quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:22 schreef Rewimo het volgende:
Ben er ook weer, we hadden de stekker er maar weer uitgehaald. Het ging me tekeer hier! Het leek wel of het mistte, maar dat was dus een gordijn van regen, zeg maar
hmmmm als jij dan even wat koele lucht naar hier blaast.quote:
Ook raarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:33 schreef huuphuup het volgende:
Ga je naar Denemarken Buuf? Tof!![]()
Hier idd hetzelfde weer als TF![]()
alsof God de badkuip leeg liet lopen, recht naar benedenen veel ook nog!
ja welquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ook raar
Geen lekkage meer gehad?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:52 schreef freecell het volgende:
[..]
We kwamen ook al vlak langs Yppy (als in: minder dan een KM verderop) en ik tegen TARA: aaaaah?
Maar hij roept dat we niet bij alle leuke mensen kunnen stoppen omdat we dan nergens meer komen uiteindelijk
Maar ik zal de volgende keer wel even roepen welke kant we ongeveer opgaan, we moeten toch érgens even uitrusten
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:17 schreef bixister het volgende:
lopen ging redelijk, maar ze had er toch ook echt wel pijn aan. morgen maar even goed in de gaten houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was helemaal het einde vond ik
en ik heb gister een glas drinken over m'n laptop gegooid, en zit nu heel debiel met een extra toetsenbord te typen, bah, bah en nog een bah!
ja, vandaag voor het eerst gedaanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Doe je ze dieven Pinq? Dat bevrordert de groei
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jaaaaa! Een bloeiend bouquet garni
Die mogen er ook af. Een plant heeft veel zonlicht nodig en de boel moet kunnen luchten anders krijg je makkelijk ziektes enzo. Alle okselscheuten mogen sowieso het veld ruimenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:46 schreef pinquit het volgende:
[..]
ja, vandaag voor het eerst gedaanik wist niet dat dat moest. hoe zit het met de grote onderste bladeren? gewoon laten zitten of weghalen? (dus niet de 'oksel'scheutjes, maar gewoon zijtakken)
ok danku!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die mogen er ook af. Een plant heeft veel zonlicht nodig en de boel moet kunnen luchten anders krijg je makkelijk ziektes enzo. Alle okselscheuten mogen sowieso het veld ruimen
HuupWil je ze zelf niet hebben dan? Ze zijn heerlijk voor appeltaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |