Jij wilt met debielen werken?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik zal de hele DEF crew wel over me heen krijgen, maar er zitten gewoon bovengemiddeld veel debielen in het leger.
Aard van het beestje cq aard van het instituut.
Ik heb het zelf ook nog geprobeerd (maar werd geweigerd), dus daar heb je het al.
Ach, jongens onder elkaar. Ben wel ergere debielen gewend denk ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:06 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Jij wilt met debielen werken?
nou als je eerst roept dat er bovengemiddeld veel debielen werken en vervolgens dat ze zelfs jou niet aannemen dan hoeven wij niet zo heel erg veel extra meer te zeggenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik zal de hele DEF crew wel over me heen krijgen, maar er zitten gewoon bovengemiddeld veel debielen in het leger.
Ik heb het zelf ook nog geprobeerd (maar werd geweigerd), dus daar heb je het al.
Gedisciplineerd zijn en debielen zullen er ook vast wel tussen zitten maar niet de meerderheid.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:08 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ach, jongens onder elkaar. Ben wel ergere debielen gewend denk ik.
Maar dan wat minder gedisciplineerd
Wat dat betreft zijn we allemaal debielen, dat we de overheids propaganda steerds weer voor zoete koek slikken. Dat men van de werkende ziel een melkkoe maakt en er nog steeds geen protesten zijn. Zijn we debiel of zijn we debiel?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Daar geef ik je wel gelijk in ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn we allemaal debielen, dat we de overheids propaganda steerds weer voor zoete koek slikken. Dat men van de werkende ziel een melkkoe maakt en er nog steeds geen protesten zijn. Zijn we debiel of zijn we debiel?
Goh, dat was ook wat er stond.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou als je eerst roept dat er bovengemiddeld veel debielen werken en vervolgens dat ze zelfs jou niet aannemen dan hoeven wij niet zo heel erg veel extra meer te zeggen
Mee eens. Ik zal nooit een vrouw slaan. Zelfs al slaat ze mij of beledigd ze mij. Hooguit zal ik proberen haar op gepaste afstand te laten houden. Maar een vrouw vol in het gezicht met een bierglas slaan zal ik nooit doen. Of het moet echt zelfverdediging zijn onder levensbedreigende omstandigheden. Maar dat is wat anders.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:56 schreef Hukkie het volgende:
We zijn iig debiel omdat we mensen die vrouwen met glas bewerken, toestaan om ook wapens te hanteren.
Lijkt me ook niet. Maar de combi spreekt tot de verbeeldingquote:Debiel zijn is geen synoniem voor militair zijn.
nee er stond dat de hele DEF crew over je heen komt vallen maar bij Defensie vinden ze het gewoon niet de moeite waard blijkbaar dus doen wij denk ik ook nixquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:57 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Goh, dat was ook wat er stond.
Jij moet haast wel een officiersfunctie hebben
ik durf wel te beweren dat ze bij elke militair die vrouwen met glaswerk te lijf gaat hetzelfde doen jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:58 schreef Monidique het volgende:
Heel goed, zouden ze bij alle militairen moeten doen.
De tijd zal het uitwijzenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee er stond dat de hele DEF crew over je heen komt vallen maar bij Defensie vinden ze het gewoon niet de moeite waard blijkbaar dus doen wij denk ik ook nix
ik vraag me af of ie met zijn geweertje naar binnen mocht.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:02 schreef Rosbief het volgende:
Wie laat er dan ook soldaten binnen in de kroeg
de rechterlijke uitspraak moet nog komen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
sukkel....
Dat staat toch los van die mishandeling tering ben je nou zo dom?
Ehm jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de rechterlijke uitspraak moet nog komen?
Dit is geen straf maar een lokale maatregel die hem wordt opgelegd, waarschijnlijk onder een APV of zo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:00 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij komt die klootzak (die ze voor het gemak militair noemen) weg met een ongelooflijk lage straf.
wat de neuk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |