quote:Dinsdag in de vooravond heeft het in West- en Midden stevig geonweerd. Daarbij vielen op sommige plaatsen hagelstenen zo groot als knikkers. Ondermeer in Bolderberg (Heusden-Zolder, foto) kleurden de straten letterlijk blank.
In Houthalen zorgden de hagelvlagen op de E-314 voor gladheid en vertraagd verkeer ter hoogte van het Park Midden-Limburg. Ook in Hasselt in omgeving reed het verkeer stapvoets. De buien waren kort maar bijzonder hevig.
In Halen aan de Struikstraat is een tent van een jeugdkamp door de wind weggeblazen en in Herk-De-Stad kwam een boom op een bivak van een jeugdvereniging uit Rotselaar terecht. De vereniging dacht eraan om het beschadigde kamp op te breken en naar huis te trekken.
De hagelbollen hebben vooral veel daken beschadigd in Halen en Lummen, in deze gemeenten was de windhoos het felst.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:22 schreef Gitanki het volgende:
Lapo herpo:
Deze had ik nog kunnen maken, nog wat minder uitzicht
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:25 schreef -CRASH- het volgende:
De stormchaser is ook weer aanwezig
ze moeten erbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heftig!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:25 schreef -CRASH- het volgende:
ze moeten erbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die bomen!, hoe ver kun je buigenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:26 schreef DemonRage het volgende:
Filmpje... vooral het wind-en regengeweld is goed te zien:
wa's dat voor muziek aan t begin?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:26 schreef DemonRage het volgende:
Filmpje... vooral het wind-en regengeweld is goed te zien:
Dat is OP materiaal.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:25 schreef -CRASH- het volgende:
ze moeten erbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik ook benieuwd naarquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:25 schreef -CRASH- het volgende:
ze moeten erbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DJ Mixesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:33 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar
Aha DI.fmwelke channel: techno, techhouse?
Welke dj was het?quote:
Nee.....quote:
Geen idee, ik let daar niet echt op.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:43 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Welke dj was het?
Overigens komt er in de verte (richting Eindhoven) een wat vreemde blauwgrijze lucht aan, met wolken die rossig kleuren door ondergaande zon.
Het begint nu een beetje los te komen, eindelijk. Flits en donder wisselen elkaar nu redelijk snel af!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:08 schreef Falco het volgende:
In Enschede erg veel geflits uit de kant van Haaksbergen. Af en toe ook wat gerommel waardoor het nog ver weg lijkt. Komt wel dichterbij heb ik het diee.
Die onderste foto's komt uit noord Frankrijk dacht ik...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:10 schreef kebabkever het volgende:
Florida, (vandaag?)
[ afbeelding ]
Wauw
[ afbeelding ]
van weerwoord![]()
![]()
Waauwquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:10 schreef kebabkever het volgende:
Florida, (vandaag?)
[ afbeelding ]
Wauw
[ afbeelding ]
van weerwoord![]()
![]()
Jeeej hoeveel kleurenfilters zijn daar wel niet overgegaan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:35 schreef LoggedIn het volgende:
Het meest bijzondere wat we vandaag in Utrecht gezien hebben: Een wolk en regen
[ afbeelding ]
Respect.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:35 schreef LoggedIn het volgende:
Het meest bijzondere wat we vandaag in Utrecht gezien hebben: Een wolk en regen
[ afbeelding ]
2, want hij zat veel te dicht bij de zon voor de polarizer om zn werk te doenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:36 schreef Skwish het volgende:
[..]
Jeeej hoeveel kleurenfilters zijn daar wel niet overgegaan?
Die bovenste is al een tijdje mijn desktop, dus die is niet van vandaagquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:10 schreef kebabkever het volgende:
Florida, (vandaag?)
[ afbeelding ]
Wauw
[ afbeelding ]
van weerwoord![]()
![]()
Hier in Maastricht is 't wel lekker afgekoeldquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:32 schreef Burnie88 het volgende:
Het blijft inderdaad benauwd buiten na die buien. Morgen overdag kon ook nog wel eens leuk worden:
[ afbeelding ]
Betekenen die driehoekjes windhozen ofzo?
Dat heb ik vanavond ook gezien toen ik met de trein langs Sittard reedquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:56 schreef trabant het volgende:
Einighausen, foto: jos wijshoff, foto geleend uit de weergalerij van L1.nl
[ afbeelding ]
Was erg indrukwekkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |