quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij is wel goed in zijn vak, hij weet de interne mens wel te raken. Hij is iemand die een ander gewoon zijn/haar hart open laat zetten. Hoe kan het anders dat hij het voor elkaar krijgt om iemand zijn/haar gevoelens tov zo'n hele groep en zelfs met camera's erbij uit te laten storten. Met alle emotionele reacties en gehuil van dien.
En ja, hij is in Amerika geboren.
Die zou ik inderdaad wel eens manieren willen leren.quote:
Horen wil je hem ook niet, want van dat grafaccent gaan mijn oren bloeden.quote:
Dat. Die gast maakt gewoon pakkende tv-programma's gebasseerd op zijn ervaring met drugs en verslaafden, die ook nog eens leuk zijn om te bekijken. En anders zap je inderdaad lekker verder, het is nou niet zo dat hij continu in the picture staat.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij is wel goed in zijn vak, hij weet de interne mens wel te raken. Hij is iemand die een ander gewoon zijn/haar hart open laat zetten. Hoe kan het anders dat hij het voor elkaar krijgt om iemand zijn/haar gevoelens tov zo'n hele groep en zelfs met camera's erbij uit te laten storten. Met alle emotionele reacties en gehuil van dien.
En ja, hij is in Amerika geboren.
picsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:51 schreef Rosbief het volgende:
Dat meidje van 15![]()
Ik betrap me er steeds op heel de uitzending uit te zitten vanwege die trien![]()
Dikke jetsers + inkijk + <16 =
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |