abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3861793
quote:
Op woensdag 17 april 2002 11:28 schreef Frenkie het volgende:
Tuurlijk denk ik met mijn lul geeeft niks zo lang ik het zelf maar toegeef...
Lekker excuus om je achter te verschuilen, maar in dit soort gevallen is de man helaas niet de enige partij in het verhaal. Rekening houden met je vriendin is dus blijkbaar teveel gevraagd 'want ik denk nou eenmaal met...' etc. etc.
Tijd krijg je van niemand. Tijd moet je nemen.
pi_3861815
Dit is echt weer het toppunt van generalisatie. Helaas voor je heb jij nu net de vriendjes die dit steriotiep bevestigen, maar trek het niet gelijk door.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_3861926
quote:
Op woensdag 17 april 2002 11:35 schreef Peregrijn het volgende:
Dit is echt weer het toppunt van generalisatie. Helaas voor je heb jij nu net de vriendjes die dit steriotiep bevestigen, maar trek het niet gelijk door.
Oh? Waar generaliseer ik dan? En waar trek ik het door? Ik heb het over 'veel mannen', niet over 'alle mannen'.

En de ervaring die ik hier beschrijf is niet in eerste instantie bedoeld als klaagzang op het stereotype man dat zijn *** achterna loopt, maar een illustratie bij de vraag of 'ik ben nu eenmaal een man' een acceptabel excuus is in dit soort gevallen.

Nee, generalisatie is het IMO zeker niet. Ik vind het gedrag van DEZE persoon onacceptabel (en meerderen met mij), ik weet helaas uit ervaring (eigen en van anderen) dat dit gedrag vaker voorkomt bij mannen dan bij vrouwen en ik ben gewoon benieuwd naar hoe 'men' erover denkt.

That's all.

woensdag 17 april 2002 @ 11:46:51 #29
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3861942
quote:
Op woensdag 17 april 2002 11:34 schreef Filly het volgende:

[..]

Lekker excuus om je achter te verschuilen, maar in dit soort gevallen is de man helaas niet de enige partij in het verhaal. Rekening houden met je vriendin is dus blijkbaar teveel gevraagd 'want ik denk nou eenmaal met...' etc. etc.

waar maak je je nou druk om, ik geef het toch gewoon toe, erger zijn de mannen die (ook hier) beweren dat het niet zo is.. die zijn schijnheilig..
pi_3862076
quote:
Op woensdag 17 april 2002 11:46 schreef Frenkie het volgende:

[..]

waar maak je je nou druk om, ik geef het toch gewoon toe, erger zijn de mannen die (ook hier) beweren dat het niet zo is.. die zijn schijnheilig..

Lul niet, ik ben niet schijnheilig, ik ben wel het stadium voorbij waarin ik iedereen moet neuken die ik maar krijgen kan.....

Dit gaat over dingen die niet horen, probeer het dan niet recht te lullen.

woensdag 17 april 2002 @ 11:58:27 #31
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3862100
quote:
Op woensdag 17 april 2002 11:56 schreef skyhigh het volgende:

[..]

Lul niet, ik ben niet schijnheilig, ik ben wel het stadium voorbij waarin ik iedereen moet neuken die ik maar krijgen kan.....

Dit gaat over dingen die niet horen, probeer het dan niet recht te lullen.

je voelt je dus aangesproken..
pi_3862124
quote:
Op woensdag 17 april 2002 11:45 schreef Filly het volgende:

[..]

Oh? Waar generaliseer ik dan? En waar trek ik het door? Ik heb het over 'veel mannen', niet over 'alle mannen'.

En de ervaring die ik hier beschrijf is niet in eerste instantie bedoeld als klaagzang op het stereotype man dat zijn *** achterna loopt, maar een illustratie bij de vraag of 'ik ben nu eenmaal een man' een acceptabel excuus is in dit soort gevallen.

Nee, generalisatie is het IMO zeker niet. Ik vind het gedrag van DEZE persoon onacceptabel (en meerderen met mij), ik weet helaas uit ervaring (eigen en van anderen) dat dit gedrag vaker voorkomt bij mannen dan bij vrouwen en ik ben gewoon benieuwd naar hoe 'men' erover denkt.

That's all.

Oke, in dat geval neem ik dat generalisatieverhaal terug. Ik vind hormonen een slecht excuus. Noem me scheinheilig, maar als een meisje een bepaalde reactie bij je opwekt hoef je daar niet gelijk op te reageren. Zo iets heet zelfcontrole. Dus ik denk dat je aan die jongen weinig mist Filly.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_3862147
quote:
Op woensdag 17 april 2002 11:58 schreef Frenkie het volgende:

[..]

je voelt je dus aangesproken..

Ik voel me aangesproken ja, aangezien ik 1 van de mensen was die boven jou hadden gereageerd...verder niet hoor...

Ik ben vreselijk monogaam.....zelfs te monogaam, maar dat is weer een ander verhaal

woensdag 17 april 2002 @ 12:50:19 #34
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3862708
quote:
Op woensdag 17 april 2002 12:03 schreef skyhigh het volgende:

[..]

Ik voel me aangesproken ja, aangezien ik 1 van de mensen was die boven jou hadden gereageerd...verder niet hoor...

Ik ben vreselijk monogaam.....zelfs te monogaam, maar dat is weer een ander verhaal

monogaam as in alleen
  woensdag 17 april 2002 @ 12:51:13 #35
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3862728
quote:
Op woensdag 17 april 2002 12:00 schreef Peregrijn het volgende:
Ik vind hormonen een slecht excuus. Noem me scheinheilig, maar als een meisje een bepaalde reactie bij je opwekt hoef je daar niet gelijk op te reageren. Zo iets heet zelfcontrole.
Zelfcontrole.. is dat leuk..
  woensdag 17 april 2002 @ 12:55:01 #36
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_3862790
quote:
Op woensdag 17 april 2002 11:45 schreef Filly het volgende:
ik weet helaas uit ervaring (eigen en van anderen) dat dit gedrag vaker voorkomt bij mannen dan bij vrouwen en ik ben gewoon benieuwd naar hoe 'men' erover denkt.
Dan vergis je je toch schromelijk.
Vrouwen gaan vaker vreemd dan mannen.

Uit eigen ervaring weet ik trouwens zo tig vrouwen op te noemen die er lovers op na houden dan wel hielden.

So far je stelling, jammer he?

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  woensdag 17 april 2002 @ 12:55:46 #37
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_3862799
quote:
Op woensdag 17 april 2002 12:50 schreef Frenkie het volgende:

[..]

monogaam as in alleen

LOL
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_3863243
De dame's vraag was of het een terecht excuus was... en dat is het natuurlijk niet! Maar het is wel 'het probleem van de jeugd van tegenwoordig'... die willen namelijk alles hebben en wel zodra ze bedenken dat ze het willen hebben en als ze het bij de een niet krijgen gaan ze wel naar een ander... Je zou je bijna afvragen wat er gebeurt als deze jongen zich een keer niet kan/wil beheersen... Meer dan 75% van de aanrandingen gebeurt door een bekende...

Het is trouwens waar dat vrouwen net zo vaak vreemd gaan als mannen, dat is al zo vaak onderzocht dat het mij verbaas dat er nog steeds dames zijn die er van overtuigd zijn dat dat beslist niet waar kan zijn. Nou, dames... wel hoor!

Gelukkig zijn er ook nog veel mannen die wel enig moreel besef hebben en zich normaal gedragen in vrouwelijk gezelschap; ja, ook hetero's Ik zelf vraag me alleen af of vrouwen er zelf niet een beetje de hand in hebben wat voor kerel ze aan de haak slaan. Ik wil dus beslist NIET generaliseren, maar als je op een zo'n 'coole gast' af- of ingaat, moet je er wel rekening mee houden dat deze 'vlotte versierder' niet met grote zekerheid naar een echte relatie op zoek zal zijn. Hmm, een goeie voor een nieuw topic denk ik...

woensdag 17 april 2002 @ 13:28:18 #39
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3863337
quote:
Op woensdag 17 april 2002 13:23 schreef worship het volgende:
Gelukkig zijn er ook nog veel mannen die wel enig moreel besef hebben en zich normaal gedragen in vrouwelijk gezelschap; ja, ook hetero's
Laat me raden jij bent er een van
quote:
Ik zelf vraag me alleen af of vrouwen er zelf niet een beetje de hand in hebben wat voor kerel ze aan de haak slaan.

Ik wil dus beslist NIET generaliseren, maar als je op een zo'n 'coole gast' af- of ingaat, moet je er wel rekening mee houden dat deze 'vlotte versierder' niet met grote zekerheid naar een echte relatie op zoek zal zijn. Hmm, een goeie voor een nieuw topic denk ik...

Ja open maar een topic als "Waarom willen vrouwen een klootzak"

Kijk dit soort mannetjes vind ik echt triest. Kunnen zelf geen vrouwen krijgen en geven daar andere mannen de schuld van...

Wake up.. het ligt niet aan anderen, het ligt aan jezelf..

pi_3863391
quote:
Op woensdag 17 april 2002 12:55 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Dan vergis je je toch schromelijk.
Vrouwen gaan vaker vreemd dan mannen.

Uit eigen ervaring weet ik trouwens zo tig vrouwen op te noemen die er lovers op na houden dan wel hielden.

So far je stelling, jammer he?

ik heb het in mijn omgeving ook vaak zien voorkomen dat idd de vrouw degene was die er met een kameraad van haar vriend tussen uit ging.. en dan ook nog met hangende pootjes terug komen..
pi_3863594
quote:
Nou, dames... wel hoor!
Denk dat je wel gelijk hebt, alleen is mijn ervaring anders. In aantal dan. En ik denk dat er ook verschil is tussen mannen en vrouwen in redenen om vreemd te gaan, maar dat is misschien ook wel een leuk onderwerp voor een nieuw topic.
quote:
Ik zelf vraag me alleen af of vrouwen er zelf niet een beetje de hand in hebben wat voor kerel ze aan de haak slaan. Ik wil dus beslist NIET generaliseren, maar als je op een zo'n 'coole gast' af- of ingaat, moet je er wel rekening mee houden dat deze 'vlotte versierder' niet met grote zekerheid naar een echte relatie op zoek zal zijn.
Interessante theorie. Maar de mannelijke hoofdpersoon in deze praktijkcase is zeer zeker geen 'coole gast' of 'vlotte versierder', zoals jij dat noemt. Gewoon een heel normale jongen, die alleen wat moeite heeft met grenzen als het om aandacht van/voor vrouwen gaat, en dat kan soms tot pijnlijke situaties leiden. Omdat ik toch veel om hem geef, vind ik het heel jammer dat hij zich steeds zo laat leiden door zijn hormonen en zich daardoor op glad ijs begeeft. Hij geeft het zelf wel toe dat hij zo in elkaar zit, maar sommige dingen doe je IMO nu eenmaal niet, vooral niet als het om gevoelens gaat.

En vandaar dus ook mijn vraag of dit een acceptabel excuus is.

pi_3863631
quote:
Op woensdag 17 april 2002 12:50 schreef Frenkie het volgende:

[..]

monogaam as in alleen

Nee hoor, heb alweer bijna 2 jaar een vriendin, en ben heel blij in die relatie...

[Dit bericht is gewijzigd door skyhigh op 17-04-2002 13:50]

woensdag 17 april 2002 @ 13:49:21 #43
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3863645
quote:
Op woensdag 17 april 2002 13:46 schreef Filly het volgende:

En vandaar dus ook mijn vraag of dit een acceptabel excuus is.

Ja IMO is dit een acceptabel excuus...
  woensdag 17 april 2002 @ 13:49:58 #44
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3863658
quote:
Op woensdag 17 april 2002 13:48 schreef skyhigh het volgende:

[..]

as in ja..
  woensdag 17 april 2002 @ 13:51:12 #45
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_3863679
quote:
Gelukkig zijn er ook nog veel mannen die wel enig moreel besef hebben en zich normaal gedragen in vrouwelijk gezelschap; ja, ook hetero's Ik zelf vraag me alleen af of vrouwen er zelf niet een beetje de hand in hebben wat voor kerel ze aan de haak slaan. Ik wil dus beslist NIET generaliseren, maar als je op een zo'n 'coole gast' af- of ingaat, moet je er wel rekening mee houden dat deze 'vlotte versierder' niet met grote zekerheid naar een echte relatie op zoek zal zijn. Hmm, een goeie voor een nieuw topic denk ik...
Nou die hebben we al tig keer gedaan hoor, en JA: vrouwen willen geen softie. De grootste killer voor een mans sex-appeal is een gozer die '"Ik ben zo lief maar kan geen meisje krijgen want die gaan allemaal met klootzakken die ze bedriegen boehoe" loopt te blerren.

En als iemand geen meisje kan krijgen, ligt dat aan hem ZELF. Niet zogenaamd aan de gemene players die vrouwen hun vertrouwen beschamen! .

Oh de grootste smoes is trouwens de opmerking van vrouwen "Ik vertrouw mannen niet meer." als ze je afwijzen. Dat betekent namelijk gewoon "Ik vind JOU niet leuk".

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_3863733
quote:
Op woensdag 17 april 2002 13:51 schreef X-Ray het volgende:
En als iemand geen meisje kan krijgen, ligt dat aan hem ZELF.
Als een kerel het meisje dat hij heeft op het spel zet doordat hij zijn hormonen niet onder controle kan houden, dan ligt dat OOK aan hem ZELF.

Maar dat is weer IMO.

Frenkie, jouw mening is inmiddels wel duidelijk hoor.

woensdag 17 april 2002 @ 13:56:05 #47
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3863752
quote:
Op woensdag 17 april 2002 13:51 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Nou die hebben we al tig keer gedaan hoor, en JA: vrouwen willen geen softie. De grootste killer voor een mans sex-appeal is een gozer die '"Ik ben zo lief maar kan geen meisje krijgen want die gaan allemaal met klootzakken die ze bedriegen boehoe" loopt te blerren.

En als iemand geen meisje kan krijgen, ligt dat aan hem ZELF. Niet zogenaamd aan de gemene players die vrouwen hun vertrouwen beschamen! .

Oh de grootste smoes is trouwens de opmerking van vrouwen "Ik vertrouw mannen niet meer." als ze je afwijzen. Dat betekent namelijk gewoon "Ik vind JOU niet leuk".

woensdag 17 april 2002 @ 13:58:50 #48
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3863796
quote:
Op woensdag 17 april 2002 13:56 schreef Frenkie het volgende:

[..]

ze vinden mijn mening niet leuk
pi_3863947
Haha! Ehm, Frenkie, ik weet niet hoor, misschien dat je je aangevallen voelt of zo, maar ik heb zelfs al heel erg lang een vriendin... Ja, ja, laat die reactie van 'sure, dat zal wel' maar achter wege; ik zit er namelijk niet mee of je dat nou wel of niet gelooft.

Dus het is geen kwestie van 'een zielig, gefrustreerd mannetje die geen vriendin kan krijgen geeft om die reden maar de vrouwen de schuld', maar eerder een geval van 'de jongen klinkt als een eikel, had je dat niet van tevoren kunnen zien of verborg 'ie het gewoon goed?'.

Wel leuk dat je het zo voor de dames opneemt natuurlijk! Maar probeer in het vervolg er a.u.b. niet gelijk een persoonlijke aanval van te maken, k?

pi_3865546
Bij mannen zit er gewoon een verschil tussen sex en liefde. Dat is heel lastig als je een vaste relatie hebt. Ik ben dan nog wel zo sterk om er niet aan toe te geven en trouw te blijven maar ik kan me voorstellen dat anderen het er moeilijker mee hebben.
Ik zou ook wel weer eens sex met een ander vrouwtje willen maar ik weet wat ik dan kwijtraak als ze er achter komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')