idem voor BOKKUHLUL en Je_Psychiater.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:50 schreef Ferdo het volgende:
Brabaecka, mag over 72 uur mailen met de belofte dat 'ie zijn homofobe geblaat voortaan voor zich houdt.
Hij mag zelfs vééééééééééél langer nadenken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:12 schreef kwiwi het volgende:
NietTeBannen is toch wel te bannen dus. Mag 72 uur nadenken over z'n taalgebruik.
Of 'eerste', zoals de heer schmeisser deed. Ook hij mag over 72 uur mailen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:37 schreef kwiwi het volgende:
MrPro heeft 72 uur de tijd om betere reacties te verzinnen dan 'fipo' en 'sepo'.
En dan hebben we konooo nog die een poging tot origineel zijn deed met 'flipo'.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of 'eerste', zoals de heer schmeisser deed. Ook hij mag over 72 uur mailen.
Hoeft trouwens helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:31 schreef Ferdo het volgende:
truebastard, racistische shit, doe maar over minimaal 72 uur mailen als je een unban wilt. Hoeft overigens niet per se.
Aldus drizzeling. Normaal gesproken blijf je gewoon weg als het je ergens niet bevalt, maar als je dat ook met alle geweld met je medeusers wil delen onder elke nieuwspost die je onder ogen komt zijn we graag bereid de helpende hand toe te steken. Het ga je goed!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 @ 17:06 schreef drizzeling het volgende:
Bij deze wil ik niks meer met Fok te maken te hebben
te veel inhouds loze grof taalgebruik te klein geestige flut reaktiesch waar ik mij als gebroren en getogen Nederlander voor schaam!
Ik wens alle mensen die wel onderbouwde reakties gegeven hebben
en met inhoud hebben gerageerd of met humor zonder randebiellen taalgebruik mj hebben vermaakt op Fok
Die mensen wil ik bij deze hartelijk bedanken ;-)
de rest is lucht en blaas ik weg
drizzeling groet alleen de verstadigste mensen met of zonder Dyslectie en typ fouten.
heb een fijn leven
baskrekel666, idemquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef Ferdo het volgende:
Fabianroots666, gespam YouTube-filmpje, in de ton.
Dat geldt ook voor de eigenaar van het account MagischeTovergieterquote:Op zondag 7 februari 2010 21:14 schreef Ferdo het volgende:
De eigenaar van piet_vermolen is nu ook dit account kwijt.
Wederomquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:05 schreef MPG het volgende:
maiky1974 heeft geen moeite met het vinden van locaties. Hij mag dus een andere plek zoeken om te spammen.
dennis200685, idem.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:25 schreef Ferdo het volgende:
Louder, zieke reactie, mag vrijdag mailen, eventueel.
Twee weken wordt het, en unban enkel na ontvangst van genoemde PM.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:49 schreef DriekOplopers het volgende:
Shnoepie vindt het normaal om crewleden en users bij herhaling uit te schelden voor hoerenzoon. Wij vinden dat niet normaal, en denken nog even na, hoelang deze grapjas op het strafbankje mag, en wanneer deze fijnbesnaarde scribent een mooie excuus-PM aan betrokkenen mag schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |