quote:
mario puzo - de familiequote:
Daar staat raar gewouwel over microsoft *bibber* en een hoop plaatjesquote:
nee ik ga niet vragen waar het over gaatquote:
U2 en onweer?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:25 schreef PeZu het volgende:
pak gewoon een onderwerp vd laatste 2 pagina als TT
lang leve het edit knopje?quote:
btw ikweet niet of het een goed idee is mijn naam te noemen als je wilt dat huppel leiv tegen je doetquote:
Over Microsoft? Da's de OP...met de img linkjes van de UI's...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar staat raar gewouwel over microsoft *bibber* en een hoop plaatjes
ONZ SC waar onweer mooier klinkt dat huidig U2quote:
Nee. Ik zou niet weten hoe.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:26 schreef justmattie het volgende:
Stoep maakt morgen een WIki OP vertelde hij net via PM. Erg attent van hem nietwaar !
'quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:30 schreef Stoeprand het volgende:
Ik wil het goedmaken Hups
hier twee rozen voor jou
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Meewerken![]()
Tevens laatste post, morgen weer vroeg dag![]()
![]()
Weet ik, no homoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
'
de onderste rose(no homo)
lator justmattie
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
btw ikweet niet of het een goed idee is mijn naam te noemen als je wilt dat huppel leiv tegen je doet
Nee met plaatjesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Over Microsoft? Da's de OP...met de img linkjes van de UI's...
Kans is heeeeeeeeel klein dat IK zo'n tt maakquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ONZ SC waar onweer mooier klinkt dat huidig U2
Hebben we ruzie danquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:30 schreef Stoeprand het volgende:
Ik wil het goedmaken Hups
hier twee rozen voor jou
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eikel of niet, hij was/is wel een briljant artiest en entertainerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:33 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Weet ik, no homo![]()
Ookal schijnt het wel een eikel te zijn, Rose
watquote:
Dat dacht ikquote:
Waar dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:34 schreef Folmer het volgende:
Niet boos worden maar ik plaats hier gewoon heel lief een berichtje.
Laat het denkwerk nou maar aan de volwassenen overquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:35 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat dacht ikBen je wel blij met de cadeautjes die ik je heb gegeven?
1) er staat toch ook, ik weet nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee met plaatjes![]()
[..]
Kans is heeeeeeeeel klein dat IK zo'n tt maak![]()
[..]
Hebben we ruzie dan
Ga nou maar van je cadeaus genietenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat het denkwerk nou maar aan de volwassenen over
1) ik krijg het maar niet voor elkaar om 1 te snappenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
1) er staat toch ook, ik weet niet
2) dan maak ik hem wel een keer
als niemand hem voor mijn neus weg steelt, komt dat best goedquote:
Doe ik niet johquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
als niemand hem voor mijn neus weg steelt, komt dat best goed
Ik zal ze koesterenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ga nou maar van je cadeaus genieten
Bang dat dr haar door war gaat op de fiets?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:37 schreef justmattie het volgende:
whehe ik moest mn tanden nog poetsen
Mn chickie is een beetje boos, ze mag morgen mijn auto niet mee naar haar werk
Dan moet jij mensen wel de kans gunnen om de lapo te halen.quote:
ik noem toch ook geen namenquote:
Ik wilde ook geen lapo. Ik ben gestopt met lapo hunten omdat het niet op prijs wordt gesteldquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal ze koesteren![]()
[..]
Bang dat dr haar door war gaat op de fiets?![]()
[..]
Dan moet jij mensen wel de kans gunnen om de lapo te halen.
Ik vond de mijn lapo eigenlijk best wel goed getimed
de vorige 8 delen wel, met de laatste als uitzonderingquote:
En toch voelt zij zich aangesprokenquote:
Ze moet 10 km rijden. ''haar'' auto heeft ze aan dr zus uitgeleend. Lekker pech, pakt ze de bus maarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal ze koesteren![]()
[..]
Bang dat dr haar door war gaat op de fiets?![]()
[..]
Dan moet jij mensen wel de kans gunnen om de lapo te halen.
Ik vond de mijn lapo eigenlijk best wel goed getimed
Ik ben gestopt met lapo hunten omdat het niet op prijs wordt gesteldquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
de vorige 8 delen wel, met de laatste als uitzondering
hij verdient wel een beetje meer creditquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hij wil zo graag de OP maken dat hij zelfs als iemand anders de lapo heeft een nieuwe opentquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat kwam door de PI die gebruikt werd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch voelt zij zich aangesproken
Stoep gaat het nog ver schoppen op FOK!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij verdient wel een beetje meer credit
hij luistert namelijk goed naar commentaar en gebruikt PI's
En we delen dezelfde interesse in Guns N' Roses.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
Dat mag gezegd worden. Dus QFTquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
Die staat al in de nieuwe browser klaar, na honderd keer F5-en ziet hij VOL. Klik en de nieuwe staat er alquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wil zo graag de OP maken dat hij zelfs als iemand anders de lapo heeft een nieuwe opent
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:46 schreef Stoeprand het volgende:
Nou, ik ga sloapen. Tot morgen schatten
Daar zie ik haar best wel voor aan jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die staat al in de nieuwe browser klaar, na honderd keer F5-en ziet hij VOL. Klik en de nieuwe staat er al
Oja dat zou ik ook gaan doenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:46 schreef Stoeprand het volgende:
Nou, ik ga sloapen. Tot morgen schatten
Dan blijf ik alleen achter met PeZuquote:
eng hehquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan blijf ik alleen achter met PeZu
Nou om eerlijk te zijn ben ik nu wel een beetje bang jaquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn ben ik nu wel een beetje bang ja
wel zachtjes dan?quote:
zachtjes bijten is okquote:
Dat is meer dan alleen okquote:
erg geil zelfs, if done rightquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga mn bed opzoeken ben kapot, heb het hele weekend zo goed als niet geslapen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
het is inderdaad erg donker jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:14 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
hoi!
ik ken je niet :] maar gezellig donker hier he?
aaaaltijd?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is inderdaad erg donker ja![]()
ik ken je ook niet maar ik klik altijd op het fobo knopje
noord en weldra hopelijk centrumquote:
jups we hebben een leuk centrum, ben je een echte keientrekker of een import?quote:
semi-import. ik was1 jaar toen ik naar amersfoort verhuisde.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups we hebben een leuk centrum, ben je een echte keientrekker of een import?
als ik verder trek dan trek ik gelijk het land uitquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:51 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
semi-import. ik was1 jaar toen ik naar amersfoort verhuisde.
maar stiekem vind ik het nu wel tijd weer eens verder te trekken.
wtfquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:46 schreef justmattie het volgende:
Hey [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik post gewoon een trein.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Doodverwensing. Dat wordt een ban.
Locomotive, want ik was dat nummer aan het luisterenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:04 schreef PeZu het volgende:
wow een trein, is het een gekke of een nacht trein? of is het een locomotive
Hij was ook best cryptischquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:54 schreef Stoeprand het volgende:
Hij snapt 'm niet.
dan snapte ik het tochquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Locomotive, want ik was dat nummer aan het luisteren
Aan z'n PI te zien bedoelde hij te zeggen. Probeer eens te koppen. Dus je hebt gelijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Doodverwensing. Dat wordt een ban.
Nee nee neequote:Op woensdag 22 juli 2009 10:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Aan z'n PI te zien bedoelde hij te zeggen. Probeer eens te koppen. Dus je hebt gelijk
jupsquote:
Ik lust het tot nu toe met vijf suikerklontjesquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:21 schreef justmattie het volgende:
Lust je dat (nog) niet? Moet je toch eens leren, anders wordt je geen echte ''vent''
ik drink niks anders, en natuurlijk zwartquote:
Begint er op te lijkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik lust het tot nu toe met vijf suikerklontjes
Net als in espresso. Wanneer ik uit eten ben bestel ik altijd espresso na (geen ijs, die troep is in elk restaurant hetzelfdequote:Op woensdag 22 juli 2009 10:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik drink niks anders, en natuurlijk zwart
iets in de ristretto doen is heiligschennis
Ik drink het niet zo vaak, niet 's ochtends tenminste, want dan kom ik helemaal m'n bed niet meer uit zonder koffiequote:Op woensdag 22 juli 2009 10:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Begint er op te lijken!! Beter dat dan met melk, dat vind ik zo verwijfd, mannen met melk en suiker in de koffie
Het is geen drugs ofzo waar je aan verslaafd raaktquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik drink het niet zo vaak, niet 's ochtends tenminste, want dan kom ik helemaal m'n bed niet meer uit zonder koffie
cafeïne is wel een drugsquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het is geen drugs ofzo waar je aan verslaafd raaktIk drink het ook niet elke dag s'ochtends
Maar het kan wel zo ver komen dat je je bed niet meer uitkomt zonder koffiequote:Op woensdag 22 juli 2009 10:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het is geen drugs ofzo waar je aan verslaafd raaktIk drink het ook niet elke dag s'ochtends
ik drink het wel dagelijks. Maar weekends veel minderquote:
Dit is toch fucking kwaliteitsbagger wat hier staat.quote:
Ja, maar...ja.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dit is toch fucking kwaliteitsbagger wat hier staat.
neemt niet weg dat het gewoon een drugs isquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik drink het wel dagelijks. Maar weekends veel minder
Hangt van de persoon afquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
neemt niet weg dat het gewoon een drugs is
quote:
Welke soort?quote:
Earl Grey of English Blendquote:
Dat is een smaak tochquote:
quote:groepen thee:
Zwarte thee
Gearomatiseerde zwarte thee
Oolong thee
Witte thee
Rookthee
Groene thee
Gearomatiseerde groene thee
Smaken zijn ook goed...quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat is een smaak toch![]()
Dit zijn soorten
[..]
Dan weet ik niet welke soortquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat is een smaak toch![]()
Dit zijn soorten
[..]
Google zegt: Zwarte thee is de 'gangbare' soortquote:
Als jij dat wilt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus nu moet ik mijn post weer gaan editten
Ja dat wil ik heel graagquote:
Gelukkigquote:
Ik lees meequote:Op woensdag 22 juli 2009 12:01 schreef Stoeprand het volgende:
Waarom zeggen dat je er weer bent als je niet eens meedoet met de SC?
Ik las eerst ook mee, maar toen ben ik gaan schrijven... En nu schrijf ik nog steeds...quote:
Het is dan ook een zeer interessant topicquote:
Nee, thee!quote:
Ik ken iemand die in z'n gezicht was gebeten door een paard, maar daar heeft ie volgens mij voor de rest geen littekens aan over gehouden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Een andere vriendin van me had ook een paard en die werd gebeten door de andere paarden in het weiland. Dus ze moest die wondjes verzorgen en ik ging mee. Ik moest die knol vasthouden aan het halster en dan zou zij spul op de wondjes spuiten. Ik vroeg nog wat het was en kreeg als antwoord: een soort jodium maar het prikt NIET!
Enfin ze spuit op het eerste wondje en blijkbaar prikte het wel want die knol begon te steigeren en bokken. Zij vlucht snel het weiland uit en ik stond daar mn best te doen om die knol rustig te krijgen en niet vertrapt te worden.
Heb doodsangsten uitgestaan toen
was gebeten, hebben ze de tijd teruggespoeld en het ongeluk voorkomen danquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ken iemand die in z'n gezicht was gebeten door een paard, maar daar heeft ie volgens mij voor de rest geen littekens aan over gehouden.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
was gebeten, hebben ze de tijd teruggespoeld en het ongeluk voorkomen dan
doe eens normaal manquote:
quote:
quelle suprisequote:
Meen je?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, zo druk is het hier niet.
Wil je me PM-en van wie jij een kloon bent?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:56 schreef plank_ het volgende:
Ik als kloon, chat al met mn origineel account
Gisteren geslapen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wil je me PM-en van wie jij een kloon bent?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wil je me PM-en van wie jij een kloon bent?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:07 schreef plank_ het volgende:
[..]Nee toch zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was de mannelijke Huppelmuts...hmmm. Of was dat om mij op een dwaalspoor te zetten?
![]()
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Zegt tussen de regels door lezen je iets?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee toch zekerHet was de mannelijke Huppelmuts...hmmm. Of was dat om mij op een dwaalspoor te zetten?
![]()
die had ik al als favoquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:00 schreef PeZu het volgende:
http://www.youtube.com/us(...)ploads/0/v9oae5ClxaQ
Pezu zegt: DICHT!quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:00 schreef murp het volgende:
hebben jullie trouwens een leuke sluitpost voor mij?![]()
zodat ik een beetje kan afwisselen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Alleen als we een mod seal krijgen hierquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:00 schreef murp het volgende:
hebben jullie trouwens een leuke sluitpost voor mij?![]()
zodat ik een beetje kan afwisselen...
Ik las dingen als registreren, daar heb ik geen tijd zin voor inquote:
lolquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik las dingen als registreren, daar heb ik geen tijd zin voor in
Witlofquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:33 schreef plank_ het volgende:
[..]
lol
Mss wil Rimlof het wel doen
oh, btw Remmie
Mwah, hij houd mij goed in de gaten hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Witlof?
Vast niet, die waagt zich niet meer echt in ONZ nu hij gepromoveerd is
Ben je niet lief voor hem geweest?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:39 schreef plank_ het volgende:
[..]
Mwah, hij houd mij goed in de gaten hoor
Boeiuhquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ben je niet lief voor hem geweest?![]()
Dat dusquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:03 schreef justmattie het volgende:
Dat zijn ook vaak de mensen die de Jehova's hun verhaal laten doen bij de deur en zich abonnementen in de stad laten aansmeren waar ze een jaar aan vast zitten![]()
Dit is geen topic voor kleine baggeraars zo als julliequote:Op woensdag 22 juli 2009 21:07 schreef Anywhere het volgende:
Hallo![]()
Eens kijken of dit echt gezelliger is dan de pub sc
Glaasje Grand Marnier dan maarquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Glaasje Grand Marnier dan maar![]()
[ afbeelding ]
Ik ben geen baggeraarquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dit is geen topic voor kleine baggeraars zo als jullie [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Welkomquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:07 schreef Anywhere het volgende:
Hallo![]()
Eens kijken of dit echt gezelliger is dan de pub sc
Drink je het puur, of is gemixt voor 'een ''Heiden''quote:
Je hebt geluk dat je ouder bent dan Soepstrand. Hoi dan maarquote:
quote:
Hoiquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat je ouder bent dan Soepstrand. Hoi dan maar
Waar hebben jullie geld aan verspild gedoneerd?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:15 schreef Anywhere het volgende:
[..]
[..]
Hoi
Hier is wel veel minder groen te zien
Ik zit voor de verandering ook op msn met mn meidquote:
Al gedaan, was weer bloedheet vandaagquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zit voor de verandering ook op msn met mn meidEn nog geen bier, eerst maar douchen straks
Had nog wat geld over op mijn paypal account, dan heeft tenminste nog iemand er iets aan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waar hebben jullie geld aan verspild gedoneerd?
Je lijkt wel een ventquote:
Ik ga denk ik zo eerst nog even een klein rondje rijden in mn andere schatjequote:Op woensdag 22 juli 2009 21:19 schreef plank_ het volgende:
[..]
Al gedaan, was weer bloedheet vandaag
No shit Sherlockquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:20 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Had nog wat geld over op mijn paypal account, dan heeft tenminste nog iemand er iets aan.
[..]
Je lijkt wel een vent
US build?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ga denk ik zo eerst nog even een klein rondje rijden in mn andere schatje
Daar wil ik dood nog niet eens in gevonden wordenquote:
Lijkt me sowieso al niet prettig om dood in een auto te liggen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daar wil ik dood nog niet eens in gevonden worden
Een Opollo astronautquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daar wil ik dood nog niet eens in gevonden worden
Hij heeft n Opelquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:31 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso al niet prettig om dood in een auto te liggen.
Ik heb een BMW E36quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:32 schreef plank_ het volgende:
[..]
Een Opollo astronaut
je zit hier meteen in de -10
Ik ben er toch ook?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dit is geen topic voor kleine baggeraars zo als jullie [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Of verwijs jij me liever naar de PUB SC?quote:
Je moet eerst nog een Wiki OP makenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:35 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Of verwijs jij me liever naar de PUB SC?
Ach prima om van A naar B te gaan tochquote:
Uhuh, bakkie van 16 jaar oud, en nog noppes nada gedonderquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ach prima om van A naar B te gaan toch
Ik moet helemaal niksquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je moet eerst nog een Wiki OP maken
Projecteer jij alles op je plafond toevallig?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:52 schreef PeZu het volgende:
kut zooi moet mijn beamer nog maken anders kan ik straks niet relaxed film kijken in bed_!
Weer n lading Young Girl prOn gedowned?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:52 schreef PeZu het volgende:
kut zooi moet mijn beamer nog maken anders kan ik straks niet relaxed film kijken in bed_!
Ik erger mij er ook mateloos aan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:52 schreef Anywhere het volgende:
Mwa, dit topic valt me toch een beetje tegen
Gaat een beetje langzaam hier
nope gewoon op een schermquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Projecteer jij alles op je plafond toevallig?
HaHaquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:52 schreef plank_ het volgende:
[..]
Weer n lading Young Girl prOn gedowned?
't is niet moeilijk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:57 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Ik kan wel meer gaan posten, maar ik ben eigenlijk nog maar een wannabe-onz-sc-er
ik wou net weer deze een keer gaan kijkenquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou net weer deze een keer gaan kijken
Dat heb je er toch wel voor over?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:02 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dan nog wel terug mag komen
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ben nu deze van de drie aan het kijken![]()
Like, oh my God
neequote:
wel een hele aparte danquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Misschien zijn we wel een tweeling
er huilt iemand om jequote:
quote:
Nouhouquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Psst! Hierzo! Wat wil je Paul? Ik kan nu niet praten.
Niet zo hard! Nou, kom op, zeg wat je wilt!quote:
ja idd het is niemand jaquote:
Ik wil de oude stoeprand terugquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Niet zo hard! Nou, kom op, zeg wat je wilt!
the new and improved soepstrand is stukken beter en leukerquote:
Paul hoort er wel een beetje bijquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
the new and improved soepstrand is stukken beter en leuker
dus opbokken paul en ga een andere SC verkloten met je infantiele en debiele gedrag
idd in het dagelijks leven heb je ook wel eens poep onder je schoenquote:
Of een vervelende vlieg om je heen, die je toch wat afleiding brengtquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd in het dagelijks leven heb je ook wel eens poep onder je schoen
als je hem lang genoeg hebt meegemaakt dan zou je wel beter wetenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:30 schreef Stoeprand het volgende:
Ik voel me een beetje schuldig over Paul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |