niet zo heel fijn dus.
  niet zo heel fijn dus.  

alleen zit er geen vlees meer aan. alleen veren en bloed (volgens mij eet ze ze helemaal op, met bot en al)
 alleen zit er geen vlees meer aan. alleen veren en bloed (volgens mij eet ze ze helemaal op, met bot en al) (ook nog kikkers en muizen en vliegen:P) echte jager
  (ook nog kikkers en muizen en vliegen:P) echte jager  maar toch vervelend dat ze er binnen zo'n puinhoop van maakt
 maar toch vervelend dat ze er binnen zo'n puinhoop van maakt

maar de rest
  maar de rest  

Dat dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:05 schreef druppelkut het volgende:
belletje omhangen.

bel heeft ze alquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:11 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat dus.
En anders de EU Vogelrichtlijn voorlezen aan je kat!
 zie vorige post, en ik denk niet dat ze wil luisten naar de EU vogelrichtlijn hahaha
 zie vorige post, en ik denk niet dat ze wil luisten naar de EU vogelrichtlijn hahaha

Halloquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
't Beest gewoon binnen houden. Waar 'ie hoort.
 een beest hoort BUITEN, ik herhaal buiten.
  een beest hoort BUITEN, ik herhaal buiten.

jij snapt t:) thnxquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:39 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Halloeen beest hoort BUITEN, ik herhaal buiten.

Dan is de oplossing simpel: kat niet meer binnenlaten...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:46 schreef Jooppiejj het volgende:
ik vind het niet zozeer erg dat ze de beesten vangt. ik vind het meer vervelend dat ze de beesten naar binnen brengt en ze daar gaat mollen zodat alles onder bloed en veren en stukjes ledematen/ingewanden zit. buiten mag ze er mee doen wat ze wil

ze heeft een kattenluik, en dr buitensluiten vind ik zielig. zij heeft ook een warm thuis nodig.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:53 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dan is de oplossing simpel: kat niet meer binnenlaten...

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |