Het trieste is dat het achterop een standaard invoerrechten-formulier van de TNT op dezelfde manier fout gespeld wasquote:
Google als referentiekader gebruiken terwijl je moet weten hoe je een woord moet schrijvenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:25 schreef arieknerp het volgende:
Ja ik zie de fout wel vaker staan, ook op google. heeft iemand verder verstand?
Wat een BS zeg, de psychiater heeft natuurlijk een reden om het niet meer voor te schrijven, en iedereen die op eigen houtje gebruikt is een gebruikerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:43 schreef arieknerp het volgende:
Nee het product zou dan naar nederland komen en ik moet het aan de deur afhalen.
Mocht duane ontdekken 5% kans ben ik benieuwd naar de gevolgen.
Psychiater geeft geen recept meer en sinds ik nog iemand ken met hetzefde probleem besloten wij het uit het buitenland te halen, daar verkopen ze vaak alleen per duizend wat genoeg is voor een lange tijd
Het is voor eigen gebruik en wat ik overhoud verkoop ik wel, maar alleen aan mensen met angst klachten, niet aan gebruikers!
Probeer een andere psychiater indien deze het ook niet voorschrijft zou ik toch mijn conclusies trekken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:43 schreef arieknerp het volgende:
Psychiater geeft geen recept meer en sinds ik nog iemand ken met hetzefde probleem besloten wij het uit het buitenland te halen, daar verkopen ze vaak alleen per duizend wat genoeg is voor een lange tijd
Tuuuuuuuuurlijk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:09 schreef arieknerp het volgende:
Ik weet dat je het goed bedoelt, maar dat is makkelijk gezegd als je zelf geen paniek stoornis hebt.
Die medicijnen gebruik ik tot de antidepressia prozac aanslaat, tot die tijd wil ik het nog volhouden met diazepam. En ja ik ben verslaafd eraan maar alleen omdat ik die paniek krijg.
Je verneukt iig wel weer een hoop belasting centen door het advies van je psych niet op te volgenquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:21 schreef arieknerp het volgende:
paniekaanvallen waren voor valium, door bericht dat ik ms heb, ik ben niet een langharige junkie die nu in een steeg ligt meteen prik in zijn arm, ik ga gewoon naar school, werk, betaal huur en belalsting zoals iedereen. Ik doe zelfs vrijwilligerswerk.
Wat je zegt is hetzelfde als iemand met een gebroken arm zien en dan zeggen dat hij weinig pijn heeft omdat je het zelf nooit heb gehad.
By tree ways we may learn; first by copying which is easiest, then by reflection which is noblest and last by experience which is bitterest.
Als je echt paniekaanvallen hebt, stap je gewoon naar een psycholoog en anders naar het GGZ via daar kan je legaal aan Valium komen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:21 schreef arieknerp het volgende:
paniekaanvallen waren voor valium, door bericht dat ik ms heb, ik ben niet een langharige junkie die nu in een steeg ligt meteen prik in zijn arm, ik ga gewoon naar school, werk, betaal huur en belalsting zoals iedereen. Ik doe zelfs vrijwilligerswerk.
Wat je zegt is hetzelfde als iemand met een gebroken arm zien en dan zeggen dat hij weinig pijn heeft omdat je het zelf nooit heb gehad.
By tree ways we may learn; first by copying which is easiest, then by reflection which is noblest and last by experience which is bitterest.
Dan is de stap naar een psycholoog dus helemaal makkelijk.quote:
Dus boedha is je man?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:38 schreef arieknerp het volgende:
psychologen zijn leuke mensen om mee te praten, en het wekt ook echt als je problemen heb,maar het is en blijft een psuede wetenschap. Als je maar gelooft dat iets werkt dan werkt het meestal ook.
Kan ook boedisme volgen leer je meer van als psychologie. Beide heel interressant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |