abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71197838
Wat zijn de consequenties als de duane 1000 VALIUM medicijn in een postpakket vind?

1 inbeslagname?
2 boete?
3 gevangenisstraf?

opzoek naar ontvanger of zender?

Dit scenario speelt zich gelukkig nog niet af.
pi_71197866
Maar je was wel van plan om het uit te voeren?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_71197935
Duane?
Is dat een basketballer?
pi_71197937
ja
pi_71197988
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:44 schreef SkyChat het volgende:
Duane?
Is dat een basketballer?
Nee, een zanger toch?
Ja, die met de ballen in de bek.
  PR/Manusje van alles dinsdag 21 juli 2009 @ 22:46:15 #6
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71198009

wel met track and trace opsturen en zo
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_71198074
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:45 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Nee, een zanger toch?
Een zingende basketballer?
pi_71198156
nee niet de basketbalspeler, wat moet hij nou met valium.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:50:07 #9
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_71198170
4 Een hoop stonede negers in de Bijlmer en een stel doaniers met een extra zakcentje
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:51:54 #10
244933 trovey
Nachtoele
pi_71198238
Ik let al niet eens meer op de type- en /of spellingfouten.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_71198273
Ja ik bedoelde de zingende basketball speler die altijd de grenzen controleert. Zo een vervelende man is dat.
pi_71198402
effe serieus wat gaat er gebeuren, moet ik mij zorgen maken dat ik de zeep niet laat vallen, of trek ik algemeene fonds en betaal ik een boete van 5000 euro.
pi_71198458

Duane Chapman, da's die bounty hunter. TS is F-ed in the A!
pi_71198535
Valium zijn lekkere snoepjes hoor
pi_71198575
HAHAHAHA!

consequenti 5?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 23:01:02 #16
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_71198583
Kansloos topic dit.
pi_71198764
kans dat het gevonden door de Douane wordt is zo 5 procent. alleen weet ik niet wat er gebeurt als, kan ik het liever bij mijn oma laten bezorgen?
pi_71199140
drugs klasse 2 en het valt binnende geneesmiddeen wet, weet alleen niet hoe duane dit soort zaken afhandelt, in veel europese landen gaan de douane de kleine illegale postpakketen niet meer achterna en nemen ze het product alleen in beslag. Ik dacht dat je ook pas in overtredig was zodra het in je bezit is, anders kan iedereen je wel zo n pakket versturen.

Heeft iemand verstand?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 23:19:38 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_71199319
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:44 schreef SkyChat het volgende:
Duane?
Is dat een basketballer?
Het trieste is dat het achterop een standaard invoerrechten-formulier van de TNT op dezelfde manier fout gespeld was
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_71199511
Ja ik zie de fout wel vaker staan, ook op google. heeft iemand verder verstand?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 23:29:23 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_71199673
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 23:25 schreef arieknerp het volgende:
Ja ik zie de fout wel vaker staan, ook op google. heeft iemand verder verstand?
Google als referentiekader gebruiken terwijl je moet weten hoe je een woord moet schrijven

http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/woordenboek/
Wullie bin KOEL © Soneal
  PR/Manusje van alles dinsdag 21 juli 2009 @ 23:30:51 #22
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71199735
je kan prima 1000 pillen invoeren hoor
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 23:34:07 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_71199829
Maar goed, mbt je vraag ligt het er waarschijnlijk nogal aan wat het beleid is van het land waar je het naartoe wilt sturen of vandaan wilt halen, en hoe dat land die pillen classificeert. En tot slot wat voor justitieel uitwisselingsprogramma dat land met NL heeft.

Voor je het weet zit je in de VS om je heen te kijken of Bubba niet in de buurt staat als jij je zeepje hebt laten vallen.

Ergo: stom plan, er is waarschijnlijk geen goede reden voor behalve snel geld verdienen, en aan snel geld zit veel risico vast, dus niet doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_71200192
Nee het product zou dan naar nederland komen en ik moet het aan de deur afhalen.
Mocht duane ontdekken 5% kans ben ik benieuwd naar de gevolgen.

Psychiater geeft geen recept meer en sinds ik nog iemand ken met hetzefde probleem besloten wij het uit het buitenland te halen, daar verkopen ze vaak alleen per duizend wat genoeg is voor een lange tijd

Het is voor eigen gebruik en wat ik overhoud verkoop ik wel, maar alleen aan mensen met angst klachten, niet aan gebruikers!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 23:48:25 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_71200368
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 23:43 schreef arieknerp het volgende:
Nee het product zou dan naar nederland komen en ik moet het aan de deur afhalen.
Mocht duane ontdekken 5% kans ben ik benieuwd naar de gevolgen.

Psychiater geeft geen recept meer en sinds ik nog iemand ken met hetzefde probleem besloten wij het uit het buitenland te halen, daar verkopen ze vaak alleen per duizend wat genoeg is voor een lange tijd

Het is voor eigen gebruik en wat ik overhoud verkoop ik wel, maar alleen aan mensen met angst klachten, niet aan gebruikers!
Wat een BS zeg, de psychiater heeft natuurlijk een reden om het niet meer voor te schrijven, en iedereen die op eigen houtje gebruikt is een gebruiker

Komt op mij over als iemand die tips zoekt om illegaal dingen voor elkaar te krijgen
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 21 juli 2009 @ 23:52:38 #26
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_71200520
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 23:43 schreef arieknerp het volgende:
Probeer een andere psychiater indien deze het ook niet voorschrijft zou ik toch mijn conclusies trekken.
Het is niet voor niets dat die pillen niet vrij verkrijgbaar zijn hier.

Misschien ben je al een gebruiker zonder dat je het doorhebt.
pi_71200926
Denk je dat ik geen geweten heb.

Ik heb zelf een paniekstoornis gehad, als je dat zelf krijgt en je denkt elke dag dat je dood gaat kan een gevangenisstraf of een boete je net zoveel meer schelen kan ik je vertellen. Het leven is hard, je kan niet net doen alsof je een engel bent die alle regels volgt terwijl het hele westerse wereld opgebouwd is uit kolonisatie, import export en plunderen. Zoiets ontdekken naife weterse dierentuin sbs 6 plasma cultuur mensen pas echt als de hel losbreekt, dan komt een hele andere kant naar boven.

ik ben blij dat ik nog van dingen kan genieten en dat een kleine verkoop mij een paar euro oplevert is alleen maar om mezelf bezig te houden. Big F====ing deal!
pi_71201070
Ik weet dat je het goed bedoelt, maar dat is makkelijk gezegd als je zelf geen paniek stoornis hebt.
Die medicijnen gebruik ik tot de antidepressia prozac aanslaat, tot die tijd wil ik het nog volhouden met diazepam. En ja ik ben verslaafd eraan maar alleen omdat ik die paniek krijg.
  woensdag 22 juli 2009 @ 00:12:23 #29
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_71201149
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 00:09 schreef arieknerp het volgende:
Ik weet dat je het goed bedoelt, maar dat is makkelijk gezegd als je zelf geen paniek stoornis hebt.
Die medicijnen gebruik ik tot de antidepressia prozac aanslaat, tot die tijd wil ik het nog volhouden met diazepam. En ja ik ben verslaafd eraan maar alleen omdat ik die paniek krijg.
Tuuuuuuuuurlijk.
Ik kan niet zonder man, anders krijg ik paniekaanvallen man. Hey man, ik heb het nodig man.. Echt man...

Zeg junkie, wees niet zo'n cheapass en haal het bij een lokale dealer.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_71201459
paniekaanvallen waren voor valium, door bericht dat ik ms heb, ik ben niet een langharige junkie die nu in een steeg ligt meteen prik in zijn arm, ik ga gewoon naar school, werk, betaal huur en belalsting zoals iedereen. Ik doe zelfs vrijwilligerswerk.

Wat je zegt is hetzelfde als iemand met een gebroken arm zien en dan zeggen dat hij weinig pijn heeft omdat je het zelf nooit heb gehad.

By tree ways we may learn; first by copying which is easiest, then by reflection which is noblest and last by experience which is bitterest.
pi_71201544
Arie knerp ik kies jouw:

"knerp knerp"

Doe je paniekaanval !

KKNNNNNNEEEEEEEERRRRRRRRPPPPPPPPPPP!!!!
pi_71201563
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 00:21 schreef arieknerp het volgende:
paniekaanvallen waren voor valium, door bericht dat ik ms heb, ik ben niet een langharige junkie die nu in een steeg ligt meteen prik in zijn arm, ik ga gewoon naar school, werk, betaal huur en belalsting zoals iedereen. Ik doe zelfs vrijwilligerswerk.

Wat je zegt is hetzelfde als iemand met een gebroken arm zien en dan zeggen dat hij weinig pijn heeft omdat je het zelf nooit heb gehad.

By tree ways we may learn; first by copying which is easiest, then by reflection which is noblest and last by experience which is bitterest.
Je verneukt iig wel weer een hoop belasting centen door het advies van je psych niet op te volgen
pi_71201638
Daar heb je gelijk in
  woensdag 22 juli 2009 @ 00:29:49 #34
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_71201696
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 00:21 schreef arieknerp het volgende:

Als je echt paniekaanvallen hebt, stap je gewoon naar een psycholoog en anders naar het GGZ via daar kan je legaal aan Valium komen.
Gezien je die stap overslaat ben je gewoon een ordinaire verslaafde die z'n probleem A: Gewoonweg niet heeft. Of B: Wel heeft maar verslaafd is aan valium.
pi_71201749
Of
C: 5000 euro per maand verdiend
pi_71201784
Ik weet genoeg
  woensdag 22 juli 2009 @ 00:33:13 #37
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_71201811
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 00:31 schreef arieknerp het volgende:
Of
C: 5000 euro per maand verdiend
Dan is de stap naar een psycholoog dus helemaal makkelijk.
Wat je nu dus wilt is meer valium dan voorgeschreven (verslaafd) of je wil het gewoon hebben omdat je die paniekaanvallen zelf verzonnen hebt.
Als deze twee opties niet waar zijn dan ben je gewoon een enorm mietje. Want dan is er nog maar 1 optie mogelijk: Je durft niet naar een psycholoog te gaan. Punt.
pi_71201965
psychologen zijn leuke mensen om mee te praten, en het wekt ook echt als je problemen heb,maar het is en blijft een psuede wetenschap. Als je maar gelooft dat iets werkt dan werkt het meestal ook.
Kan ook boedisme volgen leer je meer van als psychologie. Beide heel interressant.
  woensdag 22 juli 2009 @ 00:39:46 #39
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_71202009
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 00:38 schreef arieknerp het volgende:
psychologen zijn leuke mensen om mee te praten, en het wekt ook echt als je problemen heb,maar het is en blijft een psuede wetenschap. Als je maar gelooft dat iets werkt dan werkt het meestal ook.
Kan ook boedisme volgen leer je meer van als psychologie. Beide heel interressant.
Dus boedha is je man?
Psychologie is bullshit?
Maar valium heb je echt nodig?

Wow.
pi_71202608
Ik krijg hier waarschijnlijk geen antwoord op mijn vraag, ben wel een leuk topic begonnen!

Nee maar waar ik het voor gebruik is persoonlijk, of ik nou een dealer ben, een verslaafde, een psychiche patient, of iemand die een leuke topic wou beginnen zul je nooit achter komen....geloof maar waar je in wil geloven.

Ala, Jehova, Boedisme, scientology, wetenschap, eigen indentiteit, geloof is het draaiwiel van de mens. Zodra je niet gelooft in iets, is het de toekomst, jezelf of de wereld wordt je depressief en ga je ten onder.
Dus verzin zelf maar wat! misschien heb je net als mij nog de drang om een laatste smart ass opmerking te maken!!! YYYYYEEEEEEEAAAAAAAAAAA

Later my brohers and sisters, keep it cool, get down and give arnold swaznegger some air!!!!
Laterzz my fellow nature beings, always searching for happiness...wisdom and sharpening the daimond eyes which slowly turn old and bitterrr.
When its done its done and this conversation is gone and lost foreverrr...see you around, when god writes his final joke! smoke and drink some whiskey till you we ALL cry by your window with the sharp white street light and the rain falls down your perception and blurres your painted masterpiece. Later my FOK! people You must be some kind of god!!! or else JApanese!!!!
GOOD luck, go find your own engine of survival, and leave us appels alone, bunch of bananas!??!?!?!??!?!??!?!?
pi_71202826
zeg Arie ook al heb je dan een echt probleem en wil het daar voor gebruiken.
Betekend dit niet dat het een goed idee is. Valium of Diazepam zoals het eigenlijk heet is enorm verslavend.
Net zoals oxazepam ook een benzodiazepines ( kalmeringsmiddel) wat in Nederland ook al te veel word gebruikt/misbruikt ( aantal jaar het meest voorgeschreven medicijn in Nederland geweest).
En je kan er geestelijk erg afhankelijk van worden.
Zodra je het niet meer krijgt voor geschreven is het echt drugs en als je ooit echt van je paniek aanvallen af wil zal je ook moeten leren zonder te leven.
Ik ken letterlijk tientallen mensen die benzodiazepines hebben geslikt waaronder ook valium. En als ik jou was zou ik echt niet doen wat je nu van plan bent voor je eigen geestelijke gezondheid, maar ook omdat er denk ik niet licht over word gedaan als ze dit spul illegaal vinden.
Het word namelijk ook recreatief gebruikt en is gewoon drugs.
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
pi_71202832
U are right I wont do it !!! Becoming a greedy bastard!!!! I have got everything my heart desires and still I ask for more!!!!! YEaZZ

thanks for the objective view!! going to drink my last drink and go to bed!!!!!
There are oher ways to make money!! without getting trouble from a basketball singer, or a bounty hunter called duane!!!
pi_71202894
misschien moet je maar eens kijken voor lithium ipv valium
pi_71202951
is goed kapitein plakkaart. Maar je schip wordt aangevallen door de BORG, daar zou ik eerder meer op letten dan met zaken die hier op aarde afspelen.

"nee nee, ik wil best tijd vrijmaken voor mensen op aarde en achter het internet zitten, zolang ik er maar betaald for krijg"

Ja maar Intussen is je schild nog maar 30% en de warp drive doet het niet!!!

Stel je prioriteiten MAn!!!!!!!!!
pi_71202992
Je hebt net nog een pilletje genomen, hetzij wat anders dan valium?
pi_71203002
Valium?
Dit topic ging toch over vaciline.

Ik gebruik die met cacou boter, dat smeert zo lekker !!!

"die zonder cacou is ook best te doen"

Melkpak
pi_71203025
nee ik heb een scherzmutzle op. dat is een soort krant die je op kan eten.
pi_71203089
So ik heb nu zeker wel vijf kranten gegeten.

Komt een kanon bij de dokter
zegt de dokter: "ik zie het al"
kkAAAAAAAAABBBBBBBBBBBOOOOOOOMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!

Komt een skelet bij de dokter,de dokterzegt je bent te laat
skelet zegt: JAH

Komt een dokter bij de dokter;
Dokter zegt a ik zie het al,
het is een reflecterende raam!

Komt een scheet bij de dokter.
scheet zegt pfffffff

HAHAHAHA

WAT EEN LEUK GESPREK!!!!!!!
pi_71203126
A iK VOND HET ONWIJS GEZELLIG JONGENS, IK KOM MORGEN ZEKER TERUG, WAT EEN LEUK EN ENIG FORUM IS DIT ZEG!!!!

groetjezzzzz

LALALALALALALALLLALLLALLLALALALALLALALALALADETRAPAFLALALALAALALALA

HAHA JULLIE LEZEN MU=IJ TRIESTE BERICHTEN NOG STEEDS.

HAHA NU NOG STEEDS.

hALLO

KIJK NAAR BOVEN

HALLO

JE BENT ER NOG STEEDS

DAG
pi_71203164
Held!
This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
pi_71203169
ARIE KNERP WORDT MEDEMOGELIJK GEMAAKT DOOR

KNERP KNERP

en

ARIE LOMBEDARIJ
  woensdag 22 juli 2009 @ 08:16:01 #52
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_71204488
Ik wist niet dat die contact gestoorde, kinderen slaande en wanna be potentiele auto moordenaar een broer had ;')

Serieuzere reactie: als ze het vinden wordt het natuurlijk tegen gehouden. Vervolg acties kunnen zijn als de ontvanger uit NL komt en te traceren is die te pakken. Idem verzender. Als de verzender bekend is dan, meestal plakt men op dit soort dingen geen adres sticker

Bij bepaalde (grote/ voor de handel) hoeveelheden zijn kunnen ze het natuurlijk ook laten bezorgen en dan de ontvanger te vervolgen als deze het in ontvangst neemt en het verhandelt/gebruikt.
Dum de dum
  woensdag 22 juli 2009 @ 08:35:31 #53
17729 SP
I hate my interests
pi_71204673
Buiten dat je duidelijk professionele hulp nodig hebt is de kans groot dat je 1000 stuks bakpoeder krijgt opgestuurd als je een online dealer gaat gebruiken.
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 juli 2009 @ 08:56:29 #54
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71204947
Leuk geweest...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')