Je vriend heeft niks te vinden, je bent voor het licht weer thuis en gaat dus gewoon meequote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:17 schreef Suusje-V het volgende:
Aaaahhh, hier had ik graag aan mee willen doen
Alleen ik denk dat m'n vriend daar niet zo mee in stemt
Denk aan mij als jullie gedropt worden in the middle of nowhere
Ik dacht 'wtf je gaat toch geen dropping doen als het licht is..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je vriend heeft niks te vinden, je bent voor het licht weer thuis en gaat dus gewoon mee
Maar ik lieg nooit tegen hem, dus ga ik nu ook niet doenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je vriend heeft niks te vinden, je bent voor het licht weer thuis en gaat dus gewoon mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:02 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Maar ik lieg nooit tegen hem, dus ga ik nu ook niet doen
Ik bel je wel als 't uit is
Bel je wel als het uit is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom kun je niet gewoon mee en vertel je het tegen hem? We gaan je niet verkrachten hoor
![]()
Maar wat gaan we dan doen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Bel je wel als het uit is.Waarom kun je niet gewoon mee en vertel je het tegen hem? We gaan je niet verkrachten hoor
Nog een Deventerganger!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Alles onder de rivieren moeten ze vol laten lopen met water.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat jullie dat nou in Drenthe elk weekend doen kunnen wij niks aan doen
Krijg ik gezeik meequote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Bel je wel als het uit is.Waarom kun je niet gewoon mee en vertel je het tegen hem? We gaan je niet verkrachten hoor
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:16 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Krijg ik gezeik mee
Vertel ik je verder wel op msn anders
En ik die dat na 8 maanden nog niet zou doorhebben?quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:02 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Maar ik lieg nooit tegen hem, dus ga ik nu ook niet doen
Ik bel je wel als 't uit is
Alsof jij überhaupt beltegoed hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
een lafferbjoi?quote:
OV-kaart.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:35 schreef cuntscum het volgende:
Jamaar, we wonen toch allemaal ergens anders?
En treintickets (of wass-evah) zijn best duur, toch?
Een hele dag vermaak voorde kosten van een treinkaartje. Kost geen drol.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:35 schreef cuntscum het volgende:
Jamaar, we wonen toch allemaal ergens anders?
En treintickets (of wass-evah) zijn best duur, toch?
Ik wil wel meehelpen met de briefingquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik wil de briefing wel maken, tevens tof idee waar wel een hoop uit te halen is. Ik ga er eens even over nadenken
Waar ik aan zat te denken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik wil wel meehelpen met de briefing.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |