ze heeft een kattenluik, en dr buitensluiten vind ik zielig. zij heeft ook een warm thuis nodig.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:53 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dan is de oplossing simpel: kat niet meer binnenlaten...

Halloquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:39 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Halloeen beest hoort BUITEN, ik herhaal buiten.
 .
 . .
 .

Dat is natuurquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:02 schreef -En4Cer- het volgende:
Dat is de natuur
Die van ons komt met eekhoorntjes, vogels, muizen, konijnen etc.
Vorige week kwam hij met een konijn aanzetten. Kop eraf gegeten
 ?
 ? . Mens.
 . Mens.

Moeilijk hequote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is natuur?
Hahaha.. katten? Natúúr?. Mens.

Onze kat heeft altijd buiten rond gehuppeld. Het is een buitenkat. Dat kan in de gebieden buiten de bebouwde kom. Lekker buiten rommelen. Behoefte doen waar de kat wil. No problemo. Lekker jagen wat een kat leuk vindt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hallo.
Zo'n beest heeft 0 bestaansrecht. Het is geen inheems dier. Dat hoort niet buiten. In mijn tuin te schijten, op mijn auto te krassen, in mijn tuin vogels te (ver)jagen, etc.
Het hoort wél binnen. Of geen kat, of binnen. Denk je dat een kat bij jou binnen niet gelukkig kan zijn? Nou, dan neem je geen kat.
Wel makkelijk natuurlijk, als je 't beest beu bent trap je 'm naar buiten hè. Wel de lusten maar niet de lasten.

Dat blijkt. Een kat natuur noemenquote:
 . En nog in Nederland ook. In Azië zou ik me er nog íets bij voor kunnen stellen.. Met de nadruk op iets.
 . En nog in Nederland ook. In Azië zou ik me er nog íets bij voor kunnen stellen.. Met de nadruk op iets.|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |