Vraag het me af.. Oleguer brengt natuurlijk een bak aan ervaring op het eller-aller hoogste niveau mee. Dat is ook wat waard.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar fout zitten.
Wielaert lijkt mij hoger in de pikorde staan dan Oleguer, zeker ook als je afgaat op de laatste twee oefenwedstrijden. En Gabri komt nu natuurlijk bijna niet in het stuk voor omdat hij geblesseerd is, maar als hij terug is zal het plaatje er ook weer anders uitzien denk ik.
Waarschijnlijk is dit gewoon de basis met op een aantal posities nog wat ruimte voor spelers die het nog moeten laten zien zoals Vertonghen en Oleguer die beide geblesseerd waren.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar fout zitten.
Wielaert lijkt mij hoger in de pikorde staan dan Oleguer, zeker ook als je afgaat op de laatste twee oefenwedstrijden. En Gabri komt nu natuurlijk bijna niet in het stuk voor omdat hij geblesseerd is, maar als hij terug is zal het plaatje er ook weer anders uitzien denk ik.
Absoluut. Daar kunnen jongens als Vurnon en Van der Wiel een voorbeeld aannemen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup, daar is Jol zeer tevreden over. Donald komt ook erg goed over in interviews moet ik zeggen.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:39 schreef koningdavid het volgende:
Nog een leuk stukje uit de Sportweek:
[..]
Luis.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:47 schreef Rejected het volgende:
Lindgren als spits.Die stift tegen Twente blijft mooi.
Elia: Ze speelden met poep in hun broek.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een gestolen overwinning. Blijft heerlijk
Was niet gestolen. Twente had 1 kans via Huysegems.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En elia dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Was niet gestolen. Twente had 1 kans via Huysegems.
Dan ben ik op vakantiequote:Op woensdag 22 juli 2009 12:10 schreef Blight het volgende:
Ik kan echt haast niet meer wachten tot de eerste competitiewedstrijd.
Heerlijke overwinning was datquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Moet wel, vanwege het WK.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:16 schreef toma het volgende:
[..]
Dan ben ik op vakantie
Kut planning. Die gasten van de KNVB zijn echt achterlijk om de competitie al zo vroeg te laten beginnen.
Ik mis PSV-Ajax door die kutvakantiequote:Op woensdag 22 juli 2009 12:16 schreef toma het volgende:
[..]
Dan ben ik op vakantie
Kut planning. Die gasten van de KNVB zijn echt achterlijk om de competitie al zo vroeg te laten beginnen.
Om de twee jaar is er een EK of een WK en andere jaren begint het nooit ZO vroeg. Dit is echt absurd.quote:
Langere winterstop..quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:44 schreef toma het volgende:
[..]
Om de twee jaar is er een EK of een WK en andere jaren begint het nooit ZO vroeg. Dit is echt absurd.
Niet iedereen is een prater, ik vond Van der Wiel tijdens interviews ook altijd prima. Donald is gewoon een spontane jongen, maar het hoeven echt niet allemaal babbelzieke figuren te zijn. Bergkamp, Litmanen, Rijkaard en zelfs Van Basten. Allemaal niet echt de meest spontane figuren, maar wel de vier beste spelers van de afgelopen vijfentwintig jaar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Absoluut. Daar kunnen jongens als Vurnon en Van der Wiel een voorbeeld aannemen.
Ik vind Donald echt niet spontaan spontaan ofzo, maar hij komt heel erg rustig en professioneel over, goed bezig met z'n vak.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:22 schreef twi het volgende:
[..]
Niet iedereen is een prater, ik vond Van der Wiel tijdens interviews ook altijd prima. Donald is gewoon een spontane jongen, maar het hoeven echt niet allemaal babbelzieke figuren te zijn. Bergkamp, Litmanen, Rijkaard en zelfs Van Basten. Allemaal niet echt de meest spontane figuren, maar wel de vier beste spelers van de afgelopen vijfentwintig jaar.
Dat is knap, aangezien Ajax helemaal niet tegen Sunderland moet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:26 schreef Toivonen het volgende:
Ajax verliest van Athletico en van Benfica.
Gelijkspel tegen sunderland. Ajax wordt laatste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |