Daarom kwam zijn buurman dus zojuist even langs om dat te voorkomen want hij wist hoe ik wasquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:12 schreef pindaplukker het volgende:
Ik wil je niet opnaaien, maar ik zou die vent helemaal kapot rammen !!! echt waar hoor !!![]()
![]()
![]()
![]()
Er bestaat ook nog zoiets als een Corrigerende Tikquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Daarom kwam zijn buurman dus zojuist even langs om dat te voorkomen want hij wist hoe ik was![]()
Ik ben bijna 2 meter en hij 1,6 meter![]()
Nog nooit iemand op zijn bek geslagen maar nu wel zinen dan mag het weer niet
Jij volgt je buurman braafquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Daarom kwam zijn buurman dus zojuist even langs om dat te voorkomen want hij wist hoe ik was![]()
Maar dit is dus de eerste keer dat dit gebeurt, TS?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst achter hem aan gaan rennenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:16 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als een Corrigerende Tikdie ouwe lui zijn net kleine kinderen, so why not
Alsof lengte ook maar iets zegt over de afloop van de schermutseling.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Tuurlijk en jij bent Regillio Tuurquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alsof lengte ook maar iets zegt over de afloop van de schermutseling.
Man, al was je 2.50, dan nog werk ik je met gemak tegen de vlakte.
Ik heb alleen Zuiker in huisquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gooi volgende keer een paar pakken suiker naar zijn harses.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:25 schreef Biels het volgende:
HEY TS, IS DIT NOU DE EERSTE KEER DAT DIT GEBEURT.
Nee dat niet. Maar je zult aan mij wel een kluif hebben.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Tuurlijk en jij bent Regillio Tuur![]()
![]()
![]()
Dat zou kunnen iddquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar je zult aan mij wel een kluif hebben.
Maar waar het mij om ging is dat dat suikermannetje misschien heel onverwacht best wel kan vechten.
Nee dat heb ik ook tegen zijn buurman verteld zodoende weet ik ook dat hij het ook in huiselijke kring doet met kinderen erbijquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:48 schreef wakajawaka het volgende:
Heb je dit ook tegen de buurmannen gezegd? Of ben je gauw naar je pc gerent om op FOK! klagen?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou het een idee zijn om, nu die buurman weer in zijn oude doen is, eens bij hem op bezoek te gaan?
Niet om af te katten maar om belangstelling te tonen, naar zijn suiker te informeren en vriendschappelijk eens, eh, te praten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |