abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71202165
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:37 schreef koningdavid het volgende:

[..]

En dit is nog zo'n voorbeeld van niet kunnen lezen.
En dit is nog zo'n voorbeeld van topics verpesten met christelijke propaganda.
Inside info over KD? Gewoon vragen!
pi_71202192
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 00:46 schreef Coatmine het volgende:

[..]

En dit is nog zo'n voorbeeld van topics verpesten met christelijke propaganda.
Volgens mij begon ik niet over religie hier hoor.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_71264881
Ik schop dit topic in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest.

En nu ga ik metalheads in brand steken, mijn vriendin neuken en daarna de stad in, clubben, jeweight.
Brb, even masturberen in de kroeg.
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:07:30 #154
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71265344
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:55 schreef Frans.Duijts het volgende:
Ik schop dit topic in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest.

En nu ga ik metalheads in brand steken, mijn vriendin neuken en daarna de stad in, clubben, jeweight.
als je toch gaat neuken, leg haar dan eens op de rand van je bed. leg haar op haar rug en met haar kont op een kussen. kniel en neuk haar diep en voel intussen op haar onderbuik hoe je pik stoot.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_71265527
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als je toch gaat neuken, leg haar dan eens op de rand van je bed. leg haar op haar rug en met haar kont op een kussen. kniel en neuk haar diep en voel intussen op haar onderbuik hoe je pik stoot.
Nee.

Lelijke, autistische, thuiswonend fag dat je er bent.
Brb, even masturberen in de kroeg.
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:13:58 #156
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71268041
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:12 schreef Frans.Duijts het volgende:

[..]

Nee.

Lelijke, autistische, thuiswonend fag dat je er bent.
lol. wat kan jij je vergissen. maar je vertelde jouw vergissing wel heel ok.

ga maar eens goed neuken, harry potter.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 24 juli 2009 @ 00:24:59 #157
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_71270976
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 21:47 schreef Biels het volgende:
Wat mij vaak opvalt binnen topics is het beperkte sociale referentiekader van veel users.
Zodra er iemand:

• over zijn vriendin durft te reppen zijn er 8 man die "hoax" roepen
  • een keer een one night stand heeft gehad is er helemaal niemand die dat voor waar aanneemt
  • laat vallen dat hij een goede baan heeft is het een uitkeringstrekker
  • zegt dat hij van rockmuziek houdt is het een autist, want iedereen die ik ken luistert dance

Waarom is het voor veel users moeilijk dingen te geloven? Zelfs de kleinste dingen als "ik heb geneukt" worden weer niet geaccepteerd door het bij mama wonende deel van fok. En hier stoor ik mij aan. Maar omdat ik graag naar oorzaken zoek mogen jullie, de mensen die ik net beschrijf, mij even vertellen waarom jullie dit doen. Is het om grappig te zijn? Want dat is het niet, dus houd er maar mee op.
  • Misschien wel een beperkt referentiekader, maar wellicht om andere redenen dan de door jou genoemde.

Wellicht dat het voor sommige users moeilijk is voor te stellen dat er mensen zijn die werkelijk een topic gaan openen omdat ze seks hebben gehad met een leuke meid?

Wellicht dat de reacties ook afhangen van de manier waarop iemand post dat hij een goede baan heeft? Een serieus topic waarin iemand in de juiste context over zijn goede baan spreekt zal minder snel reacties vol ongeloof krijgen dan een 'bazentopic' waar iemand zonder enig punt te maken toch bendrukt hoe goed zijn baan wel niet is...

Lijkt mij.

En uiteraard zijn er ook genoeg users die het gewoon leuk vinden en andere user te stangen... En het hangt uiteraard ook v/h subforum af. Een topic over seks in klaagbaak zal heel andere reacties krijgen dan een vergelijkbaar topic in een 'serieuzer' forumgedeelte.
    Krekker is de bom!
    pi_71471380
    Ik vond dit topic toen ik 'TS is autist' googelde! 1ste hit !
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:47:51 #159
    166265 Acinonyx
    Deutschland über alles ~ !
    pi_71523261
    Fokkers zijn gewoon alles-ontkennende gore autisten, de guillotine moet weer ingevoerd worden
    Drive few cars and far more unicorns.
    .
    Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
    ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')