Ok, 'mister slik' is charmant en draagt ook nog de juiste mode en heeft ook nog geld over voor een drankje, maar gaat er dan niet ergens een belletje rinkelen? Zo van: 'wacht eens even, deze jongen wil over een week misschien al weer een ander speeltje?' ![]()
Wie denkt dit ook wel eens? Of is het er totaal niet mee eens?
Maar jah, ik kies ook welles de verkeerde...
Blijkbaar pas ik daarom niet in hun beeld van de ideale jongen
haha de verkeerde getuigt van enige arrogantie.. ben jij wel de goede...
quote:
Op woensdag 17 april 2002 13:51 schreef X-Ray het volgende:[..]
Nou die hebben we al tig keer gedaan hoor, en JA: vrouwen willen geen softie. De grootste killer voor een mans sex-appeal is een gozer die '"Ik ben zo lief maar kan geen meisje krijgen want die gaan allemaal met klootzakken die ze bedriegen boehoe" loopt te blerren.
En als iemand geen meisje kan krijgen, ligt dat aan hem ZELF. Niet zogenaamd aan de gemene players die vrouwen hun vertrouwen beschamen!
.
Oh de grootste smoes is trouwens de opmerking van vrouwen "Ik vertrouw mannen niet meer." als ze je afwijzen. Dat betekent namelijk gewoon "Ik vind JOU niet leuk".
Wake up.. het ligt niet aan anderen, het ligt aan jezelf..
Serieus: Ik hoor vrouwen wel eens zeggen dat mannen alleen maar hun lul achterna lopen, maar vrouwen letten ook heus wel wat voor vlees ze in de kuip hebben. Hoe ging het ook al weer? Het gaat niet om het uiterlijk maar het innerlijk?
Er lopen genoeg vrouwen rond die dolgraag een vriend willen, maar ja, de meeste mannen hebben ook een subjectieve kijk op de zaak.
De meesten zeggen dat ze een lieve en gevoelige jongen willen hebben maar ze zoeken bijna altijd de grootste macho uit die ze maar kunnen krijgen.
Ach... nice guys finish last
quote:Oei! Lange tenen!
Op woensdag 17 april 2002 14:05 schreef Frenkie het volgende:
Kijk dit soort mannetjes vind ik echt triest. Kunnen zelf geen vrouwen krijgen en geven daar andere mannen de schuld van...Wake up.. het ligt niet aan anderen, het ligt aan jezelf..
Heb ik ergens in mijn vraagstelling een schuldvraag geplaatst? Wellicht is mij dit ontgaan; gelieve een gedegen onderbouwing van bovenstaande ponering te posten?
M.a.w.: zie reply-post in het lage-hersenen topic!
P.S.
Voel je je stiekem aangesproken soms?
quote:Ik vind het nogal arrogant om te stellen dat vrouwen op de verkeerde mannen vallen.
Op woensdag 17 april 2002 14:14 schreef worship het volgende:[..]
Oei! Lange tenen!
Heb ik ergens in mijn vraagstelling een schuldvraag geplaatst? Wellicht is mij dit ontgaan; gelieve een gedegen onderbouwing van bovenstaande ponering te posten?
M.a.w.: zie reply-post in het lage-hersenen topic!
P.S.
Voel je je stiekem aangesproken soms?![]()
Dat zou inhouden dat jij als zgn. brave, lieve man, voorzien van alle innerlijke schoonheden (op één na, je bent nl. wel arrogant) beter bent dan mij (als vlotte, slik etc. man). En blijkbaar is dat niet helemaal zo..
Nej kerel, je hebt het niet begrepen, hoor! Ten eerste zei ik duidelijk 'sommige vrouwen' en ten tweede ben ik bepaald niet perfect! Arrogant wil ik niet zeggen, hoor, eerder een beetje narcistisch... Verder wemel ik van de fouten; ben eigenwijs, tikje betweterig, klets te veel over te weinig (inhoudelijks) en... ik chargeer graag bepaalde stellingen.
Dus: ik overdrijf om bepaalde reacties te krijgen. Je zou eens naar het Lagerhuis moeten kijken, daar doen ze dat ook. Niet het jongeren Lagerhuis, trouwens, want dat is net een kippenhok! ![]()
Al met al geen
maar ook geen
of
Sja, ik ben computernerd hé, ik ben de archetypische contactgestoorde computeraar. Maar dat betekent niet dat ik geen contact met andere mensen kan hebben, alleen dat ik er bij moet nadenken, dwz. dat het bij mij allemaal niet zomaar automatisch gaat zoals bij andere mensen.
Die eerste stap hé: er naar vragen. Het is eigenlijk nog steeds zoals 100 jaar geleden: de man moet de vrouw vragen. Als je als man niets doet, dan zal er geen vrouw zijn die op je af stapt. Ja, in een discotheek misschien wel, maar daar kom ik al jaren niet meer.
Waarom eigenlijk niet? Waarom is het voor een man wel te doen om bijvoorbeeld in een supermarkt een leuke vrouw aan te spreken met de bedoeling haar beter te leren kennen, en doen vrouwen dat niet? Of moet ik gewoon beter om me heen kijken? Ik ben niet zo goed in lichaamstaal en ik ben ook geen opvallende macho ofzo...
Ik geef overigens toe dat ik aardig aan het generaliseren ben, daar wil ik het dus ook niet over hebben
.
quote:Het is natuurlijk wel een feit dat mannen met een macho instelling zichzelf doorlopend moeten bewijzen. Als die een relatie hebben met een vrouw, KOMT er een moment dat ze zich niet meer tegenover die vrouw kunnen bewijzen, en dan wordt het tijd om te wisselen...
Op woensdag 17 april 2002 14:17 schreef Frenkie het volgende:
Dat zou inhouden dat jij als zgn. brave, lieve man, voorzien van alle innerlijke schoonheden (op één na, je bent nl. wel arrogant) beter bent dan mij (als vlotte, slik etc. man). En blijkbaar is dat niet helemaal zo..![]()
Kijk, een macho (ja, ik generaliseer) geeft bijvoorbeeld heel erg hoog op over zijn sexuele kunnen. Of het nou waar is of niet, als 'ie het zelf maar geloofd. Als zijn vrouw/vriendin/gezellin hem daar niet in staaft, zal de archetypische macho dus een probleem krijgen...
Ik hoef niet hoog op te geven over mijn prestaties in bed, ik ben zelfverzekerd genoeg om verder te kijken dan dat en bijvoorbeeld zeker te weten dat ik een leuk gezin kan maken. Je kunt wel een macho vader zijn, maar de meeste kinderen zijn bang van macho's, wat voor vader ben je dan?
En ja, een leuk gezin komt niet vanzelf, daar zul je energie in moeten steken. Als jij macho bent, kost je dat vrij veel energie, die kun je dan niet in je gezin steken...
[edit]
Overigens is het 'Mister Slick', met een C. Bij 'Mr. Slik' krijg ik een associatie met homo's
(nee, ik ben geen homofoob, alleen maar hetero met een contactprobleem
).
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 17-04-2002 14:48]
quote:Als ik ergens NIET op val, is het wel het type 'coole macho'. Ik val eerder op wat normalere, onopvallende jongens die echt iets te melden hebben en het niet persé moeten hebben van uiterlijk vertoon of een vlotte babbel. En toch heb ik me daarin ook wel eens vergist. 'Dat soort jongens' is namelijk ook niet per definitie betrouwbaar als het om relaties en gevoelens gaat. Net zo min als dat iedere coole macho per definitie een eikel is.
Op woensdag 17 april 2002 13:51 schreef worship het volgende:
...door altijd op hetzelfde type af te gaan: de coole macho...
Iemand kan in eerste instantie nog zo aardig en betrouwbaar overkomen, in de praktijk merk je meestal pas in de loop der tijd wat voor vlees je in de kuip hebt. Overigens hoeft je nog niet eens altijd tegen een vertrouwenskwestie op te lopen, meestal is het gewoon een irritante karaktertrek van iemand waar je niet zo goed mee kunt omgaan. En dat gaat zowel op in relaties als in vriendschappen, zowel bij mannen en bij vrouwen. Such is life, en zo leer je iedere dag weer iets bij.
quote:Een meisje wil gewoon een vent om tegen aan te liggen,
Ik heb vaak het idee dat sommige vrouwen die zich hier beklagen over het gedrag van de mannelijke helft van de wereldbevolking het een beetje over zichzelf afroepen door altijd op hetzelfde type af te gaan: de coole macho.Ok, 'mister slik' is charmant en draagt ook nog de juiste mode en heeft ook nog geld over voor een drankje, maar gaat er dan niet ergens een belletje rinkelen? Zo van: 'wacht eens even, deze jongen wil over een week misschien al weer een ander speeltje?'
en zo'n miezerig figuur, heeft niemand iets aan
quote:Owww is dat het dan ?
Op woensdag 17 april 2002 15:08 schreef SolidArt het volgende:[..]
Een meisje wil gewoon een vent om tegen aan te liggen,
geen halve vrouw...en zo'n miezerig figuur, heeft niemand iets aan
quote:Leuk he.. ik kan ook doen alsof ik veel inhoud heb en erg lief ben...
Op woensdag 17 april 2002 14:48 schreef Filly het volgende:[..]
Als ik ergens NIET op val, is het wel het type 'coole macho'. Ik val eerder op wat normalere, onopvallende jongens die echt iets te melden hebben en het niet persé moeten hebben van uiterlijk vertoon of een vlotte babbel. En toch heb ik me daarin ook wel eens vergist. 'Dat soort jongens' is namelijk ook niet per definitie betrouwbaar als het om relaties en gevoelens gaat. Net zo min als dat iedere coole macho per definitie een eikel is.
quote:Wat versta jij dan onder 'miezerig figuur'?
Op woensdag 17 april 2002 15:08 schreef SolidArt het volgende:en zo'n miezerig figuur, heeft niemand iets aan
quote:En hoe lang hou jij dat gemiddeld vol? Toch vast geen maanden of jaren.
Op woensdag 17 april 2002 15:14 schreef Frenkie het volgende:[..]
Leuk he.. ik kan ook doen alsof ik veel inhoud heb en erg lief ben...
quote:totdat.. ach dat snap je zelf wel.. vast wel eens meegemaakt..
Op woensdag 17 april 2002 15:18 schreef Filly het volgende:[..]
En hoe lang hou jij dat gemiddeld vol? Toch vast geen maanden of jaren.
Welnu heren, we kunnen dus 2 dingen doen:
1. Een clubje van aardige, maar o zo verlegen mannen oprichten en elkanders leed beklagen (met af en toe een LAN-party
) en het daarbij laten.
2. De zaken eens anders aan gaan pakken. Nee, dat betekent niet ineens slicke macho's worden, maar gewoon de goeie kerels blijven die we al waren, alleen ietsjes zelfverzekerder! ![]()
Make your choice...
Wat ik natuurlijk bedoel, is dat Frenkie wel degelijk een punt heeft. Geef niet anderen de schuld, maar doe er zelf wat aan!
Zelf ben ik ook nog niet zover, maar het zit er zeker aan te komen. Ze gaan wat meemaken, die vrouwen
quote:haha liijkt inderdaad vaak wel zo.. klaagbaak voor vrouwen dat R&P
Ik heb vaak het idee dat sommige vrouwen die zich hier beklagen over het gedrag van de mannelijke helft van de wereldbevolking het een beetje over zichzelf afroepen door altijd op hetzelfde type af te gaan: de coole macho.Ok, 'mister slik' is charmant en draagt ook nog de juiste mode en heeft ook nog geld over voor een drankje, maar gaat er dan niet ergens een belletje rinkelen? Zo van: 'wacht eens even, deze jongen wil over een week misschien al weer een ander speeltje?'
quote:
Op woensdag 17 april 2002 15:22 schreef Frollo het volgende:
Wat ik natuurlijk bedoel, is dat Frenkie wel degelijk een punt heeft. Geef niet anderen de schuld, maar doe er zelf wat aan!
quote:Iets specifieker graag Frollo. De schuld waarvan, en waar zelf iets aan doen? En geldt jouw opmerking voor mannen of voor vrouwen?
Op woensdag 17 april 2002 15:22 schreef Frollo het volgende:
Geef niet anderen de schuld, maar doe er zelf wat aan!
quote:Huh? Ik dacht dat ik wel duidelijk was. Maar vooruit, ff uitleggen dan maar.
Op woensdag 17 april 2002 15:35 schreef Filly het volgende:
Iets specifieker graag Frollo. De schuld waarvan, en waar zelf iets aan doen? En geldt jouw opmerking voor mannen of voor vrouwen?
Ik wil er nog wel langer op doorgaan, maar ik moet weg. Misschien vanavond.
Hopelijk breekt voor mij nog eens de tijd aan dat vrouwen vallen op capaciteiten die er wel toe doen en zelf eens wat initiatief tonen.
excuses voor het zelfmedelijden dat overigens wel gemeend is
quote:Daar heb je gelijk in
Op woensdag 17 april 2002 15:52 schreef Frollo het volgende:
Hoewel ik, zelf vaak ook zo'n "zielige" man, aanvankelijk dacht dat Frenkie gewoon kwam stangen, heeft hij natuurlijk toch gelijk.
quote:en 99% van de mannen valt op dat leuke dansende popje met het kleine topje en strakke broek waar je d'r string goed in kan zien, niet ouder dan 17, kaalgeschoren doos egaal gebruinde huid, niet vies van een zoen met d'r vriendin, BrEeZah in de hand, webcam langs het toetsenbord. En de vrouwen die daar niet op lijken hebben pech. Achja ook het leven van een vrouw is niet altijd rozegeur en maneschijn hoor.
Op woensdag 17 april 2002 15:53 schreef Skull het volgende:
Dat vrouwen (en dan bedoel ik dus 99% van de vrouwen) daarvoor vallen vind ik diep triest...maar het zij zo.
quote:
Op woensdag 17 april 2002 15:58 schreef Herald het volgende:[..]
en 99% van de mannen valt op dat leuke dansende popje met het kleine topje en strakke broek waar je d'r string goed in kan zien, niet ouder dan 17, kaalgeschoren doos egaal gebruinde huid, niet vies van een zoen met d'r vriendin, BrEeZah in de hand, webcam langs het toetsenbord. En de vrouwen die daar niet op lijken hebben pech. Achja ook het leven van een vrouw is niet altijd rozegeur en maneschijn hoor.
Mwja...het ontkennen zou ook niet helemaal waar zijn
<edit>
Ik ben ook wel tevreden als ze 18 of 19 is hoor
quote:ik kan juist niet tegen al die wijven die bij je gaan staan, die gaan glimlachen als je ze aankijkt of naar beneden kijken alsof ze bang zijn voor iets dat mooi is..
Aan het begin erg leuk allemaal maar op langer termijn raak je er een beetje ongevoelig voor..
quote:soory
Op woensdag 17 april 2002 16:16 schreef Oxazepam het volgende:
Wat posten er veel mensen met een 'Frenkie' als voorletter van de nickname in dit topic.
Puur natuur..
Vrouwen willen 'sterke' genen voor hun nageslacht en gaan vanuit die beredenering, bewust of onbewust, op zoek naar een man bij wie het testosteron er afdruipt bwv.
Dit zijn dus de zgn. macho's die vaak zeer zelfverzekerd en sterk dominant overkomen en die 'toevalligerwijs' ook nog eens in 't bezit zijn van een lichaam waar menig vrouw wel raad mee weet ![]()
Overigens, deze mannen hadden vroeger verreweg de meeste kans om te overleven in barre tijden en konden zo garant staan voor het welzijn van hun nageslacht.
Kortom, uiterlijk en voorkomen als graadmeter om zo te kunnen bepalen of een man over de juiste genen beschikt.
Dus als je het zo bekijkt is de 'dating-scene' uiteindelijk één grote 'Survival of the fittest', maar dan toegespitst op de (juiste)genen.
Maareh, zonder de bekende 'vonk' zal het toch niets worden, hoe 'verkeerd' je als man ook bent.
quote:like i said before...
Op woensdag 17 april 2002 16:33 schreef Meaghan het volgende:
"Waarom vallen vrouwen altijd voor de verkeerde?".Puur natuur..
Vrouwen willen 'sterke' genen voor hun nageslacht en gaan vanuit die beredenering, bewust of onbewust, op zoek naar een man bij wie het testosteron er afdruipt bwv.
Dit zijn dus de zgn. macho's die vaak zeer zelfverzekerd en sterk dominant overkomen en die 'toevalligerwijs' ook nog eens in 't bezit zijn van een lichaam waar menig vrouw wel raad mee weet
Overigens, deze mannen hadden vroeger verreweg de meeste kans om te overleven in barre tijden en konden zo garant staan voor het welzijn van hun nageslacht.Kortom, uiterlijk en voorkomen als graadmeter om zo te kunnen bepalen of een man over de juiste genen beschikt.
Dus als je het zo bekijkt is de 'dating-scene' uiteindelijk één grote 'Survival of the fittest', maar dan toegespitst op de (juiste)genen.Maareh, zonder de bekende 'vonk' zal het toch niets worden, hoe 'verkeerd' je als man ook bent.
En idd.. als je heletijd loopt zo van: 'Ik wil een vriendin, ik ben X jaar oud en ben nog steeds knaap etc. etc.' tja.. dan gaat dat moeilijk.
En ja de ene meid valt nou sneller op de loser die heletijd roept over hoeveel wijfuh hij nou geneukt heeft, de ander valt eerder voor iemand met humor. En er zijn genoeg mensen die op andere dingen dan 'macho' vallen, alleen is er misschien waar jij kijkt een overmaat aan het 'ikwilmacho'-vrouw soort (bijv. de BrEeZaH-disco)...
En spontaniteit hoeft niet altijd 'stoer' gebrabbel over liters bier en lekkeruh wijfuh te gaan.
BTW een ander vraagje (maybe offtopic): In hoeverre zit het eigenlijk met vrouwen die vallen op mensen die een groep nodig hebben. Ik ken veel mensen die geweldig grote bek hebben in een groep, alles durven, maar daarbuiten geen ene ruk voorstellen. Ik ben zelf nogal een 'groentje' in het leven (15 jaar), dus in hoeverre prikken meisjes daar later doorheen?
Tis eigenlijk heel simpel allemaal, als je als man snel een vrouw wilt scoren moet je je gedragen als een macho. Ga naar een discotheek, doe wat zakdoekjes onder je RL blouse, sta rechtop, en doe net of je DE man bent..... gegarandeerd een ''sletje'' scoren !!!!
Wil je gewoon de vrouw van je dromen tegen komen, dan moet je JEZELF BLIJVEN
Vrouwen die lopen te janken ''mijn ex was zo'n klootzak'' en de week erna WEER een klootzak hebben zijn naar mijn mening het niveau ''barbies en make-up'' nog niet ontgroeid.
Maar ja, wie ben ik...
enz enz. Je valt ook wel eens op de goede gelukkig.
quote:Ik ben het er wel mee eens, veel vrouwen vallen daarvoor.. Mannen die het niet veel kan schelen enzo. Gelukkig ikzelf niet tot nu toe, moet echt nix van dat soort types hebben, geef mij maar een man met een beetje inhoud en zonder modekleding
Waarom sommige vrouwen toch juist op dat soort types vallen snap ik ook niet altijd...
quote:Wie bepaalt precies wie de verkeerde is
quote:Jij kent ze? Stuur maar door
Op woensdag 17 april 2002 15:58 schreef Herald het volgende:[..]
en 99% van de mannen valt op dat leuke dansende popje met het kleine topje en strakke broek waar je d'r string goed in kan zien, niet ouder dan 17, kaalgeschoren doos egaal gebruinde huid, niet vies van een zoen met d'r vriendin, BrEeZah in de hand, webcam langs het toetsenbord. En de vrouwen die daar niet op lijken hebben pech. Achja ook het leven van een vrouw is niet altijd rozegeur en maneschijn hoor.
quote:Zie verhaal over mn ex
Op woensdag 17 april 2002 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Vrouwen die lopen te janken ''mijn ex was zo'n klootzak'' en de week erna WEER een klootzak hebben zijn naar mijn mening het niveau ''barbies en make-up'' nog niet ontgroeid.Maar ja, wie ben ik...
Mijn filosofie: I FOK! kin rule and if you don't like it... well don't
quote:Deze dames denken met deze personen hun eigen gebrek aan persoonlijkheid op te vullen. Ze reflecteren hun eigen oppervlakkigheid door verliefd te worden op zo'n figuur. Hij breekt ze en maakt ze. En meestal andersom
Op woensdag 17 april 2002 17:49 schreef sundae het volgende:[..]
Ik ben het er wel mee eens, veel vrouwen vallen daarvoor.. Mannen die het niet veel kan schelen enzo. Gelukkig ikzelf niet tot nu toe, moet echt nix van dat soort types hebben, geef mij maar een man met een beetje inhoud en zonder modekleding
Waarom sommige vrouwen toch juist op dat soort types vallen snap ik ook niet altijd...
[Dit bericht is gewijzigd door Tranceptor op 17-04-2002 18:17]
quote:Daar kan ik wel iets in vinden.
Deze dames denken met deze personen hun eigen gebrek aan persoonlijkheid op te vullen. Ze reflecteren hun eigen oppervlakkigheid door verliefd te worden op zo'n figuur. Hij breekt ze en maakt ze. En meestal andersom.
quote:Euhm, ik zie hier een parallel met een eerder genoemd topic, waarom hangen bij veel mannen de hersenen zo laag? (Weet niet of Frenkie dit ook bedoelde). Dit is dus volgens mij de vrouwelijke variant ervan.
Op woensdag 17 april 2002 15:53 schreef Skull het volgende:
Ach ik heb het helemaal gehad met het versieren. Ik denk nu toch bij mijzelf van het maakt niet uit wat ik doe, het is toch nooit goed. Ik ben nu eenmaal geen arrogante lul, heb geen vlotte babbel en ik kan ook totaal niet dansen. Sterker nog, ik wil niet eens zo zijn. Dat vrouwen (en dan bedoel ik dus 99% van de vrouwen) daarvoor vallen vind ik diep triest...maar het zij zo.Hopelijk breekt voor mij nog eens de tijd aan dat vrouwen vallen op capaciteiten die er wel toe doen en zelf eens wat initiatief tonen.
excuses voor het zelfmedelijden dat overigens wel gemeend is
En dat die eigenschappen nou vaak gecombineerd gaan met de verkeerde gevolgen (hij wil me niet meer, hij heeft me bedrogen, weet ik het), tja, dat is je gezonde verstand en ervaring om dat in te zien... En 't ligt er maar net aan welke van de twee de overhand heeft...
quote:Vrouwen zijn gewoon nooit tevreden, denk ik.
En meestal al ik jongens/mannen leer kennen, dan zie ik "ineens" de uiterlijke schoonheid zeg maar, dan denk ik Hee... hij ziet er best leuk uit.
Mannen kunnen ook wat afzeiken hoor. Is niet alleen de vrouw die zo reageert.
Krijg ook een beetje het gevoel dat degene die deze topic gestart is graag met die vrouw/meisje wilde, maar dat zij dat niet wilde.
Nou bij mij is het probleem dus net andersom. Leuke knul ontmoet, en voor jullie gemoedsrust, een hele verlegen knul. Erg lief en aardig. Maar die ziet mij niet staan!
Hou zo wie zo niet zo van die matcho types.
Die hebben een grote bek en presteren ho maar.
Mensen zijn nooit tervreden als ze zien dat het beter kan, dan willen ze dat ook.
En als dat is wat het grootste deel van de mannen/ vrouwen willen. Zie je dat overal terug
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 01:21 schreef jadelovespat het volgende:
Ach, de gemiddelde vrouw valt op stoer en gespierd
de gemiddelde man valt op strak en sexyMensen zijn nooit tervreden als ze zien dat het beter kan, dan willen ze dat ook.
En als dat is wat het grootste deel van de mannen/ vrouwen willen. Zie je dat overal terug
quote:Nog een menselijke eigenschap: Hoop
Op vrijdag 12 september 2003 01:22 schreef AngelWings het volgende:[..]
Tjah en waar komen ze mee thuis?
whahahaha
quote:tja het gras is altijd bij een ander groener.
Op vrijdag 12 september 2003 01:21 schreef jadelovespat het volgende:
Ach, de gemiddelde vrouw valt op stoer en gespierd
de gemiddelde man valt op strak en sexyMensen zijn nooit tervreden als ze zien dat het beter kan, dan willen ze dat ook.
Niet iemand je je tas staat aan te bieden als je wordt overvallen.
Misschien is dat wel een reden dat we op zoek zijn naar sterke man, vaak dus een die niet alles via de regels doet.
Misschien is de wereld express zo in elkaar gezet dat je of de looks heb of het innerlijk. (Je hebt altijd uitzonderingen!)
En je hebt verschil van smaak.
Maar wat al eerder werd gezegd, het ligt bij jezelf.
Met wat zekerheid over jezelf, kom je al heel ver
Scarfication
Je moet eerst ervaring hebben om het te kunnen zien, dus je moet eerst dom zijn.
Maar wie dom blijft, zal het nooit leren.
quote:Sommige vrouwen kiezen er zeer bewust voor hun hele leven oliedom te blijven
Op vrijdag 12 september 2003 01:49 schreef jadelovespat het volgende:
Kan niet veel zeggen dan dat het waar is.Je moet eerst ervaring hebben om het te kunnen zien, dus je moet eerst dom zijn.
Maar wie dom blijft, zal het nooit leren.
quote:Heh verdomme kamagurka, elke keer bij uw naam veer ik overeind van opwinding en echt elke keer is het weer een klap in mijn gezicht de teleurstelling uwer teksten.Dat krijg je van al dat copuleren.
Op vrijdag 12 september 2003 02:17 schreef kamagurka het volgende:[..]
Sommige vrouwen kiezen er zeer bewust voor hun hele leven oliedom te blijven
quote:Vrouwen hebben de neiging te veel naar het uiterlijk te kijken. => Iemand met een goed uiterlijk is bedriegelijk.
quote:LOL. Mannen kijken zeker niet teveel naar uiterlijk
Op zaterdag 13 september 2003 13:41 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:[..]
Vrouwen hebben de neiging te veel naar het uiterlijk te kijken. => Iemand met een goed uiterlijk is bedriegelijk.
quote:Dat denk ik ook. De spanning is het wat aantrekt.
Op woensdag 17 april 2002 13:58 schreef -ScuL- het volgende:
Ze zijn op zoek naar avontuur.. en niet naar een jongen die alles voor ze doet en poeslief is..Blijkbaar pas ik daarom niet in hun beeld van de ideale jongen
quote:
Op zondag 14 september 2003 17:01 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Dat denk ik ook. De spanning is het wat aantrekt.
Ik heb het zelf ook: ik val altijd op de verkeerde. Lieve jongens zie ik niet staan, nee, ik zoek onbewust de probleemgevallen uit.
Maar het is nooit te laat om het tij te keren mien heeft een leuke, lieve, sociale, aardige, gevoelige jongen op het oog
quote:dat vinden ze niet spannend, dat vinden ze weer stom en dom en een typisch 'mannen' ding.
Op zondag 14 september 2003 21:48 schreef KingCold het volgende:
Oorlog is ook spannend, waarom vinden vrouwen dat dan ineens niet leuk?
Veel vrouwen die op foute mannen (players, loverboys, etc) vallen zijn gewoon nog naief, kinderlijk of hebben in ieder geval geen of weinig levenservaring. Heeft niks met spanning te maken. En iemand die interressant is omdat hij zichzelf niet al te veel prijsgeeft (mysterieus) is niet meteen een fout type.
quote:
Op zondag 14 september 2003 22:35 schreef SirValentine het volgende:
omdat jij jezelf blijkbaar niet verkeerd voelt. jij bent goed!
Die snap ik niet
quote:En dat hou je een week vol en dan is het over.
Op woensdag 17 april 2002 15:14 schreef Frenkie het volgende:[..]
Leuk he.. ik kan ook doen alsof ik veel inhoud heb en erg lief ben...
quote:
Op maandag 15 september 2003 12:27 schreef dazzle123 het volgende:[..]
En dat hou je een week vol en dan is het over.
Een klootzak valt altijd door de mand
Maar dat was het onderwerp niet, tging juist over die domme dozen die voor die hufters gaan!
Misschien is het beter je af te vragen of die meisjes wel zo lief zijn als de aardige jongens onder ons denken...
quote:Ik ben het er totaal niet mee eens maar ben geen vrouw en trof tot op heden geen klaagbaak als vriendin.
quote:Welnee, het is net als met fietsen. Op een gegeven moment heb je een evenwicht gevonden en kun je het rijwiel zonder vallen gebruiken om je gemakkelijker te kunnen verplaatsen.
Op maandag 15 september 2003 12:27 schreef dazzle123 het volgende:[..]
En dat hou je een week vol en dan is het over.
[Dit bericht is gewijzigd door sjun op 15-09-2003 15:56]
quote:Ik kan je aanraden eens 'Als hij maar gelukkig is' van Robin Norwood te gaan lezen. Daarin wordt heel goed uitgelegd waarom bepaalde vrouwen (en mannen) steeds op probleemgevallen blijven vallen (en dat gebeurt bij meer vrouwen en mannen dan je zou denken).
Op zondag 14 september 2003 17:01 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Dat denk ik ook. De spanning is het wat aantrekt.
Ik heb het zelf ook: ik val altijd op de verkeerde. Lieve jongens zie ik niet staan, nee, ik zoek onbewust de probleemgevallen uit.
Voortdurend zoeken naar spanning heeft er zeker iets mee te maken. De reden is voornamelijk dat dit type vrouwen spanning verwarren met liefde, omdat ze dit zo geleerd hebben in hun ouderlijk gezin (vaak situaties met veel drama en spanningen) en uit de media (drama verkoopt, gezonde relaties zijn saai). Dus vallen ze op mannen waarmee ze dezelfde dramatische en spannende situaties kunnen beleven, want dat is pas echt houden van (in hun beleving).
Ook zul je bij deze vrouwen vaak zien dat ze steeds proberen de ongeschikte man te veranderen met hun liefde (wat nooit zal lukken). Dat past ook in hun beeld van liefde: jezelf opofferen voor de man en de relatie.
quote:Ik hoop van harte dat het je lukt. Maar hou er rekening mee dat je deze jongen na een tijdje als saai en vervelend kunt gaan ervaren, omdat hij je niet die spanning en afleiding geeft die je blijkbaar onbewust zoekt. Je kunt dan gaan denken dat hij gewoon maar een vriend is, want 'echte liefde' is spannend en dramatisch. Maar in werkelijkheid kan het juist iemand zijn met wie je een goede, stabiele, gezonde relatie kunt ontwikkelen (die kans is vanzelfsprekend heel wat groter met iemand die gewoon goed, stabiel en gezond is dan met een probleemgeval).
Maar het is nooit te laat om het tij te keren mien heeft een leuke, lieve, sociale, aardige, gevoelige jongen op het oog
quote:Dit is idd heeeeel herkenbaar, hier heb ik nogal wat vriendinnen van rondlopen. En vaak gedeeltelijk of totaal blind voor de hoeveelheid knopen waarin ze zichzelf gedraaid hebben
Op maandag 15 september 2003 15:55 schreef watchers het volgende:[..]
Ik kan je aanraden eens 'Als hij maar gelukkig is' van Robin Norwood te gaan lezen. Daarin wordt heel goed uitgelegd waarom bepaalde vrouwen (en mannen) steeds op probleemgevallen blijven vallen (en dat gebeurt bij meer vrouwen en mannen dan je zou denken).
Voortdurend zoeken naar spanning heeft er zeker iets mee te maken. De reden is voornamelijk dat dit type vrouwen spanning verwarren met liefde, omdat ze dit zo geleerd hebben in hun ouderlijk gezin (vaak situaties met veel drama en spanningen) en uit de media (drama verkoopt, gezonde relaties zijn saai). Dus vallen ze op mannen waarmee ze dezelfde dramatische en spannende situaties kunnen beleven, want dat is pas echt houden van (in hun beleving).
Ook zul je bij deze vrouwen vaak zien dat ze steeds proberen de ongeschikte man te veranderen met hun liefde (wat nooit zal lukken). Dat past ook in hun beeld van liefde: jezelf opofferen voor de man en de relatie.
[..]Ik hoop van harte dat het je lukt. Maar hou er rekening mee dat je deze jongen na een tijdje als saai en vervelend kunt gaan ervaren, omdat hij je niet die spanning en afleiding geeft die je blijkbaar onbewust zoekt. Je kunt dan gaan denken dat hij gewoon maar een vriend is, want 'echte liefde' is spannend en dramatisch. Maar in werkelijkheid kan het juist iemand zijn met wie je een goede, stabiele, gezonde relatie kunt ontwikkelen (die kans is vanzelfsprekend heel wat groter met iemand die gewoon goed, stabiel en gezond is dan met een probleemgeval).
quote:Wat een
Op maandag 15 september 2003 18:42 schreef M4stermind het volgende:
Check voor de lol eens hoe het meisje in dit topic zich laat gebruiken, en toch telkens in die gast zijn smoesjes trapt...
quote:true true
Op maandag 15 september 2003 16:03 schreef kamagurka het volgende:[..]
Dit is idd heeeeel herkenbaar, hier heb ik nogal wat vriendinnen van rondlopen. En vaak gedeeltelijk of totaal blind voor de hoeveelheid knopen waarin ze zichzelf gedraaid hebben
quote:Sja, dat zou ik niet weten. Ik val absoluut niet op dat type. Bah!
Ik heb vaak het idee dat sommige vrouwen die zich hier beklagen over het gedrag van de mannelijke helft van de wereldbevolking het een beetje over zichzelf afroepen door altijd op hetzelfde type af te gaan: de coole macho.
quote:Het zijn wel de signalen waarbij je zou zeggen: heeej, daar is het belletje. Kennelijk gaat dat niet bij iedereen op. Wie weet laten sommige vrouwen zich gewoon graag inpalmen door zo'n gladde jakker. Ze leven in het moment en kijken niet vooruit? Ik weet 't niet.
Ok, 'mister slik' is charmant en draagt ook nog de juiste mode en heeft ook nog geld over voor een drankje, maar gaat er dan niet ergens een belletje rinkelen? Zo van: 'wacht eens even, deze jongen wil over een week misschien al weer een ander speeltje?'Wie denkt dit ook wel eens? Of is het er totaal niet mee eens?
quote:Je verwoordt precies waar de meeste (leuke) mannen zich dus steeds aan kapot ergeren.
Op maandag 15 september 2003 19:21 schreef Natalie het volgende:Overigens word ik zelf ook af en toe een beetje gek van die 'Ik van op het verkeerde type-topics' Ik bedoel: als je toch weet dat je op dat verkeerde type man valt, houd er dan rekening mee en laat je niet steeds weer inpalmen.
Maar ik kan 't fout hebben, hoor
quote:Hoe kan ik dan de volgende quote verstaan?
Op maandag 15 september 2003 19:00 schreef KonnieKipke het volgende:
wat vrouwen zoeken is een stoere vent (uiterlijk) en een zacht karakter.
quote:Kennelijk is het vlees toch van bijzonder belang. Misschien doen Nerds er beter aan hun zinnen op een gymnasiummeisje te zetten en kan Johnny het beste achter Anita aan of andersom...
Iemand kan in eerste instantie nog zo aardig en betrouwbaar overkomen, in de praktijk merk je meestal pas in de loop der tijd wat voor vlees je in de kuip hebt.
Om het wat directer te zeggen: Soort zoekt soort als je weinig toestanden wenst.
Als ik voor mezelf praat weet ik wel dat ik niet perse op 'bad boys'val.....
maar het is natuurlijk allemaal wel een stuk spannender!
En aan de andere kant is het ook weer heel fout van de dames als ze dan gaan zitten kniezen en mokken onder het mom van 'ik val altijd op de verkeerde jongens'
Bij 9 vd 10 jongens weet je al of ie goed voor je is of niet het is alleen altijd die verdomde roze bril die het zo moeilijk maakt!
quote:Ik vraag me af hoelang het duurt voordat die achter de ramen zitten. Jezus man dat dat soort dozen gewoon echt bestaan.
Check voor de lol eens hoe het meisje in dit topic zich laat gebruiken, en toch telkens in die gast zijn smoesjes trapt...
quote:1. hij zegt nergens dat hij een lieve brave man is, en 2. ik vind jou ook tamelijk arrogant
Op woensdag 17 april 2002 14:17 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik vind het nogal arrogant om te stellen dat vrouwen op de verkeerde mannen vallen.
Dat zou inhouden dat jij als zgn. brave, lieve man, voorzien van alle innerlijke schoonheden (op één na, je bent nl. wel arrogant) beter bent dan mij (als vlotte, slik etc. man). En blijkbaar is dat niet helemaal zo..
![]()
quote:En hoezo is dat BLIJKBAAR helemaal niet zo, die wijven vallen dus op losers... eigenlijk is frenkie dat dus
Op woensdag 17 september 2003 19:56 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
1. hij zegt nergens dat hij een lieve brave man is, en 2. ik vind jou ook tamelijk arrogant
quote:En voor wie graag wil weten hoe je een Loser herkent:
Op woensdag 17 september 2003 21:58 schreef kamagurka het volgende:[..]
En hoezo is dat BLIJKBAAR helemaal niet zo, die wijven vallen dus op losers... eigenlijk is frenkie dat dus
http://www.mental-health-matters.com/articles/article.php?artID=157
quote:Dat is nogal wat... ben benieuwd of iemand aan deze karakteristieken voldoet. Klinkt eng
Op donderdag 18 september 2003 00:07 schreef watchers het volgende:[..]
En voor wie graag wil weten hoe je een Loser herkent:
http://www.mental-health-matters.com/articles/article.php?artID=157
Maar het is dus zeker niet die "lieve, sociabele jongen"
quote:Te veel, ben ik bang. Vraag maar eens rond in de Blijf-van-mijn-lijf-huizen (de schrijver spreekt ook uit 30 jaar praktijkervaring). Overigens lijkt het er sterk op dat de nieuwe vriend van mijn ex ook zo'n 'spannend' tiep is (criminele achtergrond, verslaafd aan alcohol, gewelddadig, extreem jaloers).
Op donderdag 18 september 2003 00:52 schreef kamagurka het volgende:[..]
Dat is nogal wat... ben benieuwd of iemand aan deze karakteristieken voldoet. Klinkt eng
quote:Nope, eerder het tegendeel.
Maar het is dus zeker niet die "lieve, sociabele jongen"![]()
quote:Waar vind je vandaag de dag nog een saaie dame?
Op donderdag 18 september 2003 02:04 schreef watchers het volgende:[..]
Te veel, ben ik bang. Vraag maar eens rond in de Blijf-van-mijn-lijf-huizen (de schrijver spreekt ook uit 30 jaar praktijkervaring). Overigens lijkt het er sterk op dat de nieuwe vriend van mijn ex ook zo'n 'spannend' tiep is (criminele achtergrond, verslaafd aan alcohol, gewelddadig, extreem jaloers).
Daarvoor was ze bij mij niet aan het goede, "saaie" adres: vandaar ook dat de relatie niet bepaald goed verliep. Zelf niet goed op zitten letten, moet ik eerlijk zeggen, want bij nader inzien had ik het al aan het begin van de relatie kunnen zien.
Maar tenminste weer wat geleerd: geef mij maar stabiele, gezonde en "saaie" dames.
Maar het schoftentype zal wel goede feromonen bevatten en bij de vrouwkes duiden op evolutionair genetisch voordeel.. *zucht* -ze moeten toch ergens voor zijn die hufters?
Ojah, en wij zijn er voor de nazorg.... NOT!
quote:
Op donderdag 18 september 2003 02:25 schreef kamagurka het volgende:[..]
Waar vind je vandaag de dag nog een saaie dame?
quote:In de oertijd kan ik me dat evolutionair voordeel nog wel voorstellen, maar tegenwoordig wordt je als verslaafde/crimineel/mishandelaar toch heel wat minder gewaardeerd... in onze maatschappij tenminste.
Maar het schoftentype zal wel goede feromonen bevatten en bij de vrouwkes duiden op evolutionair genetisch voordeel.. *zucht* -ze moeten toch ergens voor zijn die hufters?
Maar er is in diezelfde maatschappij nog wel steeds een verwrongen beeld van wat 'echte liefde' is: veel drama, jezelf opofferen, opgaan in de ander, etc. Kijk de gemiddelde songtekst er maar eens op na: je zou zweren dat ze over één of andere drug zingen (ik kan niet leven zonder jouuu) ipv van liefde.
quote:Ik denk het ook niet
Ojah, en wij zijn er voor de nazorg.... NOT!
quote:leer lezen
Op woensdag 17 september 2003 21:58 schreef kamagurka het volgende:[..]
En hoezo is dat BLIJKBAAR helemaal niet zo, die wijven vallen dus op losers... eigenlijk is frenkie dat dus
quote:Alsof dat er iets toe doet ouwe stangaap
Op donderdag 18 september 2003 13:42 schreef Frenkie het volgende:[..]
leer lezen
er staat niet: helemaal niet er staat niet helemaal is net even wat anders. En ten tweede is het een post van anderhalf jaar terug
quote:Mowaoh ik denk dat ik tegenwoordig val in de categorie lieve jongens
Op donderdag 18 september 2003 13:47 schreef kamagurka het volgende:
Alsof dat er iets toe doet ouwe stangaap
quote:Een hele progressie, en toevalligerwijs ook nog mod van R&P
Op donderdag 18 september 2003 13:48 schreef Frenkie het volgende:[..]
Mowaoh ik denk dat ik tegenwoordig val in de categorie lieve jongens
Nou ja bij sommige meisjes dan he
Laten we lieve maar vervangen door eerlijke, lief klinkt meteen zo
en de lijst gaat door en door
quote:Mag ik dan concluderen dat jij:
Op donderdag 18 september 2003 14:01 schreef Mukie het volgende:
Omdat opposites attract
Gevaar is spannend
Onbereikbaar trekt aan
Onbekend is mysterieusen de lijst gaat door en door
etc etc bent?
quote:Sommige meisjes zouden gewoon preventief verkracht moeten worden in de hoop dat ze lesbisch worden en verder leed bespaard kan worden, voor de wereld en zichzelf...
quote:Je zal toch ook altijd een piasje blijven, wat een skatje
Op donderdag 18 september 2003 13:48 schreef Frenkie het volgende:[..]
Mowaoh ik denk dat ik tegenwoordig val in de categorie lieve jongens
Nou ja bij sommige meisjes dan he
Ik val in de categorie 'kun je toch niet krijgen' heb ik me laten vertellen.
Bevalt me daar prima momenteel ![]()
De TS zegt het zelf eigenlijk al een beetje:
Vrouwen zoeken volgens mij een man die een vrouw aandacht geeft, haar een speciaal gevoel geeft, etc., kortom: een man die goed met vrouwen overweg kan.
Maar *omdat* hij zo goed met vrouwen overweg kan, is het aannemelijk dat hij dit bij meerdere vrouwen doet, omdat hij weet dat hij daar goed in is en het hem voldoening geeft (hij krijgt immers ook aandacht terug van vrouwen, en 't is sowieso leuk om iets te doen waar je goed in bent)
(Sterker nog, waarschijnlijk *kan* hij zo goed met vrouwen overweg omdat hij het versieren heeft geleerd door veel te oefenen).
Het feit dat hij zo gewild is (of zich zo gewild kan maken, 't is maar hoe je 't bekijkt) maakt dat hij zich veel meer kan veroorloven en dus sneller lomp uit de hoek zal komen.
quote:Hmmm....
Op donderdag 18 september 2003 14:13 schreef kamagurka het volgende:[..]
Mag ik dan concluderen dat jij:
Saai
Opdringerig
Doorzichtigetc etc bent?
Je moet het gewoonweg niet te ingewikkeld maken, ben zelf al moeilijk genoeg...
een niet wederzijdse "ware" is een beetje vreemd
quote:Yep, ze kijken meestal alleen naar het uiterlijk, en amper naar het innerlijk, dit geldt niet voor alle iedereen, maar meestal gaat het wel zo.
Vrouwen vinden het maar wat prachtig om te kunnen opscheppen over wat voor lekker ding ze nou weer gescoord hebben. En de coole macho is natuurlijk stoerder om versierd te hebben dan de stille, liefdevolle en verlegen knul.
Simpel as that.
Voor veel mensen die dit roepen is elk ander dan zijzelf, de "verkeerde".
quote:Yup, denk 't wel. En 't is ook heel zuur om zo'n "gladde jongen" met wat praatjes een meid zien te versieren, terwijl je weet dat hij een hoop onzin verkoopt en hij nooit zo lief voor haar kan zijn als jij.
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:49 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Cliché. Stukje frustratie?Voor veel mensen die dit roepen is elk ander dan zijzelf, de "verkeerde".
Ok, dan nu de reality check
haha, en ondertussen maar aan de kant staan en balen. Face it, als je wat wil, dan zul je er wat voor moeten DOEN.
quote:In mijn geval is dat zeer zeker zo, en het waarheidsgehalte gaat ook verder dan enkel het gegeven dat ik dat denk
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:49 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Voor veel mensen die dit roepen is elk ander dan zijzelf, de "verkeerde".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |