quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij is wel goed in zijn vak, hij weet de interne mens wel te raken. Hij is iemand die een ander gewoon zijn/haar hart open laat zetten. Hoe kan het anders dat hij het voor elkaar krijgt om iemand zijn/haar gevoelens tov zo'n hele groep en zelfs met camera's erbij uit te laten storten. Met alle emotionele reacties en gehuil van dien.
En ja, hij is in Amerika geboren.
Die zou ik inderdaad wel eens manieren willen leren.quote:
Horen wil je hem ook niet, want van dat grafaccent gaan mijn oren bloeden.quote:
Dat. Die gast maakt gewoon pakkende tv-programma's gebasseerd op zijn ervaring met drugs en verslaafden, die ook nog eens leuk zijn om te bekijken. En anders zap je inderdaad lekker verder, het is nou niet zo dat hij continu in the picture staat.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij is wel goed in zijn vak, hij weet de interne mens wel te raken. Hij is iemand die een ander gewoon zijn/haar hart open laat zetten. Hoe kan het anders dat hij het voor elkaar krijgt om iemand zijn/haar gevoelens tov zo'n hele groep en zelfs met camera's erbij uit te laten storten. Met alle emotionele reacties en gehuil van dien.
En ja, hij is in Amerika geboren.
picsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:51 schreef Rosbief het volgende:
Dat meidje van 15![]()
Ik betrap me er steeds op heel de uitzending uit te zitten vanwege die trien![]()
Dikke jetsers + inkijk + <16 =
Hey, wat moet die laatste daar?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:55 schreef Rosbief het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Nou en? Hij irriteert mij gewoon.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:06 schreef De_Melkboer het volgende:
Hij ziet er niet uit, nou en?, hij heeft een rotaccent, nou en?. Volgens mij probeert hij wel vanuit zijn eigen ervaringen iets goeds te doen, en dat is meer dan je een heleboel andere presentatoren kunt nageven.
Zelf in de hand hebben wanneer je op de reageerknop kan drukken en toch maar een reactie plaatsen terwijl je het een kuttopic vindtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:00 schreef Ruud het volgende:
Zelf in de hand hebben waar je naar kijkt en daarover klagen
quote:
Iemand uit de praktijk is geloofwaardiger dan iemand van de theorie, niet waar? Wanneer men hetzelfde pad belopen heeft, stijgt zijn aanzien.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:29 schreef Kafka. het volgende:
Keith die andere mensen gaat confronteren met hun problemen terwijl hij zelf een kankerjunk was.
Dat zal best, hij heeft er natuurlijk ook veel ervaring mee, maar dan nog. Hij zou het op zijn minst op een makkelijk te beluisteren manier kunnen brengen, in plaats van met die rotstem van hem.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:35 schreef snakelady het volgende:
Een kennis van me werkt voor hem en die is toch erg over hem te spreken, schijnt dat hij zijn "vak" goed verstaat.
Hij heeft iemand uit het kamp verwijderd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:50 schreef Ab-Normaal het volgende:
Keith is tof alleen denk dat ze aanpak wel harder mag
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:45 schreef leolinedance het volgende:
Is dat dat wijf van die smsjes? Dat die moeder zo zegt van: Ik heb je smsjes gelezen en daar stond in "Wanneer kan ik jou weer een keer neuken?" Dat kind helemaal flippen natuurlijk![]()
Volgens mij wel, het is zo'n onhandelbare sloerie.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:45 schreef leolinedance het volgende:
Is dat dat wijf van die smsjes? Dat die moeder zo zegt van: Ik heb je smsjes gelezen en daar stond in "Wanneer kan ik jou weer een keer neuken?" Dat kind helemaal flippen natuurlijk![]()
ja, alle mensen met een ander accent dan dat jij hebt moet je tegen de kop trappen! Domme sukkel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:44 schreef pumpkineater het volgende:
Terechte klacht! Die zou ik maar wat graag tegen z'n kop aan trappen, wat een irritant kankeraccent heeft die vent!
kiki, gok ik.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:22 schreef leolinedance het volgende:
Hulde voor de riemfoto. Welk meisje is dit?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
LS blijft kijken want Kiki.
Geen idee, stond ergens 3 jaar geleden in het BrEezaHH-topic.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:22 schreef leolinedance het volgende:
Hulde voor de riemfoto. Welk meisje is dit?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:29 schreef Kafka. het volgende:
Keith die andere mensen gaat confronteren met hun problemen terwijl hij zelf een kankerjunk was.
Mischien moet jij maar coach-voor-seksueel-gefrustreerde-mensen worden RickoKun, kun je rijk worden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar daar ligt de kracht toch juist?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |