quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:22 schreef Rewimo het volgende:
Ben er ook weer, we hadden de stekker er maar weer uitgehaald. Het ging me tekeer hier! Het leek wel of het mistte, maar dat was dus een gordijn van regen, zeg maar
hmmmm als jij dan even wat koele lucht naar hier blaast.quote:
Ook raarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:33 schreef huuphuup het volgende:
Ga je naar Denemarken Buuf? Tof!![]()
Hier idd hetzelfde weer als TF![]()
alsof God de badkuip leeg liet lopen, recht naar benedenen veel ook nog!
ja welquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ook raar
Geen lekkage meer gehad?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:52 schreef freecell het volgende:
[..]
We kwamen ook al vlak langs Yppy (als in: minder dan een KM verderop) en ik tegen TARA: aaaaah?
Maar hij roept dat we niet bij alle leuke mensen kunnen stoppen omdat we dan nergens meer komen uiteindelijk
Maar ik zal de volgende keer wel even roepen welke kant we ongeveer opgaan, we moeten toch érgens even uitrusten
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:17 schreef bixister het volgende:
lopen ging redelijk, maar ze had er toch ook echt wel pijn aan. morgen maar even goed in de gaten houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was helemaal het einde vond ik
en ik heb gister een glas drinken over m'n laptop gegooid, en zit nu heel debiel met een extra toetsenbord te typen, bah, bah en nog een bah!
ja, vandaag voor het eerst gedaanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Doe je ze dieven Pinq? Dat bevrordert de groei
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jaaaaa! Een bloeiend bouquet garni
Die mogen er ook af. Een plant heeft veel zonlicht nodig en de boel moet kunnen luchten anders krijg je makkelijk ziektes enzo. Alle okselscheuten mogen sowieso het veld ruimenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:46 schreef pinquit het volgende:
[..]
ja, vandaag voor het eerst gedaanik wist niet dat dat moest. hoe zit het met de grote onderste bladeren? gewoon laten zitten of weghalen? (dus niet de 'oksel'scheutjes, maar gewoon zijtakken)
ok danku!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die mogen er ook af. Een plant heeft veel zonlicht nodig en de boel moet kunnen luchten anders krijg je makkelijk ziektes enzo. Alle okselscheuten mogen sowieso het veld ruimen
HuupWil je ze zelf niet hebben dan? Ze zijn heerlijk voor appeltaart
quote:Op woensdag 22 juli 2009 07:07 schreef YPPY het volgende:
Lekker! Heb je meteen een meeneemlunch erbij? Heb geen zin om brood te smeren.
ja doe ik ook te vaak hahaquote:Op woensdag 22 juli 2009 07:33 schreef Chan het volgende:
Ohh nou krijg ik daar ook zin in. Ik haal vaak van die veel te dure voorgesneden exemplaren bij de supermarktMjam
ja dat was bij V&D toenquote:Op woensdag 22 juli 2009 07:46 schreef Chan het volgende:
Melkachtige dressing over de ananas? Dat lijkt me heel erg smerig![]()
Zo, banaantje gegeten en mn maag voelt meteen een stuk stabieler aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 07:33 schreef Sugar het volgende:
Belana, hoe is het met je? Na allemaal vervelende huisdingen en -belangrijker- midden in die verdrietige tijd met je schoonvader nu?
Dankjewel en jij heel veel sterkte met de Felicitas mevrouw.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:38 schreef Vicky het volgende:
Goedemorgen
* Vicky schuift aan voor een koppie thee en een broodje.
Vandaag de nacontrole bij de vk.. best wel raar want misschien is het wel de allerlaatste keer dat ik bij een vk kom.. of misschien toch niet..
Tussen 9 en half 10 komt ook de Felicitasmevrouw... ben beneiuwd wat ze nu weer gaat proberen te verkopen..
wij zijn gister bezig geweest met onze "trouwkaart" lees fotokaart van Hallmark
Moet ff een 'proefdrukje'naar ons huis laten sturen, ff kijken hoe de foto eruit komt te zien.
Mamx en ET, beterschap met de kindjes!
oh maar ik wil helemaal neits kopen hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:51 schreef MamsX het volgende:
[..]
Dankjewel en jij heel veell sterkte met de Felicitas mevrouw.
Laat haar niet ruiken dat je dingen kan betalen.
Nooit van gehoord...quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:27 schreef MamsX het volgende:
Die verkoopt babyspullen waar je niet veel aan hebt voor een hele hoge prijs.![]()
En als het wel leuk is dan is het ergens anders 3 keer zo goedkoop
Ik zeg Prenatalquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Nooit van gehoord...
Maar ik zeg: prenatal
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:53 schreef MamsX het volgende:
X was lief aan het spelen maar ineens was ze stil . En dan weet ik al hoe laat het is dan doet ze iets wat niet mag of waarvan zij denkt dat het niet mag![]()
Dus ik kijk naast me en daar zat X muis stil met 52 maxi billen doekjes om en over haar heen.
En ze dacht al dat ik boos ging worden maar ik kon mijn lach echt niet inhouden. Het zag er zo dom en zo lief uit.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:53 schreef MamsX het volgende:
X was lief aan het spelen maar ineens was ze stil . En dan weet ik al hoe laat het is dan doet ze iets wat niet mag of waarvan zij denkt dat het niet mag![]()
Dus ik kijk naast me en daar zat X muis stil met 52 maxi billen doekjes om en over haar heen.
En ze dacht al dat ik boos ging worden maar ik kon mijn lach echt niet inhouden. Het zag er zo dom en zo lief uit.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:11 schreef MamsX het volgende:
Nee geen foto want het fototoestel is stuk
dat is echt balenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:11 schreef MamsX het volgende:
Nee geen foto want het fototoestel is stuk
welke richting ben je aan t kijken als ik vragen mag?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:32 schreef MamsX het volgende:
Ja nogal.. en ik heb wel een telefoon met camera maar die is ook stuk![]()
Ik ben al aan het zoeken naar een cameradie toch betaalbaar is.
Ik had ervoor gespaard maar dan zie je altijd dan komen er andere dingen tussen.
Je kan ook via mij korting krijgen he.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:47 schreef MamsX het volgende:
Ik heb een budget van 200 a 300 euro. en het gaat gewoon om kiekjes van X.
En het moet wel redelijk compact zijn om mee te nemen.
Ik had al wat tips gehad maar die waren het toch net niet.
Moet je alleen wel hierheen, of ik daarheen...quote:
waar werk jij dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kan ook via mij korting krijgen he.
Ow??quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kan ook via mij korting krijgen he.
wel een merkvoorkeur?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:47 schreef MamsX het volgende:
Ik heb een budget van 200 a 300 euro. en het gaat gewoon om kiekjes van X.
En het moet wel redelijk compact zijn om mee te nemen.
Ik had al wat tips gehad maar die waren het toch net niet.
Dan zie ik jou ook weer na 3,5 jaarquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je alleen wel hierheen, of ik daarheen...
Wat is KE/CN/FK ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar werk jij dan?
want vaak zijn gewone winkels met korting niet altijd goedkoper dan een KE/CN/FK etc
Ja, jij zegt niks...quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:58 schreef MamsX het volgende:
[..]
Dan zie ik jou ook weer na 3,5 jaarAl zag ik je op parkpop ook maar jij mij niet
![]()
cameraketens zoals kamera-expresse, Foto Konijnenberg etcquote:
Mediamarkt zeker.quote:Maar ik werk bij een van de grootste electronica ketens.
Nouja eigenlijk dé grootste![]()
Ow, ik rustigquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
Mediamarkt zeker.
daar zou ik iig geen camera-apparatuur kopen
dan nogquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, ik rustig
Ik maak geen professionele foto's. Ik maak kiekjes
Dat is dan wel weer storend inderdaadquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan nog
daar word gebruikte apparatuur gewoon verkocht als nieuw. hoe vaak dat t al voorgekomen is dat mensen thuiskomen en er foto's op de camera staan etc
En, zijn de hier genoemde vooroordelen waar?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb bij de MM gewerkt (wel 9 hele maandjes)
dat dus.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, ik rustig
Ik maak geen professionele foto's. Ik maak kiekjes
Dat geretourde dingen weer als "nieuw" verkocht worden.?? Volgens mij mag ik mij daar niet over uitlatenquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:17 schreef freecell het volgende:
[..]
En, zijn de hier genoemde vooroordelen waar?
tel daar kamera-expresse, foto konijnenberg en foka nog even bij opquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
Als je dan voor goed foto-apparatuur gaat dan wordt cameraland of cameranu toch wel even aantrekkelijk, snelle levering, prima service (oke misschien niet altijd het goedkoopst)
Ja ik weet toch niet alles uit me hoofdquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
tel daar kamera-expresse, foto konijnenberg en foka nog even bij op
waarbij die laatste vaak toch ook nog scherpere prijzen hebben
zwijgen is toestemmenquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat geretourde dingen weer als "nieuw" verkocht worden.?? Volgens mij mag ik mij daar niet over uitlaten
Volgens mij gebeurt dat overal wel eigkquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat geretourde dingen weer als "nieuw" verkocht worden.?? Volgens mij mag ik mij daar niet over uitlaten
Dat komt omdat elke MM zijn eigen prijzen mag vaststellen, en ze zelf ook hun eigen acties bedenken. En soms ook landelijke acties hebben waar het in elk filiaal hetzelfde is Elke MM is een zelfstandige onderneming. In tegenstellin tot een free record shop of een BCCquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:22 schreef Vicky het volgende:
ik ga regelmatig naar de MM als ik iets wil kopen. Scheelt meestal wel in prijs, maa rlang niet met alles.
Wat ik wel raar vind is dat bij de ene MM en product lager geprijs is dan bij een ander MM...
Dixons vind ik ook een rete dure k*twinkel.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat overal wel eigk![]()
ik heb van online winkels ook wel eens dozen gekregen die duidelijk al eens open waren geweest. Meneer dixons (bijvoorbeeld) gooit een geretourneerde camera ook niet gelijk in de discount.
achja boeiend ook.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:25 schreef MamsX het volgende:
[..]
Dixons vind ik ook een rete dure k*twinkel.
aha vandaar..quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
Eens met Wampi, ieder zijn winkel/ding
En de ene MM is de andere niet (mag ik hopen voor ze)
[..]
Dat komt omdat elke MM zijn eigen prijzen mag vaststellen, en ze zelf ook hun eigen acties bedenken. En soms ook landelijke acties hebben waar het in elk filiaal hetzelfde is Elke MM is een zelfstandige onderneming. In tegenstellin tot een free record shop of een BCC
zo rijd ik idd liever naar Capelle om iets op te halen dan dat ik t online bestelquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:29 schreef Wampi het volgende:
ik zoek eigenlijk vaak op internet (pricewatch van tweakers [/nerdmodus]) uit waar je iets het goedkoopst kan krijgen, en meestal schaf ik het daar dan ook aan.. vind het alleen wel prettig als dat dan niet alleen een online zaak is, maar ook een echte winkel heeft.
Herkenbaarquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:35 schreef Ynske het volgende:
zo rijd ik idd liever naar Capelle om iets op te halen dan dat ik t online bestel
maar dat is eigenlijk meer omdat ik, als ik die beslissing genomen heb, t ook nu wil hebben
hij is leuk!!!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:55 schreef huuphuup het volgende:
Haha Vicky das ook nog een manier om het te bekijken![]()
Oeh ik ga vanavond naar Harry Potter yaaaaay!![]()
wel nog even mn bril laten maken bij de opticien want mn ene pootje zit nu met een plakbandje vast
Ik was even weg, dus vandaar late reactie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan nog
daar word gebruikte apparatuur gewoon verkocht als nieuw. hoe vaak dat t al voorgekomen is dat mensen thuiskomen en er foto's op de camera staan etc
ik ben benieuwdquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij is leuk!!!!
ben gisteravond geweest
Waarschijnlijk overleef je de bevalling wel hoor... Dus daarna kun je ze ook gewoon nog zien.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik ben benieuwd![]()
ik vind het vooral leuk om er nog eventjes uit te zijn enzo en mn vrienden nog even te zien.
no shitquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk overleef je de bevalling wel hoor... Dus daarna kun je ze ook gewoon nog zien.
oculus reparo??quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:55 schreef huuphuup het volgende:
Haha Vicky das ook nog een manier om het te bekijken![]()
Oeh ik ga vanavond naar Harry Potter yaaaaay!![]()
wel nog even mn bril laten maken bij de opticien want mn ene pootje zit nu met een plakbandje vast
Het enige voordeel wat ik bedacht was: Tegen de tijd dat ik het nodig heb, is het in de uitverkoopquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:48 schreef huuphuup het volgende:
Gewoon doen joh Lindahaha
nah ik bestel ook gewoon af en toe wel es iets hoor. Maar wel "veilige" dingen. Broeken enzo begin ik niet aan, die moet ik echt passen in een winkel ofzo. Maar shirts zoals deze die toch een beetje soort van ruim vallen bestel ik gewoon. Het zal ongetwijfeld niet leuk passen de eerste maanden na de bevalling.. maar daarna moet ik ook nog kleren aan dus och
Ik had aan het eind van mijn zwangerschap (iets van de laatste drie weken ofzo) dat ik mijn zwangerschapsrommel ook niet meer aankon. Echt alles zat te strak. Toen ben ik naar de H&M gegaan en die hadden allemaal dingen voor minder dan een tientje. Toen heb ik toch nog maar even een extra broek en wat shirts gehaald. En daar ben ik twee weken lang heel blij mee geweestquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:44 schreef Linda2205 het volgende:
Blugh, kan je dat Bar? Ik werd helemaal sjaggo van die catalogus. De normale dingen kan ik niet aan en om nu nog zwangerschapsspul te bestellen vond ik ook overdreven. Maar half september uitgerekend...ga maar uit van 41 weken, dus eind september en wanneer pas ik dan weer in mn normale maatjeIk wil ook kleren kopen
hij is ook zo mooi!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:20 schreef Chell het volgende:
Wat tof Vicky dat jullie die foto gaan gebruiken!
Maar de nieuwe collectie is niet minder als een tientjequote:Op woensdag 22 juli 2009 13:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik had aan het eind van mijn zwangerschap (iets van de laatste drie weken ofzo) dat ik mijn zwangerschapsrommel ook niet meer aankon. Echt alles zat te strak. Toen ben ik naar de H&M gegaan en die hadden allemaal dingen voor minder dan een tientje. Toen heb ik toch nog maar even een extra broek en wat shirts gehaald. En daar ben ik twee weken lang heel blij mee geweest.
Bestel en kijk ook nog niet hoor, eerst maar eens kijken hoeveel kg ik straks kwijt ben.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:44 schreef Linda2205 het volgende:
Blugh, kan je dat Bar? Ik werd helemaal sjaggo van die catalogus. De normale dingen kan ik niet aan en om nu nog zwangerschapsspul te bestellen vond ik ook overdreven. Maar half september uitgerekend...ga maar uit van 41 weken, dus eind september en wanneer pas ik dan weer in mn normale maatjeIk wil ook kleren kopen
Nee, maar de moraal was, als je straks eventueel niks meer past, kan je beter toch wat nieuws kopenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:31 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Maar de nieuwe collectie is niet minder als een tientje
Doe eens showen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:00 schreef Rewimo het volgende:
Leuk kaart Vicky! Mooie foto
Ik heb mijn trouwhaar. Best wel gewaagd voor mijn doen
Strängen (plukjes) noemen ze dat maar highlights en coupe soleil begrepen ze ook welquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:34 schreef huuphuup het volgende:
Staat je goed Rewimo!en wat waren de highlights nou in het Duits?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Strängen (plukjes) noemen ze dat maar highlights en coupe soleil begrepen ze ook wel
Ik weet niet hoe qltel eruit ziet, misschien dat dat scheeltquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:11 schreef Rewimo het volgende:
Dank je wel
Iedereen zegt altijd dat Christan op qltel lijkt omdat ie zo donker is. Maar stiekem lijkt ie inderdaad heel erg op mij. Als ik kinderfoto's van mezelf bekijk is het net of ik hem zie, maar dan met blauwe ogen
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:07 schreef huuphuup het volgende:
ieeeee Jeliefdas niet fijn...
werkt gewoon kokend water met flink wat chloor niet? Als het de bacterieen in je wc dood dan moet dit ook lukken toch...![]()
zo simpel ja?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:08 schreef Babygirl het volgende:
@ Jelief.
Als je wat (bak)bloem in je bak gooit ben je er zo van af.
Ik denk meteen aan woeste dodelijke dingen als accuzuur, chloor en koningswater, komt ze met bloem aanquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zo simpel ja?![]()
oh dat ga k onthouden. Ik hou wel van dat soort handige huis tuin en keukentruukjes
Ik heb hem gevondenquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:08 schreef freecell het volgende:
Chloor er in gooien![]()
Rewimo leuk haar!
(nu ik je toch spreek over trouwen)
Rechts op de fotoquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:47 schreef Linda2205 het volgende:
Ik weet niet hoe qltel eruit ziet, misschien dat dat scheelt
Zowaarquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb hem gevondenHandig zo'n opruimactie
Ehm ja, dat wordt in elk geval na 3 augustus. Voor die tijd kom ik niet meer in NL.quote:
Ik moest ff google maps gebruiken, maar ik zag meteen aan de mooie vormen dat het een vestingstad isquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:33 schreef freecell het volgende:
Woont er nog iemand in de buurt van Bourtange?gaan we morgen heen
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:08 schreef Jelief het volgende:
Ben ik een moordenaar in spé als ik naar de kronkelende maaien heb staan staren?
Ik moest het even twee keer lezenquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:08 schreef Jelief het volgende:
Ben ik een moordenaar in spé als ik naar de kronkelende maaien heb staan staren?
Volgens mij ben je alleen maar opgelucht dat je zo makkelijk van die beesten afkomtquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:08 schreef Jelief het volgende:
Ja leuk hè?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest ff google maps gebruiken, maar ik zag meteen aan de mooie vormen dat het een vestingstad is
Maar nee niet in de buurt helaas...
Whaquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
klinkt eerder of je goeie drugs op hebt...
Ja! Je bent evil en ik ga je aangevenquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:08 schreef Jelief het volgende:
hooguit dat je ondertitel wat minder goed bij je past nuquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:08 schreef Jelief het volgende:
Ze had maden in de kliko. (Of naja, ze typte rolbak, maar ging er vanuit dat ze kliko bedoelde). En toen heeft ze dus staan kijken hoe ze doodkronkelde nadat ze ze bestreden hadquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:33 schreef RockabeIIa het volgende:
ik kan maar niet vinden waar ze het over heeft![]()
Ik kijk er vast compleet langsheen
Tijd om te koken denk ik dan maar...
Jalepeñoquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Yumm slagroom op je japaleno(?)burgert!!
dat is niet romantisch, dat is doorzichtigquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:29 schreef RockabeIIa het volgende:
huup wil prlastagnaldingessen
Ik wel iig als er kaarsjes op tafel staanIk ben o zo romantic <3
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:33 schreef freecell het volgende:
Woont er nog iemand in de buurt van Bourtange?gaan we morgen heen
misschien kreeg je wel trekquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:08 schreef Jelief het volgende:
Hahaha ben je niet stiekem een vent dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:29 schreef RockabeIIa het volgende:
huup wil prlastagnaldingessen
Ik wel iig als er kaarsjes op tafel staanIk ben o zo romantic <3
Weet je, ik heb me dat stiekem wel es afgevraagd. Of dat ik misschien toch een mannelijke lesbienne ben oid.. maar echt, ik knap zo gigantisch af op vrouwen die met mij willen zoenen of meer...quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hahaha ben je niet stiekem een vent dan?
Mn lief wil nie dingesen want hij heeft gelezen dat dat bevallingen kan opwekken en hij vindt et nog te vroeg.mannen... ik zal em nog es wat laten lezen!
Nou eh... trouwenquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Rewimo, mag ik effe vragen wat de plannen zijn morgen?
Neh, jij knapt af op vrouwen die met je willen zoenen zeg je net. En je bent ook al niet romantischhhhquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:29 schreef RockabeIIa het volgende:
saffier, wat bedoel je? Wil je soms met me cybersexen ofzo?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:33 schreef Saffier het volgende:
[..]
Neh, jij knapt af op vrouwen die met je willen zoenen zeg je net. En je bent ook al niet romantischhhh
deaudquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:34 schreef Saffier het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen.... maar hoe is het met je handjes?
ik doe mijn bestquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Belana, echt punk ben je niet meer maar je bent volgens mij best heel ondeugend! Erg mooi dat donkere haar *beetje jaloers is*
Super johquote:
Confessions of a shopaholicquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:21 schreef Linda2205 het volgende:
Heeft er nog iemand een filmtip, in het genre: niet nadenken, lekker onderuit met een dekentje op de bank? En dan redelijk "nieuw"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |