100% Mee eens. Ik heb liever dat Djeez per direct vertrektquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:56 schreef DriekOplopers het volgende:
Echt, ik zou je vertrek (of heel veel minder nieuwsberichten van jouw hand) als een gemis beschouwen.
Iedereen die zich inzet voor de waarheid wordt op de één of andere manier aangevallen en/of vervolgd, dat gebeurt al sinds mensenheugenis.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:37 schreef pberends het volgende:
Ik ga minder nieuws posten op de FP! misschien goed nieuws zou je denken.
Ik word namelijk doodziek van al constante kritiek van een aantal users op mijn nieuwsberichten. "Hebben we 'm weer hoor, die pberends", "aluhoedje", "wat een onzin" en andere reacties met altijd een superintellectuele goed onderbouwde mening met FOKkers met een enorm IQ van 120 of nog hoger.
Schijnbaar willen de nieuwslezers op de FP nog veel meer Paris Hilton en Jan Smit-berichten! Daar leer je tenminste wat van. Lekker filosoferen over celebrities enzo. Ik vind het prima. Ik ga er weinig moeite meer insteken. Het volk krijgt het nieuws wat het verdient.
Ik heb nooit commentaar geleverd op je posts - maar ja - mijn iq is dan ook 138...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:37 schreef pberends het volgende:
Ik ga minder nieuws posten op de FP! misschien goed nieuws zou je denken.
Ik word namelijk doodziek van al constante kritiek van een aantal users op mijn nieuwsberichten. "Hebben we 'm weer hoor, die pberends", "aluhoedje", "wat een onzin" en andere reacties met altijd een superintellectuele goed onderbouwde mening met FOKkers met een enorm IQ van 120 of nog hoger.
Maar dan *FPquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:53 schreef MouzurX het volgende:
Ik werd gewezen op het feit dat ik iets vergeten ben, namelijk:
FP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |