abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:25:17 #211
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_71246240
Edit, tang op een varken-post...

[ Bericht 84% gewijzigd door MadMaster op 23-07-2009 12:44:21 ]
pi_71250983
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:09 schreef evert het volgende:
vraag: voor de start kwam space oddity van david bowie voorbij. dat ging echter over in een vervolg dat ik niet herkende (maar dacht wel dat ik bono hoorde zingen).
weet iemand wat dat was?
Het zou een nieuw U2 nummer moeten zijn genaamd 'Kingdom' van het nieuwe album 'Songs of Ascent'.
Maar helemaal zeker ben ik ook niet...
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:20:21 #213
152668 Ternerito
El Pueblo Vencerá
pi_71254261
Ik herken mij ook wel in de mindere muziekale intresse in U2 na Achtung Baby. Ik vond POP eigenlijk nog best wel een goede CD. De productie van deze CD was alleen compleet verkeerd. Met de nummers opzich is niets mis. Daarna vond ik U2 weinig vernieuwend en te eentonig. Vind ze nog steeds erg goed, maar echt uitdagend is het niet meer.
White Water Flipperkast
pi_71260219
Weet iemand of er al een opname van dinsdag is?
pi_71260853
IK OOK!!! IK WIL NAAR DUBLIN!!!!

maar helaas.... ik troost me met de gedachte dat ze hopelijk volgend jaar terug komen, in elk geval in Belgie waarschijnlijk (dus daar ben ik dan hopelijk bij!)

En inderdaad, waar blijft de bootleg van dinsdag? Ik begin me een beetje zorgen te maken , hij komt toch wel...?
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:58:57 #217
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_71261125
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_71261350
Mijn eerste concert en hopelijk niet mijn laatste. Onvergetelijk, euforisch, hemels... ik kom superlatieven tekort. Dit was het concert des levens waar ik voor 2 uur wél het programma voor had. Hier had ik 5 jaar op gewacht en het is elke seconde waard geweest. Het geluid was gezien de spookverhalen die ik gelezen had redelijk goed, dus dat was een meevaller. Maar heremetiet, wat een belevenis!!!

Ik was twee rijen van het dak verwijderd en het was bloedheet. Desondanks heb ik op de remix van Go Crazy gedanst alsof ik in een discotheek losging. Nou, eigenlijk was er geen verschil met de rest van de avond: van begin tot eind uit m'n dak gegaan. Bono's stem klonk redelijk vervormd (beetje alsof hij helium ophad), maar gelukkig merkte je dat verschil met de muziek niet.

Hoewel de mensen om me heen flink los gingen, hoop ik de volgende keer met bekenden / forumleden (u2spirit.multiforum.nl) te gaan, in plaats van in m'n eentje.
pi_71261412
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:09 schreef evert het volgende:
vraag: voor de start kwam space oddity van david bowie voorbij. dat ging echter over in een vervolg dat ik niet herkende (maar dacht wel dat ik bono hoorde zingen).
weet iemand wat dat was?

Kingdom.

Zeer waarschijnlijk is het een nog niet uitgebracht nummer van U2, wat zo maar eens op het volgende album zou kunnen staan.

Edit: hm, zingt Bono dat wel?
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:14:08 #220
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_71261599
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 20:07 schreef Murray het volgende:

[..]

Kingdom.

Zeer waarschijnlijk is het een nog niet uitgebracht nummer van U2, wat zo maar eens op het volgende album zou kunnen staan.

Edit: hm, zingt Bono dat wel?
Klinkt wel weer wat experimenteler. Dat einde lijkt wel heel erg veel op Bowie!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')