlandse club meer dan 4 miljoen waard.quote:
Daar heb je hem al voor :quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dan moet Jol maar snel voor een goed scoutingsnetwerk gaan zorgen, met zes miljoen haal je weinig in het binnenland. En terecht.
quote:vr 29 mei 2009, 05:40
Cock neemt deel taken Blind over
AMSTERDAM - Cock Jol gaat bij Ajax niet alleen als persoonlijke assistent van zijn broer en hoofdtrainer Martin fungeren, maar krijgt ook een belangrijke andere rol. "Ik ga me nadrukkelijk bezighouden met de scouting en de jeugdopleiding", aldus Cock.
"Ik neem een aantal taken over van Danny, ga de jeugdopleiding en scouting doorlichten en rapporteer aan Blind. Hij bespreekt het vervolgens met Martin en die legt het neer bij Rik van den Boog en dan gaan we ermee aan de slag."
Nee, AZ, wij kunnen De Zeeuw bijschrijvenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:37 schreef VoreG het volgende:
Volgens Marca is Huntelaar naar Stuttgart, kortom we kunnen 7 miljoen bijschrijven. (toch?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |