Nou het lijkt mij nog steeds erg sterk dat hij komt...Wie zegt dat hij niet "gewoon" naar het buitenland gaat?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:47 schreef NoizEkick het volgende:
Het zou nu best een grote deceptie zijn als 'ie niet komt trouwens.
Mja, moeilijke beslissing, maar hij mag zelf meebeslissen of hij verhuurd gaat worden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:52 schreef Nashje het volgende:
Bodul op de lijst om verhuurd te worden. Weet niet wat ik ervan moet vinden. Heb echt veel vertrouwen in hem en zie 'm volgend seizoen nog doorbreken ook.
Bron?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:52 schreef Nashje het volgende:
Bodul op de lijst om verhuurd te worden. Weet niet wat ik ervan moet vinden. Heb echt veel vertrouwen in hem en zie 'm volgend seizoen nog doorbreken ook.
Dan mag je toch verwachten dat er nog een spits bij gaat komen, of zullen we hiermee redden?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:52 schreef Nashje het volgende:
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=9072quote:
Welke buitenlandse club heeft er dan interesse getoond? Kan me niets herinneren en even zoeken leverde ook niets op. Misschien heb ik dat gemist ofzo?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:51 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Nou het lijkt mij nog steeds erg sterk dat hij komt...Wie zegt dat hij niet "gewoon" naar het buitenland gaat?
Ohja, ik was even vergeten dat er ook clubs zijn waarbij de meeste transfer-perikelen niet uitlekken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:59 schreef Prosac het volgende:
Wie weet speelt er wat op de achtergrond, nu Ajax interesse heeft getoond. Bayern bijvoorbeeld.
Bereid je dan vast maar voor, want Dirkie laat hem echt niet naar Ajax vertrekken hoor... Wat Koeman verder ook zegt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:47 schreef NoizEkick het volgende:
quote:Breuk tussen AZ en De Zeeuw lijkt aanstaande
Demy de Zeeuw lijkt zijn laatste wedstrijd in het shirt van AZ te hebben gespeeld. De middenvelder maakt geen deel uit van de selectie voor het oefenduel met Hamburger SV.
Die wedstrijd staat woensdag op het programma, maar De Zeeuw doet niet mee omdat hij zich niet meer kan motiveren voor een wedstrijd van AZ. De twintigvoudig international wil vertrekken naar Ajax, dat zich eerder deze maand officieel meldde bij de Alkmaarders.
AZ wil De Zeeuw echter niet verkopen aan Ajax. Tenzij de Amsterdammers flink betalen, zo lieten algemeen directeur Marcel Brands en trainer Ronald Koeman vorige week weten.
VI
Mwah voor mij niet hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:47 schreef NoizEkick het volgende:
Eens. Beter dat hij gewoon speelt en zich door ontwikkelt, dan dat 'ie verpietert op de bank.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:29 schreef Wooldoor het volgende:
Misschien wel beter dat Bodul verhuurd wordt, het geeft toch ook een beetje aan dat Jol met 2 spitsen wilt spelen. Daar heeft hij dan Suarez, Sulejmani, Cvitanich, Luque, Rommedahl en Kennedy voor op dit moment.
4,5%quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:34 schreef Egamer het volgende:
Overigens, een hele andere vraag. Hoeveel procent zal Go Ahead Eagles ontvangen bij een mogelijke transfer van De Zeeuw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |