werkontwijkend gedrag door op fora rond te hangen :pquote:
Ik vermoed dat elke fokker daar wel last van heeft.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
werkontwijkend gedrag door op fora rond te hangen :p
Nee, die klachten heeft de werkgever.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
werkontwijkend gedrag door op fora rond te hangen :p
Bij mij na de lunchpauze eigenlijk al :pquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Gewoon SOG-gen dus. Komt vooral voor na 3 u bij mij!
Scheelt dat je niet meer zo heel lang hoeft dan!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bij mij na de lunchpauze eigenlijk al :p
Volgens mij wordt dit topic wel ietsje serieuzer opgevat dan ik t bedoelde
Ditquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:34 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die lezen over een ziekte, en het dan vervolgens ook denken te hebben
Klopt, Vorige jaar werkte ik in de zomervakantie bij de huisarts als assistent en niet normaal meer hoeveel mensen zeggen ,,Ik heb dit en dit op internet gelezen heb ik dat?" en dan blijkt het helemaal niets te zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:34 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die lezen over een ziekte, en het dan vervolgens ook denken te hebben
Nee, ik heb niks verneukt maar kwam toevallig zo uitquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:41 schreef kikoooooo het volgende:
Hoezo doe je nog stagelopen in bijna augustus? Heb je je normale periode verneukt ofzo?
Is zelfs een groter probleem dan burn-outs. Mensen met een wat bovengemiddelde slimheid worden niet genoeg gestimuleerd in Nederland, zowel op school als ook vaak op de werkvloer.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik las hier vanochtend over in de wachtkamer bij de tandarts; je zo erg vervelen op je werk dat je er klachten van gaat ondervinden. Oorzaak: een gebrek aan uitdaging. Volgens mij heb ik daar nu heel erg last van op mijn stage
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |