abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71237749
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:14 schreef Nashje het volgende:
Dit al voorbij gekomen trouwens? Ongelooflijk.
[..]
Laat ze lekker, ooit gaat het weer slechter met die clubs en is Ajax weer top en dan veranderen de zaken weer

Ze krijgen allemaal een beetje kapsones.
pi_71239767
Mijn gedachte. Uiteindelijk zullen ze clubs als Ajax en PSV toch weer nodig hebben; AZ en Twente kan ik nog wel enigszins begrijpen, van liever niet. Maar Heerenveen en vooral Groningen, hou op zeg .
  donderdag 23 juli 2009 @ 08:19:06 #228
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71239835
Stelletje jankcalimero's. Real Madrid en Arsenal shopt bij ons, wij bij Twente, AZ en Groningen en zij weer bij NEC, Roda en Vitesse. Moeten zij dan ook maar een jankclubje gaan oprichten? Elke club vangt pieken voor een speler die ze verlopen, en elke club kan met dat geld weer investeren. En laten we wel wezen, zonder grote transferopbrengsten zit minstens de helft van de clubs in grote financiële problemen. Voor zover ze daar niet al in zitten natuurlijk.
Gourmetten of steengrillen?
pi_71239981
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 08:19 schreef Silenus het volgende:
Stelletje jankcalimero's. Real Madrid en Arsenal shopt bij ons, wij bij Twente, AZ en Groningen en zij weer bij NEC, Roda en Vitesse. Moeten zij dan ook maar een jankclubje gaan oprichten? Elke club vangt pieken voor een speler die ze verlopen, en elke club kan met dat geld weer investeren. En laten we wel wezen, zonder grote transferopbrengsten zit minstens de helft van de clubs in grote financiële problemen. Voor zover ze daar niet al in zitten natuurlijk.
Zo werkt het gewoon

Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 23 juli 2009 @ 08:32:12 #230
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_71239987
De mods hebben het druk gehad afgelopen nacht.
Mij benieuwen of er nog wat spelers waorden aangetrokken voor het AT begint , denkt het niet
Ik ben inmiddels overleden
pi_71240248
Dat is wel erg kort dag ja. Maar zoals hier eerder al gepost is:
quote:
"Tot aan de wedstrijd tegen Club Brugge ging ik ervan uit dat Demy speler van AZ zou blijven", zei Koeman tegen De Telegraaf. "Na dat duel hebben we een gesprek gehad, waarin hij heeft aangegeven graag de stap naar Ajax te willen maken. We moeten zo snel mogelijk duidelijkheid krijgen. De transferperiode loopt tot eind augustus, maar daar is niemand blij mee."
AZ werkt dus gewoon mee als ze die 6/7 miljoen maar krijgen. Jol heeft intussen duidelijk een basis in gedachten en afgaande op de friendlies zou dat dan dit zijn lijkt me:

------------Stekelenburg--------------
Wiel---Wiel----Alderweireld---Atouba
----------------De Zeeuw--------------
Donald/Gabri---------------Emanuelson
-----------------Aissati-----------------
------Suarez------------Miki------------

De rechtshalf plek is alleen aardig open in mijn ogen met de afwezigheid van Gabri en het feit dat er wel 10 spelers daar uit de voeten kunnen. Op de plek van Toby wordt het natuurlijk ook knokken met straks Oleguer en Vertonghen (die ook weer naar het middenveld kan).
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71240268
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 08:32 schreef Enchanter het volgende:
De mods hebben het druk gehad afgelopen nacht.
Mij benieuwen of er nog wat spelers waorden aangetrokken voor het AT begint , denkt het niet
Liefst nog een stuk of 6 of niet? Maakt niet uit wie....
  donderdag 23 juli 2009 @ 08:53:13 #233
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_71240282
6 tot 7 miljoen is ook niks. Dacht dat az minstens 10 zou willen hebben
Jawel, je keek.
pi_71240711
quote:
'Huntelaar stopt gesprekken met Stuttgart'

Klaas Jan Huntelaar zal komend seizoen waarschijnlijk niet voor VfB Stuttgart uitkomen, meldt L'Equipe. De Nederlander geeft zijn voorkeur aan een vertrek naar de Premier League.

Real Madrid had met de Duitsers een akkoord bereikt over de transfersom van achttien miljoen euro, plus een eventuele succesbonus van twee miljoen euro. Ook aan de salariseisen van Huntelaar zou voldaan worden, maar de spits heeft de onderhandelingen afgebroken.

Donderdag meldt Huntelaar zich weer op het trainingscentrum van Real Madrid. De spits zou zijn zinnen hebben gezet op een overgang naar Engeland, waar Arsenal en Tottenham Hotspur geïnteresseerd zouden zijn. Ook het Franse Olympique Marseille zou zijn oog op de international hebben laten vallen.

Op een toekomst bij Real Madrid hoeft Huntelaar in elk geval niet meer te rekenen. De Madrilenen maakten al meerdere malen duidelijk dat een langer verblijf van de spits niet gewenst is. Huntelaar kwam afgelopen winter voor een miljoenenbedrag over van Ajax.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_71242039
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:20 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Waarom is dat goed? Wij hebben onze 7 miljoen ASAP nodig.
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:19:32 #236
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71242125
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 08:53 schreef jna het volgende:
6 tot 7 miljoen is ook niks. Dacht dat az minstens 10 zou willen hebben
Denk dat eerder inderdaad.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_71242129
Omdat KJH recht heeft op een fatsoenlijke club
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_71242145
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)id-over-De-Zeeuw.htm

Koeman wil snel duidelijkheid over De Zeeuw. Misschien dat dit een eventuele transfer dichterbij brengt.
pi_71242151
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 08:19 schreef Silenus het volgende:
Als ik Ajax was zou ik echt nooit weer bij die 4 jankclubs kopen.
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:22:51 #240
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_71242214
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:19 schreef Tim86 het volgende:
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71242442
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:20 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Als ik Ajax was zou ik echt nooit weer bij die 4 jankclubs kopen.
Dat zou net zo triest zijn.
pi_71242497
Hoezo weer een middenvelder? Is een verdediger nu opeens niet meer nodig?
pi_71242501
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:19 schreef Tim86 het volgende:
KJH had gewoon niet naar Real moeten gaan
pi_71242529
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:35 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

KJH had gewoon niet naar Real moeten gaan
Iedereen zou zo'n kans pakken
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_71242583
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:36 schreef denthemen het volgende:

[..]

Iedereen zou zo'n kans pakken
dat weet ik wel, maar dit zijn nu de gevolgen
en die 2e mooie club (absolute topclub) komt nog wel een keer.
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:39:42 #246
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71242606
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:35 schreef Blawh het volgende:
Zodat Donald of Siem de Jong naar Heracles kan.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_71242640
Jammer voor Rasmus.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_71242661
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:39 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Zodat Donald of Siem de Jong naar Heracles kan.
Siem is (misschien nu wel) niet in beeld. Donald is overbodig.
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:50:40 #249
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_71242891
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:35 schreef Blawh het volgende:
Sinds Alderweireld volgens Jol klaar is voor de volgende stap, zie ik een nieuwe verdediger niet meer als een noodzaak.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_71242948
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:50 schreef Egamer het volgende:

[..]

Sinds Alderweireld volgens Jol klaar is voor de volgende stap, zie ik een nieuwe verdediger niet meer als een noodzaak.
Met Alderweireld ga je toch (nog) niet het niveau behalen waar je heen wilt als Ajax?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')