Wacht. Een dure auto maar geen oprit?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:57 schreef Druktemaker het volgende:
De buurman had zijn auto een beetje achterlijk op de stoep gezet.
Ik werd even afgeleid doordat mijn telefoon afging, en terwijl ik mijn auto van de oprit afreed kom ik tegen de auto van de buurman aan. "BAF!" Ja hoor, een deuk in de auto van de buurman. (Hij heeft een BMW 645)
Jawel, ik weet ook niet waarom hij hem daar had neergezetquote:
Geef Druktemaker nou een béétje het gevoel dat ie leuk isquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Jezus, hoe duidelijk kan een troll zijn mensen? Stelletje mongolen hier.
Dan moet hij ook wel een poging doen leuk te zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Geef Druktemaker nou een béétje het gevoel dat ie leuk is
Buurman kan aan de schade wel zien hoe de schade ontstaan is. Lak restjes erbij en klaar is Sherlockquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:57 schreef Druktemaker het volgende:
Ik ben zojuist even naar de stad met de auto geweest, wat leuke dingen gekocht.
Helaas gaat nooit eens een keer iets goed. De buurman had zijn auto een beetje achterlijk op de stoep gezet.
Ik werd even afgeleid doordat mijn telefoon afging, en terwijl ik mijn auto van de oprit afreed kom ik tegen de auto van de buurman aan. "BAF!" Ja hoor, een deuk in de auto van de buurman. (Hij heeft een BMW 645) Zonde![]()
Hij was volgens mij aan het slapen, ik heb hem in ieder geval niet naar buiten zien komen.
Ben toch maar doorgereden, niet echt zin in een burenruzie.
Je blijft alleen wel met een knagend gevoel zitten
truequote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dan moet hij ook wel een poging doen leuk te zijn natuurlijk.
Dit is zo doorzichtig dat zelfs een peuter blinde het nog doorziet. Dat geeft dus meteen het niveau van een hoop bovenstaande users weer.![]()
Audi A3quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:13 schreef Tamashii het volgende:
Maarre, wat voor auto heb jij TS?
Ja, das nogal wat dan, als je met een Audi inrijdt op een Porsche een BMW. Dan valt het wel meequote:
Nee.quote:
Porsche? Kan je niet lezen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, das nogal wat dan, als je met een Audi inrijdt op een Porsche. Djeez man.
Morgen een topic op Fok: Wie heeft er tegen mijn BMW 645 gezeten? Getuigen gezocht.quote:
Ik zou het gewoon doen. Je bent niet voor niks verzekerd en los daarvan is het gewoon ronduit asociaal om een ander met een door jou veroorzaakte schade te laten zitten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:32 schreef Druktemaker het volgende:
Ja ik ben wel verzekerd, misschien ga ik het toch maar melden.
Morgen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Morgen een topic op Fok: Wie heeft er tegen mijn BMW 645 gezeten? Getuigen gezocht.
Als het lijkt op een lemming en klinkt als een lemming, rara wat is het dan?
Daar gaat je no-claim!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:32 schreef Druktemaker het volgende:
Ja ik ben wel verzekerd, misschien ga ik het toch maar melden.
Dat het strafbaar is is nog wel het minst boeiende.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:29 schreef jack4ya het volgende:
TS is hiervoor gewoon verzekerd en anders mag ie uberhaupt niet rondrijden.
In dat geval ben je ook strafbaar bezig.
(Nu ook namelijk, door het niet te melden.)
Tuurlijk, als je een ongeluk(je) veroorzaakt hoor je gewoon mans/mens genoeg zijn om dat te melden en er verzekeringswerk van te maken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:46 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat het strafbaar is is nog wel het minst boeiende.
TS is gewoon een asociale tokkie die de gevolgen van zijn acties niet kan/wil dragen.
Dat geldt alleen als je zelf schade hebt en meldt.quote:
Niks moraalridders. Of zou jij het leuk vinden als je op een ochtend je auto gedeukt terugvindt zonder dat iemand even heeft gemeld dat hij/zij de schuldige was.quote:
en strafbaar ook, valt volgens mij ook te zien als ongevalquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen. Je bent niet voor niks verzekerd en los daarvan is het gewoon ronduit asociaal om een ander met een door jou veroorzaakte schade te laten zitten.
Een moraalridder is wel het laatste dat ik ben, maar iets kapot maken en je daar bewust van zijn en er dan voor kiezen om weg te rijden is gewoon uiterst asociaal.quote:
Je hebt ook gelijk hoor, wegrijden na een ongeval is altijd strafbaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:50 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je een ongeluk(je) veroorzaakt hoor je gewoon mans/mens genoeg zijn om dat te melden en er verzekeringswerk van te maken.
Alleen vond ik het wel leuk om dit ook nog even te vermelden.
Kijk, een ongeluk kan iedereen wel eens overkomen. Geen probleem.
Maar wat je daarná doet, definieert wat en/of wie je bent.
Mwa, met opzet iets slopen is dan weer heel wat anders dan ergens per ongeluk tegenaan rijden. Een ongelukje kan nu eenmaal gebeuren, maar wat is er nu erg aan om dat even te melden?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:10 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk hoor, wegrijden na een ongeval is altijd strafbaar.
Maar wat je zegt inderdaad, wat je keuze is na een ongeluk geeft aan hoe je in elkaar zit.
Dus dit zegt heel wat over TS.
Misschien moeten we zijn auto slopen en daarna weggaan zonder iets te zeggen.
Kijken of hij het nog steeds zo normaal vind.
HAHAHAHAHHAHAHAHA GRAPPIG MAN DAT JE NET DOET OF JE DE BUURMAN BENT!!!!quote:
Shit wat doe jij moeilijkquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:09 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Buurman kan aan de schade wel zien hoe de schade ontstaan is. Lak restjes erbij en klaar is Sherlock
Moet jij eens kijken hoeveel auto's er met (ongerepareerde) schade rijden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:47 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Shit wat doe jij moeilijkJe ziet vanzelf in de straat een auto die ook opeens schade heeft.
Dat is al nuff said, lak is een bijzaak. Als het je buur is met schade zie je het helemaal.
Mja, alsof men in dit topic gelooft
ik hoop t maar voor emquote:
Als je volwassen genoeg bent een auto te besturen, wees dan ook volwassen genoeg met eventuele gevolgen om te gaan. Heeft niets met moraal te maken. Je bent gewoon lui en veroorzaakt gezeik voor een ander. Liever een moraalridder dan een schijterd overigens.quote:
Nee, je raakt je no-claim kwijt, en dat kost je misschien dan weer een paar euro meer, maar je moet et weer opbouwen en weer dokken. Tot je je volle noclaim weer hebt ben je misschien al 500-1000 euro verderop.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:46 schreef Martin_V het volgende:
laat dan een briefje achter, minimaal, godverdomme volk als ts zouden preventief geruimd moeten worden
schade toebrengen aan anderen hun eigendom en vervolgens niets melden oid, je bent godverdomme verzekerd ervoor ! kost je geen reet en niemand die meer boos word
echt ze zijn wat vergeten bij jou, De abortatie voor de geboorte
Echt of niet, er zijn zat zakkenwassers die het doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:47 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Shit wat doe jij moeilijkJe ziet vanzelf in de straat een auto die ook opeens schade heeft.
Dat is al nuff said, lak is een bijzaak. Als het je buur is met schade zie je het helemaal.
Mja, alsof men in dit topic gelooft
Ah ja, dus omdat een ander iets asociaals doet, doe je het zelf ook maar. De verkankering van de maatschappij.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:43 schreef pumpkineater het volgende:
Heb ik ook schijt aan hoor, moeten ze maar niet op de stoep parkeren! Ga ook echt niet helemaal omlopen omdat iemand dubbel parkeert, als ie een kras heeft eigen schuld, zet hem dan in het parkeervak, dat is er voor!
Lul niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:41 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Nee, je raakt je no-claim kwijt, en dat kost je misschien dan weer een paar euro meer, maar je moet et weer opbouwen en weer dokken. Tot je je volle noclaim weer hebt ben je misschien al 500-1000 euro verderop.
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:43 schreef pumpkineater het volgende:
Heb ik ook schijt aan hoor, moeten ze maar niet op de stoep parkeren! Ga ook echt niet helemaal omlopen omdat iemand dubbel parkeert, als ie een kras heeft eigen schuld, zet hem dan in het parkeervak, dat is er voor!
Wat een asociaal, verwijfd-rijdend, etterbakkerig, achterbaks, eikelig, doorrijdend klootzakje hier zegquote:
Hoezo verkankering? De volgende keer zal de ander opletten. Als ie niet dubbel zou parkeren zou het degene die jij quote ook niet doen, omdat er geen aanleiding meer voor is.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah ja, dus omdat een ander iets asociaals doet, doe je het zelf ook maar. De verkankering van de maatschappij.
Ja wat?quote:
Vluchtmisdrijf is het alleen in geval van lichamelijk letsel. Zelfs dan heb je nog 24 uur de tijd om je alsnog bij de politie te melden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:13 schreef banaantjeEE het volgende:
TS pleegt vlugmisdrijf
Ik ga je aangeven nu
okquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:15 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Vluchtmisdrijf is het alleen in geval van lichamelijk letsel. Zelfs dan heb je nog 24 uur de tijd om je alsnog bij de politie te melden.
Als je de politie voor bent wel ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:15 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Vluchtmisdrijf is het alleen in geval van lichamelijk letsel. Zelfs dan heb je nog 24 uur de tijd om je alsnog bij de politie te melden.
Hangt er van af hoe groot de schade is. Als ik in jouw rotte clio een deuk rij, hoef je er niet op te rekenen dat je wat van me krijgt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:21 schreef jack4ya het volgende:
Je bent niet strafbaar als je niet wist dat je schade/ongeval hebt veroorzaakt.
Verder ben je gewoon strafbaar.
Ik heb een ongelooflijke grafhekel aan mensen die hun schade niet bekennen. Hoe asociaal ben je dan. Omdat JIJ te gierig bent om een paar euro per maand extra te betalen mag een ander minimaal honderden euros ophoesten. Echt, ik ben in staat om zulke mensen aan te geven...
Sterker nog, ik heb het al eens gedaan... en met succes.
Laat dat zogenaamde quasi-stoere gepraat toch achterwege, als jij schade veroorzaakt aan iemands eigendom laat diegene dan op z'n minst bepalen of je het wel of niet moet vergoeden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:55 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe groot de schade is. Als ik in jouw rotte clio een deuk rij, hoef je er niet op te rekenen dat je wat van me krijgt.
In het geval van TS, mocht het echt een dure BMW wezen, zou ik het toch met de verzekering fixen.
Om er van uitgesloten te wezen dat je allemaal gezeik krijgt met je buren.. Laat staan politie of wat dan ook.
Hap hapquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laat dat zogenaamde quasi-stoere gepraat toch achterwege, als jij schade veroorzaakt aan iemands eigendom laat diegene dan op z'n minst bepalen of je het wel of niet moet vergoeden.![]()
En leuk (voor jou) dat je die ene keer op de fiets doorgereden bent, ook leuk voor jou dat je dat heel geweldig van je zelf vind, maar je bent fout en je zit fout mochten getuigen je gezien hebben. Wat is er nou mis met een briefje achterlaten man, als de schade echt zo gering is hoor je er waarschijnlijk toch niks meer van.![]()
Ik moet wel zeggen dat een automobilist die schade veroorzaakt een stuk zwakker staat dan een fietser of voetganger, maar principieel maakt het niks uit.
Waarschijnlijk hang ik weer de moraalridder uit, liever dat dan een stelletje van die egotrippende aso-randfiguren zoals jij die dit land al zo rijk is
Ja geef het maar zo een wendingquote:
je kan het gewoon niet hebben. Ik begrijp je, echt waarquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja geef het maar zo een wending![]()
Je bent gewoon verbaal (of liever gezegd schriftelijk) zeer zwaar overtroeft en vernederd door mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je je dat al af moet vragen terwijl je een "hij doet iets wat niet mag, dus ik ook" kleuterschool mentaliteit hebt zou ik het misschien niet eens zo'n gek idee vinden dat mensen alleen al op dit soort uitspraken hun rijbewijs voorgoed kwijt zouden raken.quote:
Daar bestaat KLB voor zo'n 90% uit.quote:
Daarom : NIET BELLEN IN DE AUTOquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:57 schreef Druktemaker het volgende:
Helaas gaat nooit eens een keer iets goed. De buurman had zijn auto een beetje achterlijk op de stoep gezet.
Ik werd even afgeleid doordat mijn telefoon afging, en terwijl ik mijn auto van de oprit afreed kom ik tegen de auto van de buurman aan. "BAF!" Ja hoor, een deuk in de auto van de buurman. (Hij heeft een BMW 645) Zonde![]()
Hij was volgens mij aan het slapen, ik heb hem in ieder geval niet naar buiten zien komen.
Ik zeg nergens dat ik zo ben, maar dat men zo kan denken. Dat is een voorbeeld van een van de vele mentaliteiten in de maatschappij. Ik zoek gewoon goede parkeerplekken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je je dat al af moet vragen terwijl je een "hij doet iets wat niet mag, dus ik ook" kleuterschool mentaliteit hebt zou ik het misschien niet eens zo'n gek idee vinden dat mensen alleen al op dit soort uitspraken hun rijbewijs voorgoed kwijt zouden raken.![]()
Op de rest van je post ga ik niet eens, want dat is alleen maar dom gebrabbel om je eigen asociale hufterige gedrag goed te lullen.
In dat geval moet je mijn post niet persoonlijk aantrekken, maar geldt het wel voor de mensen die wel zo denken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:48 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik zo ben, maar dat men zo kan denken. Dat is een voorbeeld van een van de vele mentaliteiten in de maatschappij. Ik zoek gewoon goede parkeerplekken.
De buurman is erachter gekomen en is nu zowel TS als zijn auto met een knuppel aan het bewerken.quote:
BMW 645 van 10 jaar oudquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:45 schreef Fortitudo het volgende:
wat voor baan heb je TS?
iemand met een bmw 645 woont vaak wel in een redelijk huis, tenzij:
-betaalt van drugsgeld, contant afgerekend
-het een bmw 645 van 10 jaar oud is
Flikker even op uit dit topic kneus, je bent niet welkom hierquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Godverdegodver, zijn jullie nou nog steeds aan happen op dit doorzichtige lulverhaal.
Nice.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:14 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
BMW 645 van 10 jaar oud...
Heb het inmiddels aan de buurman verteld, verzekering gebeld etc. Geen ruzie gehad
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:15 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Flikker even op uit dit topic kneus, je bent niet welkom hier
had nog een Ninja edit gemaaktquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:05 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Zo, je dacht ik lees alleen de OP eventjes?
Ga nu maar weer verder met zandtaartjes bakken, lullo.
een 645 van 10 jaar oud?quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:14 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
BMW 645 van 10 jaar oud...
Heb het inmiddels aan de buurman verteld, verzekering gebeld etc. Geen ruzie gehad
Johquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:07 schreef Athmozz het volgende:
[..]
een 645 van 10 jaar oud?
BMW heeft ofwel een 645 van maximum 5 jaar oud (best recent dus nog, zeker niet ombij te zetten) ofwel is het direct 20 jaar of ouder; de 6 serie is een hele tijd uit circulatie geweest (en dan is het trouwens een 635, de 645 bestond toen nog niet).
[ afbeelding ]
best nog wel een respectabele wagen hoor
Helaas denk ik er tegenwoordig ook zo over. Had een kras gereden op een auto waar al drie deuken in zaten en diverse krassen, en die sowieso heel oud en brikkerig was. Briefje achtergelaten zoals het een nette burger betaamt met het idee dat een kleine persoonlijke schadevergoeding wel in orde zou zijn. Maar nee, het moest allemaal via de officiële weg.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:55 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe groot de schade is. Als ik in jouw rotte clio een deuk rij, hoef je er niet op te rekenen dat je wat van me krijgt.
asoquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:36 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Helaas denk ik er tegenwoordig ook zo over. Had een kras gereden op een auto waar al drie deuken in zaten en diverse krassen, en die sowieso heel oud en brikkerig was. Briefje achtergelaten zoals het een nette burger betaamt met het idee dat een kleine persoonlijke schadevergoeding wel in orde zou zijn. Maar nee, het moest allemaal via de officiële weg.
Auto bleek door die ene kras, met een reparatiefactuur van ongeveer 700 euro, total loss te zijn. Dan vind ik dus dat je als eigenaar ook rap normaal moet doen. Ze had van mij zelfs 100 euro kunnen krijgen. Liever dat dan de no claim weg.
Zoiets heb ik ook meegemaakt ja. Heb toen even later (paar weekjes) een nóg dikkere kras met me sleutelbos in die auto gemaakt als vergeldingquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:36 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Helaas denk ik er tegenwoordig ook zo over. Had een kras gereden op een auto waar al drie deuken in zaten en diverse krassen, en die sowieso heel oud en brikkerig was. Briefje achtergelaten zoals het een nette burger betaamt met het idee dat een kleine persoonlijke schadevergoeding wel in orde zou zijn. Maar nee, het moest allemaal via de officiële weg.
Auto bleek door die ene kras, met een reparatiefactuur van ongeveer 700 euro, total loss te zijn. Dan vind ik dus dat je als eigenaar ook rap normaal moet doen. Ze had van mij zelfs 100 euro kunnen krijgen. Liever dat dan de no claim weg.
Ik jou allerminst, wat kan ik niet hebben?quote:Op woensdag 22 juli 2009 04:34 schreef Sjibble het volgende:
[..]
je kan het gewoon niet hebben. Ik begrijp je, echt waar
kut kick, moge je een kicke deuk in je eigen auto oplopen.quote:
Koningquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:57:16 schreef Druktemaker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |