Nee.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:45 schreef justmattie het volgende:
Zrg stoep, stiekem had je deze OP al gemaakt he![]()
Toen die andere vol zat hoefde jij alleen nog maar op invoeren te drukkenquote:
typisch n Paul actiequote:Op maandag 20 juli 2009 22:45 schreef justmattie het volgende:
Zeg stoep, stiekem had je deze OP al gemaakt he![]()
Wie zijn die 2 witte vlakjes eigenlijk. Hebben die in het midden gezeten van je circkle jerk offquote:
Echtquote:
ja de sc volposten om zo snel een topic te kunnen maken of een snel een vervolg maken voordat de slot poster dat kan. ook allemaal typische actie's van die artardquote:
Die ene is Siniti, die ander was jij, maat je had al een nieuwe UI, maar ik was vergeten 'm eruit te halenquote:Op maandag 20 juli 2009 22:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wie zijn die 2 witte vlakjes eigenlijk. Hebben die in het midden gezeten van je circkle jerk off
Die is wel verdacht stil. Zal mij niks verbazen als die binnen 2 minuten hier iets postquote:
De mensen die kunnen bewijzen dat ik geen kloon van Paul ben zijn er nu weer nietquote:Op maandag 20 juli 2009 22:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die is wel verdacht stil. Zal mij niks verbazen als die binnen 2 minuten hier iets post
Ik ga snel mn reactie veranderenquote:Op maandag 20 juli 2009 22:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Die ene is Siniti, die ander was jij, maat je had al een nieuwe UI, maar ik was vergeten 'm eruit te halen
Doet ie niet!quote:Op maandag 20 juli 2009 22:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die is wel verdacht stil. Zal mij niks verbazen als die binnen 2 minuten hier iets post
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
De mensen die kunnen bewijzen dat ik geen kloon van Paul ben zijn er nu weer niet
SG, jij gelooft me toch wel? Ik ben toch geen kloon van Paul?quote:
gvd wat is je UI gay zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |