Behoorlijk. Vroeg in het seizoen gepiekt, vanaf de gouden medaille hebben ze geen goed resultaat meer neergezet. Zonde, maar het hoort erbij, zeggen ze zelf...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:27 schreef TheVulture het volgende:
Meppelink en Van Gestel zijn het echt een beetje kwijt he
Jaarlijkse kost hè. Haast elk seizoen worden de duo's flink door elkaar gehusseld.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:31 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ook Sanne Keizer last een pauze in. Ik ben benieuwd wat dit betekent voor de teams bij de dames. Volgens mij wordt Van der Vlist en Braakman een koppel. Meppelink zal een nieuw maatje moeten vinden en ik vraag me af hoe lang Van Iersel alleen blijft. Wesselink heeft nu ook niemand meer, volgens mij Stiekema ook niet, maar die hoort niet meer bij Beach Team Holland. Er wordt weer een hoop gehusseld dus, lijkt mij.
Keizer/Van Iersel was anders al een tijd bij elkaar. Als Van Gestel niet gestopt was, was zij ook bij Meppelink gebleven. Dat zijn dus al twee extra koppels (mocht Keizer langere tijd stoppen) die gehusseld moeten worden. Ik heb het idee dat het bij de mannen wat meer stabiel is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jaarlijkse kost hè. Haast elk seizoen worden de duo's flink door elkaar gehusseld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |