In Duitsland moet je eigen geld meenemen bij het kopen van een huis en mag je bij verkoop de keuken meenemen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
En dat is volgens jou dan de reden voor de aanzienlijk lagere huizenprijzen in Duitsland? Hoeveel het exact is kan ik zo snel niet vinden, maar het zal vergelijkbaar zijn en hooguit 10% schelen. Plus of min. In ieder geval onvoldoende om het grote verschil in huizenprijzen te verklaren.
Vergeet niet dat huizen in Dld niet alleen goedkoper zijn, maar dat ze gemiddeld ook veel groter, degelijker en met meer grond zijn. België idem.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:16 schreef Halcon het volgende:
Daarnaast vergelijken mensen graag appels met peren. Men kijkt naar de grens met Noord Oost NL en roept dan dat Duitsland zo goedkoop is...
dat heet Polen geloof ikquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het kan inderdaad nog een stuk goedkoper wat verder van de grens.
Je kent 'm uit de kroeg?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een vriend van mij heeft een huis gekocht voor 8900 euro en voor 1100% doorverkocht
De dames ook. Richting Tsjechie zijn ze langs de weg wat goedkoper heb ik vernomen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het kan inderdaad nog een stuk goedkoper wat verder van de grens.
Neequote:
Je moet de goede routes weten, dat maakt niet uit of dat met huizen of dames langs de weg is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
De dames ook. Richting Tsjechie zijn ze langs de weg wat goedkoper heb ik vernomen.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je geld zat hebt, tijd, energie en lef kun je in Oost Duitsland veel geld verdienen met het kopen en verkopen van huizen.
Zo begon het ook in de USAquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
1127 van de 4 miljoenen koopwoningen?
De werkloosheid is ongeveer 50.000 hoger dan een jaar geleden, dus die stijgt nog niet zo snel. De echte klappen in de economie moeten nog komen, en daarmee ook de bijbehorende klappen op de huizenmarkt..quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In die orde van grote moet je het inderdaad zien
5 kwartalen negatieve groei en een snel snijgende werkeloosheid en toch maar 1100 gedwongen verkopen
De 50% daling zal er best nog wel komen
Van de US? Die van NL hebben we toch laatste ergens besproken?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn de werkeloosheidscijfers van de eerste 2 kwartalen er al?
tot en met mei toch? Ik keek effe terug in de topics en kon niks vinden met cijfers, terwijl ik wel een keer artikeltje heb geplaatst volgens mijquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:04 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Van de US? Die van NL hebben we toch laatste ergens besproken?
Ik check het van de week wel weer even, komende dagen beetje op reis.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
tot en met mei toch? Ik keek effe terug in de topics en kon niks vinden met cijfers, terwijl ik wel een keer artikeltje heb geplaatst volgens mij
Die van de VS geeft de burger weer moed in elk geval
Die zijn er ja, totaal van 373.000 werklozen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn de werkeloosheidscijfers van de eerste 2 kwartalen er al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |