Nee.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:45 schreef justmattie het volgende:
Zrg stoep, stiekem had je deze OP al gemaakt he![]()
Toen die andere vol zat hoefde jij alleen nog maar op invoeren te drukkenquote:
typisch n Paul actiequote:Op maandag 20 juli 2009 22:45 schreef justmattie het volgende:
Zeg stoep, stiekem had je deze OP al gemaakt he![]()
Wie zijn die 2 witte vlakjes eigenlijk. Hebben die in het midden gezeten van je circkle jerk offquote:
Echtquote:
ja de sc volposten om zo snel een topic te kunnen maken of een snel een vervolg maken voordat de slot poster dat kan. ook allemaal typische actie's van die artardquote:
Die ene is Siniti, die ander was jij, maat je had al een nieuwe UI, maar ik was vergeten 'm eruit te halenquote:Op maandag 20 juli 2009 22:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wie zijn die 2 witte vlakjes eigenlijk. Hebben die in het midden gezeten van je circkle jerk off
Die is wel verdacht stil. Zal mij niks verbazen als die binnen 2 minuten hier iets postquote:
De mensen die kunnen bewijzen dat ik geen kloon van Paul ben zijn er nu weer nietquote:Op maandag 20 juli 2009 22:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die is wel verdacht stil. Zal mij niks verbazen als die binnen 2 minuten hier iets post
Ik ga snel mn reactie veranderenquote:Op maandag 20 juli 2009 22:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Die ene is Siniti, die ander was jij, maat je had al een nieuwe UI, maar ik was vergeten 'm eruit te halen
Doet ie niet!quote:Op maandag 20 juli 2009 22:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die is wel verdacht stil. Zal mij niks verbazen als die binnen 2 minuten hier iets post
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
De mensen die kunnen bewijzen dat ik geen kloon van Paul ben zijn er nu weer niet
SG, jij gelooft me toch wel? Ik ben toch geen kloon van Paul?quote:
gvd wat is je UI gay zegquote:
Ja ik geloof je.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
SG, jij gelooft me toch wel? Ik ben toch geen kloon van Paul?
Dan was hij cum laude geslaagd voor het predicaatquote:
ja echt bewijsquote:
Het is maar internet.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja echt bewijs
als je geen kloon van Paul bent dan ben je een debiel omdat je de illusie wil wekken dat je wel kloon van hem zou zijn
eitherway you;re fucked
echt waar joh....quote:
Ik zal ermee ophouden. Alleen kan ik dan niet zeggen dat mijn posts er erg veel beter op worden.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt waar joh....![]()
wie zegt dat ik me druk maak, het is alleen totaal niet leuk als 2 debielen debiel doen om het debiel doen
merci beaucoupquote:Op maandag 20 juli 2009 22:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik zal ermee ophouden. Alleen kan ik dan niet zeggen dat mijn posts er erg veel beter op worden.
Probleem is wel dat ik nu eerst van mijn oude reputatie af moet en weer een nieuwe op moet bouwen.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Probleem is wel dat ik nu eerst van mijn oude reputatie af moet en weer een nieuwe op moet bouwen.
Nope. Alleen de laatste paar uurtjesquote:Op maandag 20 juli 2009 23:00 schreef Paul het volgende:
Mooi topic stoeprand heb je weer de hele dag gefokt ja?
Zo verdien je wel respectquote:Op maandag 20 juli 2009 22:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Probleem is wel dat ik nu eerst van mijn oude reputatie af moet en weer een nieuwe op moet bouwen.
Ik ben mijn tijd in iets nuttigs aan het steken. Ik ben nu deze liedjes aan het leren:quote:Op maandag 20 juli 2009 23:00 schreef Paul het volgende:
Mooi topic stoeprand heb je weer de hele dag gefokt ja?
Koningdavid punten...? Is dat nieuwquote:Op maandag 20 juli 2009 23:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zo verdien je wel respect
en zelfs misschien nog wel Koningdavid punten![]()
![]()
Daarvoor moet je in KLB lezen denk ikquote:Op maandag 20 juli 2009 23:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Koningdavid punten...? Is dat nieuw
Doe ik heeeel soms, maar ik ben het nog geen een keer tegengekomenquote:Op maandag 20 juli 2009 23:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daarvoor moet je in KLB lezen denk ik
Die zal ook wel niet al te moeilijk zijn...toch?quote:
Het is ook een heul zeldzaam iets. Krijgt je (misschien) als je een opmerking post die menig gristenhartje sneller doet kloppenquote:Op maandag 20 juli 2009 23:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Doe ik heeeel soms, maar ik ben het nog geen een keer tegengekomen
Ik schrok toen ik dít nummer voor het eerst hoordequote:
ja de studio versie, zakk wylde live naspelen lijkt me idd niet echt makkelijkquote:Op maandag 20 juli 2009 23:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Die zal ook wel niet al te moeilijk zijn...toch?![]()
Wel de studioversie dan hè
Iron Man lukt me al aardig (op de solo na dan) En Paranoid is nog een beetje stuntelen, maar ik blijf oefenenquote:Op maandag 20 juli 2009 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja de studio versie, zakk wylde live naspelen lijkt me idd niet echt makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |