Ja, dat bedoel ik met sociaal referentiekader. Waarom is het voor dit soort mensen zo moeilijk om zich in te leven in een ander die blijkbaar wel gewoon iets goed doet. Dit doet het niveau van KLB drastisch dalen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Misschien omdat ze in hun eigen kleine wereldje wonen, waarin zij koning zijn?
volgens mij ben jij zo'één die nog maagd is, en dan doet of sex niet boeit, zodat het lijkt of je elke avond wel een ander tienersletje kapot scheurt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:47 schreef Biels het volgende:
...
Zelfs de kleinste dingen als "ik heb geneukt"
...
Een goede illustratie van mijn klacht. Echter is internet allang al niet meer alleen voor de "nerds" van de klas. Waarom blijven mensen hangen in "iedereen die een stoer topic opent liegt hierover en is een internetheld"?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:49 schreef TwyLight het volgende:FOK!kers hebben geen vrienden FOK!kers hebben geen sociaal leven
Dit maakt het onmogelijk dat bovenstaande op de realiteit berust. [ afbeelding ]
Maar beste Biels, je moet wel toegeven dat dit er een beetje bijhoort in KLB. Ik kan soms wel lachen om die overdreven sceptische houding. Plus het provoceert de TS soms in die mate dat hij/zij zich genoodzaakt voelt pics te posten voor het bewijs. Dit komt het topic vaak wel ten goede.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:50 schreef Biels het volgende:
[..]. Van dat volk dat elk topic binnenstapt met de intentie om het te verbaggeren. Kutlui.
Hoax, KLB is en zal altijd bagger blijven...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:52 schreef koningdavid het volgende:
...
Dit komt het topic vaak wel ten goede.
Ha! Je bent precies het type dat ik in de OP omschrijf. Je kan het je blijkbaar niet voorstellen dat er mensen zijn die wel eens seks hebben, en daarom kom je nu met een totaal irrelevante post om mij maar een beetje te bashen. Gefeliciteerd, je bent compleet inhoudsloos.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:52 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
volgens mij ben jij zo'één die nog maagd is, en dan doet of sex niet boeit, zodat het lijkt of je elke avond wel een ander tienersletje kapot scheurt.
Ja ik heb er ook een hekel aan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:50 schreef Biels het volgende:
[..]. Van dat volk dat elk topic binnenstapt met de intentie om het te verbaggeren. Kutlui.
Ik heb er geen problemen mee om een of ander non-topic met gare klacht van 3 regels een beetje te verbaggeren, en ook een gezonde dosis achterdocht is nooit weg. Mijn klacht gaat voornamelijk over de users die dit op elk moment, in elk topic roepen. Dat zijn gewoon faalhazen. Consensus?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar beste Biels, je moet wel toegeven dat dit er een beetje bijhoort in KLB. Ik kan soms wel lachen om die overdreven sceptische houding. Plus het provoceert de TS soms in die mate dat hij/zij zich genoodzaakt voelt pics te posten voor het bewijs. Dit komt het topic vaak wel ten goede.
Ik heb nog nooit van mijn leven een bazentopic geopend. Lees je in.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:56 schreef TwyLight het volgende:
Waarschijnlijk heeft TS gisteren een paar chicks gehosseld en is dat uitgelopen op sex wat niet bevredigend was en wil TS daar over enkele ogenblikken een bazen-topic over openen.
Dit zijn de voorzorgsmaatregelen.
Maar oke, eensch dat het af en toe een beetje teveel van het goede is.quote:
We zijn het eens.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee om een of ander non-topic met gare klacht van 3 regels een beetje te verbaggeren, en ook een gezonde dosis achterdocht is nooit weg. Mijn klacht gaat voornamelijk over de users die dit op elk moment, in elk topic roepen. Dat zijn gewoon faalhazen. Consensus?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Ha! Je bent precies het type dat ik in de OP omschrijf. Je kan het je blijkbaar niet voorstellen dat er mensen zijn die wel eens seks hebben, en daarom kom je nu met een totaal irrelevante post om mij maar een beetje te bashen. Gefeliciteerd, je bent compleet inhoudsloos.
Ik denk dat dit deels ook een menseigen is, jezelf eerst plaatsen. Hoewel dit tegenwoordig voor de meerderheid niet meer geldt. (SHIT IK KAN DAT NIET MET D EN T WAAAH). Misschien dat dit een overblijfsel is uit de oertijd?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:49 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik met sociaal referentiekader. Waarom is het voor dit soort mensen zo moeilijk om zich in te leven in een ander die blijkbaar wel gewoon iets goed doet. Dit doet het niveau van KLB drastisch dalen.
Nouja, wel bazentopics. Maar niet een topic waarin ik mezelf nadrukkelijk profileer als sletjespimpende baas. Het gaat hier ook niet over mij, het gaat hier over fok in het algemeen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van mijn leven een bazentopic geopend. Lees je in.
Maar dat is wat anders dan waar ik nu over klaag, he. Zoals ik net al zei, ik mag graag een inhoudsloos kuttopic een beetje verbaggeren en gaan trollen. Maar ik kan ook best serieuze reacties posten als het topic er naar is. Mijn klacht beschrijft mensen die persé grappig willen doen en denken dat TS bashen en alles wat hij zegt afdoen als leugens grappig is.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:00 schreef Genius-F het volgende:
Zeg Biels, jij verneukt toch altijd die Hbo/Mbo topics? Terwijl de hoofdklacht daar vaak niet over gaat.
Ja, want ik kom hier nooit, ik weet niet hoe het hier werkt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
En TS denkt er hier in dit subforum een serieuze discussie mee te kunnen ontketenen?
Forget it.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |