Dus je betaalt dan een ormoep om uit te zenden en mag de reclame-inkomsten zelf houden?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:50 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Alle zenders hebben we gesproken, ook daar kampen ze met tekorten en vinden het een groot risico, wel hebben we een tijdslot laat in de avond. Dit gaat tegen een fee per aflevering per 48 min. netto
Gert, trust me, ik weet wat ik doe!quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus je betaalt dan een ormoep om uit te zenden en mag de reclame-inkomsten zelf houden?
En daar kan geen rendabel business-model uit voortkomen (inclusief product placement etc)?
Maar niet wat je ons aandoetquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:10 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Gert, trust me, ik weet wat ik doe!
Ja we kunnen wel een doneerplan opzetten <- idee? Maar daar zit fok en ik ook niet op te wachten volgens mij! Geduld...quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar niet wat je ons aandoet
Ik hoop dat jullie het gauw rond hebben.
Gozâh, ik vraag niet of je weet wat je doet, maar ik probeer uit te vinden waar er eventueel kansen liggen bij een omroep. Om maar iets geks te noemen: misschien is hier ook wel iets mogelijk in combinatie met FOK!quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:10 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Nou, ik zou niet doneren maar wel gewoon voor streams betalen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:05 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Ja we kunnen wel een doneerplan opzetten <- idee? Maar daar zit fok en ik ook niet op te wachten volgens mij! Geduld...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Gozâh, ik vraag niet of je weet wat je doet, maar ik probeer uit te vinden waar er eventueel kansen liggen bij een omroep. Om maar iets geks te noemen: misschien is hier ook wel iets mogelijk in combinatie met FOK!
Haal dan gelijk de oude deelnemers eraf en maak de polls gratis aub..?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:04 schreef lies1958 het volgende:
Misschien is het handig om dit bericht ook op de bunkersite te zetten dat het niet doorgaat voorlopig . Staat daar nog steeds dat het 28 augustus weer begint.
Wel jammer trouwens had me er wel op verheugd om weer te kijken.
Hoop dat het lukt om het rond te krijgen in de toekomst. Voor Bram en Co succes met het vinden van sponsors.
Dat is redelijk nieuw danquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:10 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Fok!tv of Fok! als sponsorquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Gozâh, ik vraag niet of je weet wat je doet, maar ik probeer uit te vinden waar er eventueel kansen liggen bij een omroep. Om maar iets geks te noemen: misschien is hier ook wel iets mogelijk in combinatie met FOK!
Ik roep ook maar wat hoor.quote:
Wakker Nederland TV, Geen Stijl,quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Misschien zoeken naar een zender die het wil uitzenden.
Wakker Nederland TV, Geen Stijl, BNN?
Dan haal je wel direct het smoeltje van de site af.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Haal dan gelijk de oude deelnemers eraf en maak de polls gratis aub..?
En ik roep met je meequote:Op donderdag 30 juli 2009 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik roep ook maar wat hoor.
Maar het is wel nuttig om te weten wat de mogelijkheden zijn om het op TV te brengen en wat de obstakels zijn.
Niet als je het nieuwsarchief laat staan e.d. in my opinion.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan haal je wel direct het smoeltje van de site af.
Dat is dus hartstikke zonde en geeft inderdaad een slechte indruk. Als je sponsors wilt moet je in ieder geval zorgen dat je site er op en top uitziet en bijgehouden is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet als je het nieuwsarchief laat staan e.d. in my opinion.
Nu lijkt het volop alsof het programma nog loopt. Heb diverse mensen gesproken die geïnteresseerd waren in het programma, al dan niet als sponsor (!), en na eenblik op de site kregen ze allen de indruk dat deze gedateerd is en men blijkbaar zijn zaakjes niet goed bijhoudt. Dat geeft een slechte indruk.
Ja zeg die Bram weet heus wel wat ie doet hoor! Jij hoeft hem niet van goedbedoeld advies te voorzien!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:08 schreef Gert het volgende:
Het is een kwartiertje werk om de "nieuws"-berichten en de polls te verwijderen.
Het is een paar uur werk om e.e.a een beetje net te archiveren.
En het is een paar dagen werk om actuele content toe te schrijven en toe te voegen, en daarmee mogelijke sponsors te interesseren.
Begin vast met het eerste, lijkt me. Potentiële sponsors die afhaken vanwege een gedateerde site: zonde en onnodig. De site geeft momenteel een beetje het gevoel van een kroeg na sluitingstijd. En dat is simpel te verhelpen.
Ik zeg toch ook niet dat hij alles moet laten staan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet als je het nieuwsarchief laat staan e.d. in my opinion.
Nu lijkt het volop alsof het programma nog loopt. Heb diverse mensen gesproken die geïnteresseerd waren in het programma, al dan niet als sponsor (!), en na eenblik op de site kregen ze allen de indruk dat deze gedateerd is en men blijkbaar zijn zaakjes niet goed bijhoudt. Dat geeft een slechte indruk.
Hooguit.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:08 schreef Gert het volgende:
Het is een kwartiertje werk om de "nieuws"-berichten en de polls te verwijderen.
Alles blijft gewoon bewaard (gewoon op inactive zetten).quote:Het is een paar uur werk om e.e.a een beetje net te archiveren.
Bijvoorbeeld de Overlevers weer met een vraagteken icoon terugzetten en in het icoon bijvoorbeeld de leeftijdsgroep aanduiden.quote:En het is een paar dagen werk om actuele content toe te schrijven en toe te voegen, en daarmee mogelijke sponsors te interesseren.
quote:Begin vast met het eerste, lijkt me. Potentiële sponsors die afhaken vanwege een gedateerde site: zonde en onnodig. De site geeft momenteel een beetje het gevoel van een kroeg na sluitingstijd. En dat is simpel te verhelpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |