quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:38 schreef MouzurX het volgende:
Paris hilton![]()
Jan smit![]()
Sowieso berichten over "celebrities"![]()
Ga zelf wat van je leven maken.
Topic zou in med moeten staan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom staat dit topic niet in FB? dit ben ik niet van je gewend pberends
Kom eens hier kijken: http://forum.fok.nl/topic/1317357quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom staat dit topic niet in FB? dit ben ik niet van je gewend pberends
Daar, waar we over onzin praten?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:51 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Kom eens hier kijken: http://forum.fok.nl/topic/1317357
Na-na-na-na-na
Ja daar weet jij alles van he?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:56 schreef DriekOplopers het volgende:
Bij het treden in de openbaarheid hoort nu eenmaal dat sommige mensen je afmaken.
Ja inderdaad, het is allemaal zo gezocht met dat plaatje (verzin eens wat nieuws it's getting pretty old pretty fast) met al die doemberichten over de huizenmarkt waarin hij graag zijn mening wil verkondigen hou dan een blog bij ofzo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:48 schreef Gunner het volgende:
Good riddance. Jammer dat er alleen 'minder' staat. Had liever gezien dat je helemaal was gestopt. Wel jammer dat je je geliefde plaatje van de zeepbel niet zo vaak meer kan gebruiken
Daarmee scheer je wel alle fokkers over één kam. Wat is er mis met een mix van luchtig en diepgaand? Grappig en serieus? Dan doe je veel meer mensen een plezier, kan kan iedereen lezen wat 'ie wil en laten liggen wat 'ie niet wil.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:58 schreef Bulletdodger het volgende:
ik denk dat Fokkers luchtig nieuws willen lezen en niet deze zware kost zoals dit.
Geen probleem met luchtig en diepgaand maar ik denk niet dat zijn artikelen aansluiten op de intresses van de gemiddelde fokker. En dit soort berichten staan ook in AEX vaak ook door hem gepost. Diegenen die dit echt willen lezen zitten allemaal daar. Wat is het nut van deze artikelen op de FP vraag ik me dan afquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:04 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Daarmee scheer je wel alle fokkers over één kam. Wat is er mis met een mix van luchtig en diepgaand? Grappig en serieus? Dan doe je veel meer mensen een plezier, kan kan iedereen lezen wat 'ie wil en laten liggen wat 'ie niet wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |