Laat ze lekker, ooit gaat het weer slechter met die clubs en is Ajax weer top en dan veranderen de zaken weerquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:14 schreef Nashje het volgende:
Dit al voorbij gekomen trouwens? Ongelooflijk.
[..]
Zo werkt het gewoonquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:19 schreef Silenus het volgende:
Stelletje jankcalimero's. Real Madrid en Arsenal shopt bij ons, wij bij Twente, AZ en Groningen en zij weer bij NEC, Roda en Vitesse. Moeten zij dan ook maar een jankclubje gaan oprichten? Elke club vangt pieken voor een speler die ze verlopen, en elke club kan met dat geld weer investeren. En laten we wel wezen, zonder grote transferopbrengsten zit minstens de helft van de clubs in grote financiële problemen. Voor zover ze daar niet al in zitten natuurlijk.
AZ werkt dus gewoon mee als ze die 6/7 miljoen maar krijgen. Jol heeft intussen duidelijk een basis in gedachten en afgaande op de friendlies zou dat dan dit zijn lijkt me:quote:"Tot aan de wedstrijd tegen Club Brugge ging ik ervan uit dat Demy speler van AZ zou blijven", zei Koeman tegen De Telegraaf. "Na dat duel hebben we een gesprek gehad, waarin hij heeft aangegeven graag de stap naar Ajax te willen maken. We moeten zo snel mogelijk duidelijkheid krijgen. De transferperiode loopt tot eind augustus, maar daar is niemand blij mee."
Liefst nog een stuk of 6 of niet? Maakt niet uit wie....quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:32 schreef Enchanter het volgende:
De mods hebben het druk gehad afgelopen nacht.
Mij benieuwen of er nog wat spelers waorden aangetrokken voor het AT begint , denkt het niet
quote:'Huntelaar stopt gesprekken met Stuttgart'
Klaas Jan Huntelaar zal komend seizoen waarschijnlijk niet voor VfB Stuttgart uitkomen, meldt L'Equipe. De Nederlander geeft zijn voorkeur aan een vertrek naar de Premier League.
Real Madrid had met de Duitsers een akkoord bereikt over de transfersom van achttien miljoen euro, plus een eventuele succesbonus van twee miljoen euro. Ook aan de salariseisen van Huntelaar zou voldaan worden, maar de spits heeft de onderhandelingen afgebroken.
Donderdag meldt Huntelaar zich weer op het trainingscentrum van Real Madrid. De spits zou zijn zinnen hebben gezet op een overgang naar Engeland, waar Arsenal en Tottenham Hotspur geïnteresseerd zouden zijn. Ook het Franse Olympique Marseille zou zijn oog op de international hebben laten vallen.
Op een toekomst bij Real Madrid hoeft Huntelaar in elk geval niet meer te rekenen. De Madrilenen maakten al meerdere malen duidelijk dat een langer verblijf van de spits niet gewenst is. Huntelaar kwam afgelopen winter voor een miljoenenbedrag over van Ajax.
Denk dat eerder inderdaad.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:53 schreef jna het volgende:
6 tot 7 miljoen is ook niks. Dacht dat az minstens 10 zou willen hebben
Als ik Ajax was zou ik echt nooit weer bij die 4 jankclubs kopen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:19 schreef Silenus het volgende:
Stelletje jankcalimero's. Real Madrid en Arsenal shopt bij ons, wij bij Twente, AZ en Groningen en zij weer bij NEC, Roda en Vitesse. Moeten zij dan ook maar een jankclubje gaan oprichten? Elke club vangt pieken voor een speler die ze verlopen, en elke club kan met dat geld weer investeren. En laten we wel wezen, zonder grote transferopbrengsten zit minstens de helft van de clubs in grote financiële problemen. Voor zover ze daar niet al in zitten natuurlijk.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:19 schreef Tim86 het volgende:
Omdat KJH recht heeft op een fatsoenlijke club
Dat zou net zo triest zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:20 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als ik Ajax was zou ik echt nooit weer bij die 4 jankclubs kopen.
KJH had gewoon niet naar Real moeten gaanquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:19 schreef Tim86 het volgende:
Omdat KJH recht heeft op een fatsoenlijke club
Iedereen zou zo'n kans pakkenquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:35 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
KJH had gewoon niet naar Real moeten gaan
dat weet ik wel, maar dit zijn nu de gevolgenquote:
Zodat Donald of Siem de Jong naar Heracles kan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:35 schreef Blawh het volgende:
Hoezo weer een middenvelder? Is een verdediger nu opeens niet meer nodig?
Siem is (misschien nu wel) niet in beeld. Donald is overbodig.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zodat Donald of Siem de Jong naar Heracles kan.
Sinds Alderweireld volgens Jol klaar is voor de volgende stap, zie ik een nieuwe verdediger niet meer als een noodzaak.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:35 schreef Blawh het volgende:
Hoezo weer een middenvelder? Is een verdediger nu opeens niet meer nodig?
Met Alderweireld ga je toch (nog) niet het niveau behalen waar je heen wilt als Ajax?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:50 schreef Egamer het volgende:
[..]
Sinds Alderweireld volgens Jol klaar is voor de volgende stap, zie ik een nieuwe verdediger niet meer als een noodzaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |