Ik weet het niet, ik heb Alderweireld nog niet zien spelen deze voorbereiding. Maar de technische staf is wel erg lovend over hem.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Met Alderweireld ga je toch (nog) niet het niveau behalen waar je heen wilt als Ajax?
Er is geen enkele topverdediger die naar ajax wilquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Met Alderweireld ga je toch (nog) niet het niveau behalen waar je heen wilt als Ajax?
In Enschede loopt er vast nog wel 1. Bovendien gaat het me meer om het type verdediger, nu is het veel van hetzelfde vind ik. Er kan geen goed complementair koppel opgesteld worden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:56 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Er is geen enkele topverdediger die naar ajax wil
Jawel maar in Enschede betaal je de hoofdprijs.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
In Enschede loopt er vast nog wel 1. Bovendien gaat het me meer om het type verdediger, nu is het veel van hetzelfde vind ik. Er kan geen goed complementair koppel opgesteld worden.
Als je hem rustig brengt met een Wielaert naast hem - waarom niet? Afwisselend met Oleguer laten spelen,quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Helemaal niet, dit is evolutie, een carnivoor die wil opschuiven in de rangorde en minimaal naast de andere carnivoor komen. Clubs denken hiermee ook een mogelijkheid te hebben gevonden om makkelijker bij de andere clubs te komen.quote:
Lekker weer via de N33 door fucking middle of nowhere en Veendam richting Groningen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:59 schreef Aanvoerder het volgende:
En lekker met de martelbus naar Groningen.
Dat gebeurd niet, dat is alleen als je vanuit Beilen gaat, heb het nu 2x meegemaakt en wat een schijtzooiquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Lekker weer via de N33 door fucking middle of nowhere en Veendam richting Groningen.![]()
Ongelooflijk toch altijd, respect dat je nog meegaat met busreizen.. ik ben er wel klaar mee. Als je geen vee bent, dan ben je wel een soort criminelenvervoer.
Heb je dan niet 3 een beetje dezelfde types? 3 rechtspoten, allemaal niet echt snel (op de eerste meters)? Een club als Ajax zou toch minimaal 1 echte topper achterin moeten hebben, die als het kan ook nog even de gebreken van een ander aanvult?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je hem rustig brengt met een Wielaert naast hem - waarom niet? Afwisselend met Oleguer laten spelen,.
Die mogen jullie houden.quote:Als jullie Anita gewoon oppikken uit Amsterdam voor een jaar.
A28, ben benieuwd of jullie nog een uurtje of 2 eerder weg moeten, want er zijn werkzaamheden bij het Julianaplein. (knooppunt)quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat gebeurd niet, dat is alleen als je vanuit Beilen gaat, heb het nu 2x meegemaakt en wat een schijtzooi![]()
Dit jaar gaan ze rechtstreeks over de A weet ik veel
Ik vind met Wielaert, Oleguer, Vertonghen en Alderweireld de basis en back-up meer dan goed genoeg voor het niveau van Ajax hoor. Wielaert kan die rol die jij omschrijft echt wel; een Douglas die jij als voorbeeld aanhaalde kan die rol echt nog niet invullen. Dus dan kan je die wel halen, maar het enige wat je daarmee doet is de ontwikkeling van Alderweireld tegenhouden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heb je dan niet 3 een beetje dezelfde types? 3 rechtspoten, allemaal niet echt snel (op de eerste meters)? Een club als Ajax zou toch minimaal 1 echte topper achterin moeten hebben, die als het kan ook nog even de gebreken van een ander aanvult?
Krijg je spijt vanquote:[..]
Die mogen jullie houden.
Zou ik echt belachelijk vinden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:41 schreef Pritt het volgende:
Jammer voor Rasmus.
Daar heb ik eerlijk gezegd mijn twijfels bij. Wieleart heeft regelmatig al de handen vol aan zichzelf. Zet een goede en beweeglijke spits (of een beer) tegenover een willekeurig centrum van huidige Ajaxspelers en ik voorzie problemen. Oleguer is misschien fysiek in staat een beer te bespelen, maar mist de snelheid en het inzicht om een rappe klasbak op te vangen. Wieleart vind ik net niet, niet snel en fysiek niet erg sterk. Alderweireld komt net kijken, maar is ook niet de snelste op de eerste meters en Vertonghen vind ik meer een middenvelder.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind met Wielaert, Oleguer, Vertonghen en Alderweireld de basis en back-up meer dan goed genoeg voor het niveau van Ajax hoor. Wielaert kan die rol die jij omschrijft echt wel;
Douglas samen met Rajkovic aan het werk gezien in de tweestrijd met Marseille? Die hadden echt geen ondersteuning nodig van een ervaren jongen.quote:een Douglas die jij als voorbeeld aanhaalde kan die rol echt nog niet invullen. Dus dan kan je die wel halen, maar het enige wat je daarmee doet is de ontwikkeling van Alderweireld tegenhouden.
Salcido met Ooijer sla ik, mits Salcido in goede vorm steekt, hoger aan dan jullie centrum. Die hebben wel de combinatie van snelheid en fysieke kracht.quote:Als je het vergelijkt met de concurrenten vind ik deze vier niets onder doen voor bijvoorbeeld Jaliens/Moreno, of Marcellis/Salcido/Ooijer.
Zit niet te wachten op huurlingen. Ben al geen fan van het huidige elftal, met zo'n huurling erbij staat er al helemaal geen herkenbaar elftal meer op het veld.quote:Krijg je spijt van.
Zal wel met Jol om tafel zitten.quote:De Zeeuw mist ook training
Demy de Zeeuw is donderdag ook niet op de training van AZ verschenen. Hoewel Ronald Koeman woensdagavond nog aangaf dat de middenvelder gewoon mee zou trainen, was de international volgens De Telegraaf in geen velden of wegen te bekennen. AZ maakt zich klaar voor de strijd om de Johan Cruijff Schaal, aankomende zaterdag tegen SC Heerenveen.
Had hij kunnen weten toen hij weer naar Ajax vertrok.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:41 schreef Pritt het volgende:
Jammer voor Rasmus.
Heb je vanaf de A28 richting Euroborg geen last van.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
A28, ben benieuwd of jullie nog een uurtje of 2 eerder weg moeten, want er zijn werkzaamheden bij het Julianaplein. (knooppunt)
Ze hebben nog wat weekend werkzaamheden gepland zag ik gisteren in mijn werkplanning.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:39 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Heb je vanaf de A28 richting Euroborg geen last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |