Laat dat nou net het hele probleem met die conspiracy gasten zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dit punt bijvoorbeeld. Iemand die zich wetenschapper noemt, vertelt dit en jij neemt dit natuurlijk zonder je af te vragen of dit wel klopt aan? Heb je bijvoorbeeld hier een bron?
Wat is er met die crosshairs dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Overigens (hoewel ik wel geloof dat ze op de maan zijn geweest) rammelt het verhaal aan alle kanten. Dat met die cross hairs op die foto is toch wel erg opvallend.
Zo zijn er nog wel meer dingen waar ik m'n bedenkingen bij heb, zoals NASA die weigert ook maar een reactie te geven op heel logische vragen.
Wie zegt dat het maanstenen zijn? Kunnen dat niet "gewoon" meteorieten zijn die zijn ingeslagen op de aarde?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:31 schreef doppendoosch het volgende:
Oh ja. TS. We zijn nooit op de maan geweest.
Die prisma's die gebruikt worden om met lasers de afstand tot de maan tot op 15 cm nauwkeurig te bepalen, die zijn daar spontaan gegroeid uit maansteen.
En die maanstenen die die astronauten op de terugweg mee hadden, die hebben ze even opgepikt bij de mcFly.
Ze konden nauwelijks mikken met de camera's want die zaten met een verbindingsstuk op borst van de astronauten. Toch zijn er voortreffelijke en perfecte composities. Moet jij eens proberen na te doen, door een fotocamera op je borst te tapen en dan dergelijke opstellingen fotograferen.quote:
Die crosshairs zitten in de lens, dus zou de crosshair voor alles moeten zitten wat gefotografeerd is.quote:
Dat vond ik dus onzin.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:33 schreef EKTE-EKTE het volgende:
[..]
Ze konden nauwelijks mikken met de camera's want die zaten met een verbindingsstuk op borst van de astronauten. Toch zijn er voortreffelijke en perfecte compositief. Moet jij eens proberen na te doen, door een fotocamera op je borst te tapen en dan dergelijke opstellingen fotograferen.
Dat is geen feit, dat is jouw conclusie/aanname adv jouw interpretatie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die crosshairs zitten in de lens, dus zou de crosshair voor alles moeten zitten wat gefotografeerd is.
Op veel foto's valt de crosshair weg achter iets, wat onmogelijk is als het op/in de lens zit.
Overigens zitten er best opmerkelijke stukjes in die docu hoor. Kritiek van mensen die weten waar ze het over hebben (austronauten etc). Hij was het kijken wel waard iig.
Het meest opmerkelijke was misschien nog wel de EXACT zelfde achtergrond (bergen en keien die er lagen waren echt exact hetzelfde als op de film van de dag ervoor) terwijl NASA claimt dat het 2.5 mijlen verderop was.
Dat is echt een dikke leugen, want als ze de filmpjes over elkaar zetten is het echt exact dezelfde plek.
De maker van de moon cam komt ook aan het woord, die had ook wel wat interessante opmerkingen.
Al met al is er een hele hoop bij elkaar gelogen, maar dat doet Amerika al jaren.. Over alles.
Neemt niet weg dat ik wel degelijk denk dat ze op de maan zijn geweest, alleen de zijn veel filmpjes en foto's gewoon keihard bewerkt. Dat is een feit.
Nee, dat gaat hier niet op.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:38 schreef Zwansen het volgende:
Parallax misschien Daggla?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Parallax
Euh, iemand heeft jou verteld dat ze nauwelijks kunt mikken met zo'n camera en jij slikt dat maar voor zoete koek?quote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 11:33 schreef EKTE-EKTE het volgende:
[..]
Ze konden nauwelijks mikken met de camera's want die zaten met een verbindingsstuk op borst van de astronauten. Toch zijn er voortreffelijke en perfecte compositief. Moet jij eens proberen na te doen, door een fotocamera op je borst te tapen en dan dergelijke opstellingen fotograferen.
En dan te bedenken dat hij degene is die dit eerder geschreven heeft:quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:43 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Euh, iemand heeft jou verteld dat ze nauwelijks kunt mikken met zo'n camera en jij slikt dat maar voor zoete koek?
Die vergelijking met tape is natuurlijk helemaal van de zotte. Ik zal je nog eens iets vertellen: de aarde is helemaal niet rond, maar plat. Kijk maar naar buiten, dan zie je toch gelijk dat'ie zo plat is als een pannenkoek?
quote:Omdat ik me stoor aan het feit dat mensen alles voor zoete koek lijken aan te nemen. Iedereen lijkt alles te geloven wat op TV verschijnt en wat er in de kranten geschreven wordt. Ik wil een duidelijke foto van die buggy of amerikaanse vlag vanaf een orbital of sateliet genomen. Zolang ik die niet gezien heb, blijf ik ongelovig.
Dat hebben ze aangehaald in die docu. Ik heb dat direct voor de "gein" uitgeprobeerd en het is vrijwel onmogelijk om dergelijke composities te maken, tenzij hij 1000+ uren heeft getraind om te fotograferen op zo'n weirde manier. En volgens mij heb jij die docu niet eens gezien, dus als je mee wilt praten, kijk eerst even die docu voordat je begint te trollen met je beledigingen. Rot alsjeblieft op als je niet normaal kunt reageren.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:43 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Euh, iemand heeft jou verteld dat ze nauwelijks kunt mikken met zo'n camera en jij slikt dat maar voor zoete koek?
Die vergelijking met tape is natuurlijk helemaal van de zotte. Ik zal je nog eens iets vertellen: de aarde is helemaal niet rond, maar plat. Kijk maar naar buiten, dan zie je toch gelijk dat'ie zo plat is als een pannenkoek?
Blijkbaar ben jij nergens van op de hoogte...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:33 schreef EKTE-EKTE het volgende:
[..]
Was een schrijffout. Het zijn geen feiten, maar opmerkelijke zaken wat mij betreft. Zaken waar je een groot vraagteken bij kunt zetten.
Blijkbaar ben je niet op de hoogte wat kosmischie straling doet met een menselijk lichaam? Blijkbaar ben je ook niet op de hoogte van de kracht van deze straling in de ruimte. De astronautenpakken bestonden uit een paar dunne lagen aluminium en textiel. Wat ik ter vergelijking aangaf, voor een x-ray moet je al een loden schort op je schoot leggen, laat staan kosmische straling.
Daarnaast, wat dacht je meteorietinslagen? kleine brokken, gruis, klein puin e.d. Gaat met een gigantische snelheid door de ruimte. Gaat dwars door satelieten, dus ook ruimteschepen heen. Ergens tijdens die 480.000 KM (heen en terug), zal er ongetwijfeld een rotsje tegen het ruimteveer knallen. lijkt me niet dat ze een geavanceerd schild hadden/hebben.
Voor alle fokkertjes die grappig proberen te doen. Het is net als een geloof, zonder echte feiten kun je het niet helemaal bewijzen. Maar als ongelovige moet je ook maar aantonen dat god niet bestaat. Tja, dat wordt moeilijk he. Hopelijk maak ik nog mee dat er keiharde bewijzen komen voor de maanlanding (zoals een gedetailleerde foto van die buggy, of de vlaggen die er nog moeten staan). Wanneer het echt een hoax blijkt te zijn, betwijfel ik het of dat ooit aan het licht zal komen.
Nee, dat is geen aanname maar een feit.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:38 schreef vanhal het volgende:
[..]
Dat is geen feit, dat is jouw conclusie/aanname adv jouw interpretatie.
Maar is er een goede foto met die crosshairs te zien? En dan ook een foto waarop een object VOOR de crosshair te zien is?
Speciaal voor jou: wij zijn op de maan geland, kijk maar naar deze video van de NASA.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:43 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Die "iemand" was degene die de camera ontworpen heeft. Lijkt mij dat ie wel weet waar ie het over heeft.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:43 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Trollen en beledigen? Volgens mij lees jij meer dan dat er staat. Maargoed dat je dat doet was te verwachten aangezien je serieuze topics opent in BNWquote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 11:47 schreef EKTE-EKTE het volgende:
[..]
Dat hebben ze aangehaald in die docu. Ik heb dat direct voor de "gein" uitgeprobeerd en het is vrijwel onmogelijk om dergelijke composities te maken, tenzij hij 1000+ uren heeft getraind om te fotograferen op zo'n weirde manier. En volgens mij heb jij die docu niet eens gezien, dus als je mee wilt praten, kijk eerst even die docu voordat je begint te trollen met je beledingen. Rot alsjeblieft op als je niet normaal kunt reageren.
Met zulke posts bereik je dus echt helemaal niets.. Nou ja, misschien dat je helemaal niet serieus genomen wordt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:49 schreef EKTE-EKTE het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: wij zijn op de maan geland, kijk maar naar deze video van de NASA.
quote:To reach the Moon astronauts would have to travel through the Van Allen Radiation Belts, resulting in lethal doses of radiation.
This is a claim the hoax advocates often make, but it is a gross exaggeration and simply not supported by the data. Radiation was a definite concern for NASA before the first space flights, but they invested a great deal of research into it and determined the hazard was minimal. It took Apollo about an hour to pass through the radiation belts - once on the outbound trip and once again on the return trip. The total radiation dose received by the astronauts was about one rem. A person will experience radiation sickness with a dose of 100-200 rem, and death with a dose of 300+ rem. Clearly the doses received fall well below anything that could be considered a significant risk. Despite claims that "lead shielding meters thick would have been needed", NASA found it unnecessary to provide any special radiation shielding.
The hoax advocates also make the mistake of limiting themselves to two-dimensional thinking. The Van Allen Radiation Belts consist of a doughnut-shaped region centered around the Earth's magnetic equator, and spanning about 40 degrees of latitude - 20 degrees above and below the magnetic equator. The translunar trajectories followed by the Apollo spacecraft were typically inclined about 30 degrees to the Earth's equator, therefore Apollo bypassed all but the edges of the radiation belts.
Het blijft jouw aanname dat ze met de filmpjes gerommeld hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat is geen aanname maar een feit.. (ik doelde trouwens niet op de crosshairs, maar op de exact dezelfde omgeving)
Het is onmogelijk dat 2.5 mijl verderop exact dezelfde omgeving is, tot op de milimeter nauwkeurig.
Dus of ze logen gewoon over de plek, of het filmpje is gewoon met dezelfde achtergrond geedit. Either way is het een feit dat het exact dezelfde plek was.. Vanuit hetzelfde perspectief zelfs gefilmd zelfs..
Dus is het een feit dat er gelogen of gerommeld is met die filmpjes, heeft niets met aanname of conclusie te maken.
Ja, ik snap dat je dat zegt, maar ik wil graag een foto met crosshairs zien, en als het kan zo'n foto met crosshairs waarbij een object voor een crosshair zit. Er zijn verschillende foto's zeg je, dan kun je me toch wel 1 foto geven? Ik wil die namelijk eens bekijken, ben er benieuwd naar.quote:Overigens is het alles-voor-waar-aannemen net zo kortzichtig als per definitie geloven dat het allemaal een leugen is.
En ja, er zijn verschillende foto's waar de crosshair, geheel tegen elke natuurwet in, achter het gefotografeerde object zit. Dat zeg ik toch net?
Tuurlijk is dat dikke onzin.quote:
Kijk de docu maar, daar komen er meerdere voorbij.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:53 schreef vanhal het volgende:
[..]
Het blijft jouw aanname dat ze met de filmpjes gerommeld hebben.
[..]
Ja, ik snap dat je dat zegt, maar ik wil graag een foto met crosshairs zien, en als het kan zo'n foto met crosshairs waarbij een object voor een crosshair zit. Er zijn verschillende foto's zeg je, dan kun je me toch wel 1 foto geven? Ik wil die namelijk eens bekijken, ben er benieuwd naar.
Of gelogen hebben he.. Een van de twee. En dat het een van die twee is, is weldegelijk een feit.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:53 schreef vanhal het volgende:
[..]
Het blijft jouw aanname dat ze met de filmpjes gerommeld hebben.
Vind je het raar als ik dat als een zwaktebod zie? Kijk, ik kan ook wel een docu maken met foto's die vanalles laten zien, maar dat 'bewijst' 1) nog niet dat wat je op die foto's ziet daadwerklijk zo is 2) dat die foto's uberhaubt bestaan. Als het zo is dat er verschillende foto's van bestaan, dan kun jij of topicstarter er toch wel 1 van zien?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kijk de docu maar, daar komen er meerdere voorbij..
Ik heb de foto's zelf niet online gevonden en ik ga ook niet zoeken aangezien ze gewoon in die docu zitten.
Ik heb helaas geen tijd om 42 minuten naar een film te kijken. Daarnaast wil ik 'bewijsmateriaal' wat gewoon voor handen moet kunnen zijn gewoon hier kunnen bekijken. Ik was in de veronderstelling aangezien oa jij die foto's in twijfel neemt dat je die foto's dan ook zelf gezien heb, zelf alsin buiten die docu om. Met alle respect. Dus het niet geven van zo'n foto en me enkel verwijzen naar een docu zie ik als een zwaktebod, wat je overigens niet als een trollpoging oid moet opvatten.quote:Overigens misschien wel handig gezien de discussie dat je die even kijkt. Hij is maar 42 minuten en op zich zitten er heel interessante dingen in hoor.
Nee, geen overtuigend bewijs dat ze er niet zijn geweest. Ja, wel overtuigend bewijs dat NASA liegt en bedriegt over flink wat zaken.
Wat gezien de wedloop met de Russen niet eens zo heel vreemd was natuurlijk..
Kankerkneus, als je niet wilt lezen waarom reageer je dan nog? Ik zei: PROBEER het eens ZELF door een camera vast te tapen aan je lichaam en dan foto's te maken. Daarnaast, als je die docu niet wilt kijken heb je hier sowieso niks te zoeken omdat ik uit die documentaire mijn meeste vraagtekens haal.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:50 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Trollen en beledigen? Volgens mij lees jij meer dan dat er staat. Maargoed dat je dat doet was te verwachten aangezien je serieuze topics opent in BNW
Maargoed genoeg getrolld. Je denkt serieus dat die camera's met tape op dat pak zaten? Dude. En 1000+ uren, ik denk dat de gemiddelde apollo-astronaut gerust aan het dubbele aan trainingsuren kwam.
Nee, want ten 1e heb je het uit een docu, en het is niet gezegd dat de waarheidshalte van een docu bestaat, ten 2de is het nog steeds een conclusie die jij zelf trekt. Een conclusie maakt nog geen feit, ook niet als je het in een docu ziet. En wil je me overtuigen, dan zul je de footage buiten de docu moeten laten zien.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Of gelogen hebben he.. Een van de twee. En dat het een van die twee is, is weldegelijk een feit.
Dat is jouw conclusie, en dus geen feit.quote:Want de waarheid zoals NASA het bracht is gewoon onmogelijk.
Ik zie graag die foto's met crosshair, ben daar erg benieuwd naar.quote:Dit in twijfel trekken is ongeveer net zo nuttig als het twijfelen aan het niet bestaan van elfjes en kabouters.
Ik vergat dit deel van je post
Hoe een complotdenker te herkennen #3: Als ze even niet op inhoud kunnen winnen gaan ze schelden.quote:
Niet even op de inhoud? Ik reageer zo omdat ik wanhopig wordt van iemand die die docu niet ziet, mijn post half lees en mijn antwoorden verdraait. Ik zei: moet je eens ZELF proberen met zo'n camera op je borst te tapen. Dan wordt er gereageerd met: "Dude, jij denkt dat die camera's vastgetaped zaten aan de astronauten".quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:03 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Hoe een complotdenker te herkennen #3: Als ze even niet op inhoud kunnen winnen gaan ze schelden.
Maar je kunt toch buiten die docu om toch wel een voorbeeld van een foto met die crosshairs laten zien, of (liever) een foto met crosshairs waarbij een object zich VOOR een crosshair bevindt?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:01 schreef EKTE-EKTE het volgende:
[..]
Kankerkneus, als je niet wilt lezen waarom reageer je dan nog? Ik zei: PROBEER het eens ZELF door een camera vast te tapen aan je lichaam en dan foto's te maken. Daarnaast, als je die docu niet wilt kijken heb je hier sowieso niks te zoeken omdat ik uit die documentaire mijn meeste vraagtekens haal.
Het 1e wat me opkomt als ik jouw reactie lees, is de vraag of je het zelf wel eens geprobeerd hebt? Heb je zelf wel eens een camera op je borst getaped en foto's genomen? Of neem je zonder het zelf te proberen aan wat men in die docu zegt?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:06 schreef EKTE-EKTE het volgende:
[..]
Niet even op de inhoud? Ik reageer zo omdat ik wanhopig wordt van iemand die die docu niet ziet, mijn post half lees en mijn antwoorden verdraait. Ik zei: moet je eens ZELF proberen met zo'n camera op je borst te tapen. Dan wordt er gereageerd met: "Dude, jij denkt dat die camera's vastgetaped zaten aan de astronauten".
Dat mag je vinden. En ja dat vind ik raar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:00 schreef vanhal het volgende:
[..]
Vind je het raar als ik dat als een zwaktebod zie? Kijk, ik kan ook wel een docu maken met foto's die vanalles laten zien, maar dat 'bewijst' 1) nog niet dat wat je op die foto's ziet daadwerklijk zo is 2) dat die foto's uberhaubt bestaan. Als het zo is dat er verschillende foto's van bestaan, dan kun jij of topicstarter er toch wel 1 van zien?
Nogmaals, wat jij vindt zal mij verder aan m'n reet roestenquote:Ik heb helaas geen tijd om 42 minuten naar een film te kijken. Daarnaast wil ik 'bewijsmateriaal' wat gewoon voor handen moet kunnen zijn gewoon hier kunnen bekijken. Ik was in de veronderstelling aangezien oa jij die foto's in twijfel neemt dat je die foto's dan ook zelf gezien heb, zelf alsin buiten die docu om. Met alle respect. Dus het niet geven van zo'n foto en me enkel verwijzen naar een docu zie ik als een zwaktebod, wat je overigens niet als een trollpoging oid moet opvatten.
Die foto's zullen er best zijn, alleen moet je er dan tijd in steken door het toepassen van deskresearch. De afzender vind ik ook betrouwbaar genoeg om het voorlopig aan te nemen als "waar". Misschien dat ik nog eens zo'n foto ga opzoeken, maar zonder titel wordt dat zoeken naar een speld in de hooiberg ben ik bang.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:07 schreef vanhal het volgende:
[..]
Maar je kunt toch buiten die docu om toch wel een voorbeeld van een foto met die crosshairs laten zien, of (liever) een foto met crosshairs waarbij een object zich VOOR een crosshair bevindt?
Want oa jij en dr.daggla komen namelijk stellig over wat dergelijke foto's betreft. Dus ik denk dan, die foto's heb je zelf ook gezien. Tenminste, ik ben zelf sceptisch ingesteld en wil dan in zo;n geval zelf dingen kunnen bekijken en/of onderzoeken. Ik vind het dan opmerkelijk dat je blijft steken bij een docu en dat je niet zelf zo'n foto hebt, of zelf zo'n foto hebt bekeken. Ook hier weer, dit is geen troll, ik verbaas me er enkel over en spreek die verbaasdheid uit. Dat moet toch kunnen, denk ik?
Dude, zit je me te fucken? Lees alsjeblieft mijn post eens goed door. Ook deze vraag heb ik al beantwoordquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:09 schreef vanhal het volgende:
[..]
Het 1e wat me opkomt als ik jouw reactie lees, is de vraag of je het zelf wel eens geprobeerd hebt? Heb je zelf wel eens een camera op je borst getaped en foto's genomen? Of neem je zonder het zelf te proberen aan wat men in die docu zegt?
Nogmaals de vraag: heeft Google je gebanned ofzo?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:07 schreef vanhal het volgende:
[..]
Maar je kunt toch buiten die docu om toch wel een voorbeeld van een foto met die crosshairs laten zien, of (liever) een foto met crosshairs waarbij een object zich VOOR een crosshair bevindt?
Want oa jij en dr.daggla komen namelijk stellig over wat dergelijke foto's betreft. Dus ik denk dan, die foto's heb je zelf ook gezien. Tenminste, ik ben zelf sceptisch ingesteld en wil dan in zo;n geval zelf dingen kunnen bekijken en/of onderzoeken. Ik vind het dan opmerkelijk dat je blijft steken bij een docu en dat je niet zelf zo'n foto hebt, of zelf zo'n foto hebt bekeken. Ook hier weer, dit is geen troll, ik verbaas me er enkel over en spreek die verbaasdheid uit. Dat moet toch kunnen, denk ik?
Waarom sturen we de satelliet nu niet op af, die kan het boel foto's en scan maken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:53 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het is niet mogelijk om zulke kleine details op zo'n afstand waar te nemen met behulp van een telescoop. Althans, niet met een lens kleiner dan een doorsnede van zeg, 100 meter. Zoiets bouwen zo zou ongelooflijk, verschrikkelijk duur zijn, zoveel tijd kosten om zo'n lens te maken, dat je goedkoper en sneller iemand een camera in z'n handen zou kunnen duwen, een ruimtevaartprogramma zou kunnen opstarten, iemand erheen zou kunnen sturen om dan een foto te maken.
Zie ook uitleg hier: http://calgary.rasc.ca/moonscope.htm
Ach, ik heb al varend in een rubberbootje met een 10 PK buitenboordmotor met één hand boven mijn hoofd zonder naar achter te kijken, prachtige foto's weten te maken van een groep dolfijnen die achter me aan zwommen en mooie sprongen maaktne. Camera boven het hoofd, naar achteren gericht, zonder naar het onderwerp de kijken. Natuurlijk zat er een hele hoop rotzooi tussen, maar ook een paar echte juweeltjes.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:12 schreef EKTE-EKTE het volgende:
[..]
Dude, zit je me te fucken? Lees alsjeblieft mijn post eens goed door. Ook deze vraag heb ik al beantwoord
Ja, maar dat is een denkfout die je maakt, met alle respect. Wat je doet is in een discussie foto's aanhalen, die foto's in twijfel nemen, beweren dat iets onmogelijk is, maar je kunt zelf de foto's niet overleggen. Je baseert je op iets wat in een docu wordt aangegeven, terwijl je ongetwijfeld zelf de foto's ook kunt opzoeken en kunt bekijken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat mag je vinden. En ja dat vind ik raar.
Alleen zie ik er het nut niet van in om nu foto's voor jou te gaan zoeken omdat je die docu niet wil/kan zien. Of heeft Google je gebanned ofzo?
Ik post op basis van wat ik in die Fox-docu voorbij zie komen (die overigens mijlendiep in de reet van de republikeinen zitten, dus sowieso al opmerkelijk dat ze zoiets maken en uitzenden).
Dat jij vervolgens te beroerd bent die docu te kijken is niet mijn zaak..
Rustig maar, ik neem aan dat ook jij hier discusseerd met oa het doel de ander te overtuigen dmv jouw onderbouwde mening. Als dat is dan roest mijn mening zich niet aan jouw reet, dan zou het wel degelijk uitmaken wat ik vind. Tenminste, ik neem de ander serieus in de discussie, ik verwacht dan eigenlijk dat jij dat ook doet.quote:Nogmaals, wat jij vindt zal mij verder aan m'n reet roesten.
Dan heb je zelf toch ook de gelegenheid gehad om die foto's op te zoeken en te bekijken? Waarom blijf je dan 'hangen' bij een docu en ga je ze zelf niet opzoeken en bekijken? Waarom ga je klakkeloos uit van wat er in een docu gezegd wordt?quote:Bewijsmateriaal wat in de docu voorbij komt zijn foto's van NASA. Vrijgegeven foto's van NASA, dus geen later opgedoken dodgy foto's.
Nee, fout. Ik trek de docu niet in twijfel, ik heb hem niet eens gezien! Ik hoor jou en topicstarter over foto's praten. Jij en topicstarter zijn dus mijn bron voor die foto's. Oa jij roept dat wat op die foto's te zien is niet klopt, oa objecten voor een crosshair. Dus als jij dat zegt, dan kom ik bij jou om te kijken waar je je op baseert. Het is voor mij dan een teleurstelling te lezen dat je je op de docu baseert en niet op de foto zelf. Snapje?quote:En ik kan het ook omdraaien, jij bent degene die (geheel onfundeerd aangezien je de docu niet eens gezien hebt) de docu in twijfel trekt.
Jammer dat je je nu zo opstelt. Ik dacht echt dat je in je stelligheid een goed punt had, maar dat moet dus nog maar blijken. Zoals ik al zei, ik ga zelf opzoek naar die foto's en ik kom er nog op terug.quote:Mag je ze zelf ook best zoeken om je standpunt kracht bij te zetten hoor.
Het is mijn taak niet om jouw argumenten kracht bij te zetten.
Sorry, maar ik hecht iets meer waarde aan het onderzoek wat voor deze docu ongetwijfeld door FOX gedaan is, dan jouw op niets gebaseerde argumenten.
Dus nogmaals, je zoekt ze zelf maar lekker op. En nee, dat heeft niets met een zwaktebod te maken. Ik heb gewoon geen zin om iets voor jou te doen wat je prima zelf kan doen.
Ik heb een prima bron, die documentaire. Daar is echt wel degelijk onderzoek aan voorafgegaan hoor.
Jij daarentegen hebt helemaal niets om je verhaal kracht bij te zetten.. En dan verwacht je van mij dat ik dat voor je ga zoeken?
Bekijk het lekker..
Aan het eind van de docu wordt verteld dat Japan over 2 jaar (de docu is eind 2008 gepost, geen idee wanneer deze gemaakt is) een satelliet stuurt die gedetailleerde foto's van het oppervlakte van de maan gaat maken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:15 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Waarom sturen we de satelliet nu niet op af, die kan het boel foto's en scan maken.
Zo kunnen we ook een nieuwe plekken onderzoeken voor toekomstige landingen in maan.
zo slaan we de 2 vliegen in een klap!
Alle apparatuur van die Japanse sateliet was kapot.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Aan het eind van de docu wordt verteld dat Japan over 2 jaar (de docu is eind 2008 gepost, geen idee wanneer deze gemaakt is) een satelliet stuurt die gedetailleerde foto's van het oppervlakte van de maan gaat maken.
Dan wordt het vanzelf duidelijk.. Al zie ik het conspiracy-kamp er wel voor aan om ook dat in twijfel te trekken.
Is iets in twijfel trekken zo raar dan? Zoals hoe het ging, ik kom in dit topic en ik zie jou en topicstarter het hebben over foto's met crosshairs. Daar worden 2 dingen over gezegd, ten 1e dat de manier van foto's maken niet zou kunnen -want fototoestel op borst en bewegingen- ten 2e dat er zich objecten voor de crosshairs bevinden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Echt lachen met jou vanhal..
Je trekt vanalles in twijfel, en wij moeten voor jou de basis van je argument gaan funderen. Dit is wel een heel luie manier van discussieren.
Ho Ho, wacht even, er zijn al foto's gemaakt, door de Lunar Reconnaissance Orbiter:quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Aan het eind van de docu wordt verteld dat Japan over 2 jaar (de docu is eind 2008 gepost, geen idee wanneer deze gemaakt is) een satelliet stuurt die gedetailleerde foto's van het oppervlakte van de maan gaat maken.
Dan wordt het vanzelf duidelijk.. Al zie ik het conspiracy-kamp er wel voor aan om ook dat in twijfel te trekken.
Zonder zo geirriteerd te reageren kun je me ook aangeven waar je deze vraag hebt beantwoord. Ik heb het blijkbaar gemist.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:12 schreef EKTE-EKTE het volgende:
Dude, zit je me te fucken? Lees alsjeblieft mijn post eens goed door. Ook deze vraag heb ik al beantwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |