Ik moet sneller typen, ik ben steeds net te laat met dezelfde infoquote:
waarbij dus een paar studies in 650 kinderen gedaan zullen worden, vraag me af waar die 12,000 vandaan komen, vooralsnog complete bullshit dusquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:10 schreef Re het volgende:
dit zijn de studies die gepland staan trouwens: http://clinicaltrials.gov/ct2/results?term=H1N1
Wat een lelijk stuk propaganda zegquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:32 schreef vanwelleer het volgende:
Kids to receive untested shots which include ingredient linked to Gulf War Syndrome
Paul Joseph Watson
Friday, July 24, 2009
Around 12,000 U.S. children will be used as guinea pigs for an experimental swine flu vaccine known to contain the dangerous ingredient squalene, which has been directly linked with cases of Gulf War Syndrome and a host of other debilitating diseases.
According to a report in the Oklahoman, 12,000 children nationwide will partake in “fast-tracked studies” to test the side-effects of the untested swine flu vaccine in trials set to begin next month.
“The trials will test the vaccine’s effectiveness and whether or not it has negative side effects in patients,” states the report.
Since less than 100 children in the U.S. die from regular seasonal flu each year, a reasonable estimate would be that around 100 children will die from swine flu over the course of the next year.
So in effect, the authorities will vaccinate millions of children in order to try and prevent 100 deaths. If the mass vaccination program mirrors the previous swine flu outbreak of 1976 then the vaccine is likely to kill more people than the actual virus.
Furthermore, since the swine flu vaccine includes squalene, a dangerous adjuvant that contributed to Gulf War Syndrome cases, there’s little doubt that it will lead to debilitating lifelong diseases far more deadly than the swine flu virus itself for thousands of children if a mass vaccination campaign is conducted.
According to Meryl Nass, M.D., “A novel feature of the two H1N1 vaccines being developed by companies Novartis and GlaxoSmithKline is the addition of squalene-containing adjuvants to boost immunogenicity and dramatically reduce the amount of viral antigen needed. This translates to much faster production of desired vaccine quantities.”
“Research shows that squalene is the experimental anthrax vaccine ingredient that caused devastating autoimmune diseases and deaths for many Gulf War veterans from the US, UK, and Australia, yet it continues in use today and for new vaccines development in labs,” writes Stephen Lendman.
Game on.
Oh noes! Gulf War Syndrome in een potje!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:07 schreef Cerbie het volgende:
Squaleen klonk me al zo bekend in de oren, dus ik heb het even opgezocht. Het is een hydrofobe intermediar in de cholesterolsynthese: je lichaam maakt deze stof zelf.
bron: Medical Biochemistry 2nd edition, ISBN 0-7234-3341-0
Daarbaast wordt het ook wel als alternatief wondermiddel aangeprezen tegen hart- en vaataandoeningen.
bron: Beyondmedicine
[ afbeelding ]
Hapje?
Hebben ze ook iets tegen die stinklucht van die rioolkittens van ons? Ze stinken erger dan ik na een avondje Chinezenquote:haaruitval van je kat.
26 serieuze bijwerkingen (waarvan nog eens 12 op de injection site zelf) op 500,000 inentingen ... wereld schokkend denk ikquote:Safety of anthrax vaccine: an expanded review and evaluation of adverse events reported to the Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS).Sever JL, Brenner AI, Gale AD, Lyle JM, Moulton LH, Ward BJ, West DJ.
Department of Pediatrics, Obstetrics and Gynecology, The Children's National Medical Center, George Washington University, Washington, DC 20010-2970, USA. jsever@cnmc.org
PURPOSE: To assess the safety of a licensed anthrax vaccine (AVA) given to more than 500,000 US military personnel, through review and medical evaluation of adverse events (AEs) reported to the Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS). METHODS: AEs were summarized by person, vaccine lot, type, frequency and impact. A Delphic approach was used to tentatively assess causality in an effort to detect serious AEs (SAEs) or other medically important AEs (OMIAEs) possibly attributable to AVA. RESULTS: The Anthrax Vaccine Expert Committee (AVEC) reviewed 1841 reports describing 3991 AEs (9.4 reports/10,000 doses of AVA) that were submitted to VAERS from 1Q1998 through 4Q2001. One hundred forty-seven reports described an SAE or OMIAE, of which 26 were tentatively rated as possible, probable or certain consequences of vaccination (injection-site reaction [12], 'anaphylactic-like reaction' [5] and eight other systemic AEs [1-2 each]). CONCLUSIONS: This review produced no evidence for an unusual rate of any SAE or OMIAE attributable to AVA. It supported an earlier impression that AVA may cause significant local inflammation and should be administered over the deltoid rather than the triceps to avoid direct or compression injury to the ulnar nerve. The subjects of VAERS reports tended to be older than all recipients of AVA. Females generally had and/or reported AEs more often than males, but transient articular reactions were surprisingly more common in males. Variations in the frequency or severity (as judged by hospitalization and/or loss of duty) of reported AEs did not suggest a significant problem with (1) a particular lot of AVA, (2) recurrent AEs after multiple doses or (3) vaccination of persons with a concomitant illness or those given other vaccines or medications. Copyright 2004 John Wiley & Sons, Ltd.
Hebben we het hier niet eerder over gehad? Volgens mij is het exacte werkingsmechanisme niet bekend.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:39 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
Ik lees nergens dat het squaleen zich bindt aan het vaccin, dus neem ik aan dat het even goed zou werken als je het apart, via een tweede injectie zou toedienen? Als dat zo is, dan neem ik aan dat het de reactie van het afweersysteem tegen elke ziekteverwekker die op dat moment aanwezig is zal versterken? Zijn daar gevaren aan verbonden?
Daar had ik het over eventuele gevaren van squaleen op zich. Nu heb ik het over inspuiten van squaleen tijdens de incubatieperiode van een infectieziekte. Kan dit bij bepaalde ziektes gevaar opleveren?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:52 schreef Iblis het volgende:
[..]
Hebben we het hier niet eerder over gehad? Volgens mij is het exacte werkingsmechanisme niet bekend.
121 serieuze bijwerkingen die niets met het vaccin te maken hadden. Dus enkel met het inspuiten op zich (zenuw geraakt, been verlamd, bloedvergiftiging door vuile naald, schedelfractuur door flauwvallen?)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:33 schreef Re het volgende:
[..]
26 serieuze bijwerkingen (waarvan nog eens 12 op de injection site zelf) op 500,000 inentingen ... wereld schokkend denk ik
in dit geval niet nee omdat ze niet in aanraking geweest zijn met anthrax... of althans, niet massaal (als in ik weet niet hoeveel mensen hiervan uiteindelijk in aanraking zijn gekomen met anthrax)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:49 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
[..]
121 serieuze bijwerkingen die niets met het vaccin te maken hadden. Dus enkel met het inspuiten op zich (zenuw geraakt, been verlamd, bloedvergiftiging door vuile naald, schedelfractuur door flauwvallen?)
In totaal 3991 gevallen van bijwerkingen, waarvan 147 met serieuze bijwerkingen.
Maar zonder vaccinatie waren de gevolgen erger geweest, nee?
Die briefquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:20 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)accinatieheksen.html
Ik zie wel veel in Dragorius' uitleg. Het is een complot, maar het virus is echt, en het vaccin werkt ook. Alleen degenen die te dom zijn om zich niet te laten inenten gaan er dus aan. Zo blijft het intelligentere deel van de aarde over.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die brief![]()
![]()
Misschien de beste Linda maar eens mailen om te vragen of ze überhaupt enige medische basiskennis heeft. Ik ben bang van niet.
Ware het niet dat het virus lang niet zo dodelijk is als men doet vermoeden!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:43 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik zie wel veel in Dragorius' uitleg. Het is een complot, maar het virus is echt, en het vaccin werkt ook. Alleen degenen die te dom zijn om zich niet te laten inenten gaan er dus aan. Zo blijft het intelligentere deel van de aarde over.
Ja ze wachten met de gevaarlijke mutatie totdat het vaccin er is! Deze griep is als ‘excuus’ om een vaccin op de markt te kunnen brengen. Je kunt natuurlijk moeilijk een vaccin maken voor een ziekte die er niet is! En als dat vaccin dan op de markt komt dan zul je zien dat die ziekte zo muteert!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:44 schreef ToT het volgende:
Ware het niet dat het virus lang niet zo dodelijk is als men doet vermoeden!Tot nu toe is iedereen die het hier in Nederland heeft opgelopen, gewoon hersteld.
Het is natuurlijk wat scherts, maar ik vraag me soms wel af als je gewoon herkauwde Youtube-filmpjes ziet met argumenten die al tig keer weerlegd zijn en die ook echt niet logisch, of sommige mensen gewoon niet zo snugger zijn. Bezwaren hebben tegen dit griepvaccin is één ding, roepen dat je van vaccins überhaupt alleen maar zieker wordt is naar mijn mening, als je ziet hoe allerhande kinderziekten (nagenoeg) zijn uitgeroeid echt gewoon dom gepraat.quote:Desalniettemin is het idee van een natuurlijke selectie op deze manier wel interessant gevonden!
Alleen snap ik niet hoe je iemand die na veel nadenken en veel speurwerk besluit om het vaccin te weigeren, onintelligent kunt noemen. Het is een bewuste keuze, gebaseerd op overtuigingen. Dat maakt zo iemand niet meteen dom.
De site vertaalt het Amerikaanse billion met biljoen, in plaats van miljard. Nou wil ik niet op 1 foutje een complete site onderuit halen, maar als je vage youtube filmpjes zonder goeie bron nog niet eens goed kunt beschrijven.. tja..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:42 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb momenteel geen tijd om de filmpjes te bekijken maar wil toch even dit zeggen:
Als ik naar die site ga (farmacie.come2me.nl) dan zie ik een hele sloot aan Youtubefilmpjes. Dat is geen bron, dat zijn beweringen. Als er in die filmpjes documenten, studies, harde aanwijzingen of wat dan ook dat de theorie kan onderbouwen aan bod komen, dan heb ik niets gezegd.
Precies, ik doe die moeite ook niet meer.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:50 schreef Dragorius het volgende:
En weer die Hitler-Obama plaatjes op die site. Dan heb ik al meteen geen zin meer om uberhaupt verder te kijken op zo'n site
Het is toch onderdeel van hetzelfde complot? Althans volgens de site die slackster gepost heeft.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:05 schreef ToT het volgende:
Maarre....gaan we niet echt op een zijspoor door ons nu steeds met Obama bezig te houden? Hij zal vast niet herr überkommandant zijn die eindbeslissingen neemt over het decimeren van de wereldbevolking.
Nog een > bericht < over de FEMA kampen, deze zouden per de 27ste juli 2009 in gebruik genomen worden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:12 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
[..]
Het is toch onderdeel van hetzelfde complot? Althans volgens de site die slackster gepost heeft.
Dierenarts, lekkere bron m.b.t. mensen-medicijnen...quote:Veterinarian
Dierenarts-Reptillian??quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:12 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dierenarts, lekkere bron m.b.t. mensen-medicijnen...
Heb het hele artikel maar weer eens doorgelezen in de hoop dat er dit keer bewijzen in zouden staan die onomstotelijk vaststellen dat er een groot complot gesmeed wordt tegen de mensheid, maar het zijn allemaal uitspraken van Burgemeister, verder komt er niemand aan het woord.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:32 schreef slackster het volgende:
Er word meer over gepubliceerd mischien is toch niet erg als je alleen maar 'n dierendoktertje bent?![]()
http://www.dethuisjournalist.nl/tag/burgemeister/
quote:Syncope and Injuries. As is clear from the table of symptoms and issues, the VAERS
reports reflect a large number of routine and expected issues as well as some that merit
special attention. Syncope and vasovagal syncope (fainting with temporary loss of
consciousness and posture) was reported 239 times, the second most commonly
reported adverse event, and it was sometimes combined with various injuries. In
total, injuries were reported 106 times and some of them were very serious
including head injuries, fractures and subarachnoid and subdural hematomas.
For example, VAERS ID 275712 reported that a 13-year-old girl from Florida:
Fainted within 10 minutes of receiving vaccines and fell backward and hit head
on carpeted floor was unresponsive for 20-30 seconds. Complained of
headache and neck pain. Transported to ER – CT showed traumatic
subarachnoid hemorrhage. Transferred to the PICU [Pediatric Intensive Care
Unit].
NVIC previously addressed the issue of immediate vasovagal post-vaccination syncope
as well as atypical syncopal episodes where fainting occurred 10-15 minutes or longer
after vaccination. Immediate attention to this issue is required to avoid further
unnecessary and preventable injuries such as noted above. Many children are
sustaining serious injuries because providers are not vaccinating children in a supine
position and are not requiring them to stay in a supine position for an additional 30
minutes. Sudden loss of consciousness within 24 hours of vaccination is at least the
10th most frequently reported symptom, and the medical community, parents and
vaccine recipients should be made aware of this fact, particularly with regard to driving
or activities requiring constant attention.
Mooi dat ze ook op medische fouten ingaan:quote:Over 80 percent of Gardasil
adverse event reports to VAERS involving two or more vaccines involved
simultaneous administration of Gardasil with either one or more of five particular
vaccines or were vaccines not recommended for combined use with Gardasil by
the Centers for Disease Control such as typhoid, smallpox and anthrax. The five
most frequently administered vaccines not evaluated for safety were:
quote:Medical Errors and Patient Safety Issues
More than seven years ago, the Institute of Medicine (IOM) published a landmark
document, To Err Is Human: Building a Safer Health System, which estimated that as
many as 98,000 hospitalized Americans die each year not because of their illness or
disease, but because of errors in the care provided to them
quote:A number of the challenge-rechallenge reactions reported after receipt of Gardasil are
life-threatening, yet physicians continued to re-vaccinate despite the serious nature of
the adverse events being experienced by the patient. The CDC’s list of
contraindications to Gardasil use is not specific and the CDC Vaccine Information
Statement (VIS) does not adequately warn vaccine providers, patients and parents
about the risk of re-vaccination after a serious adverse event has been
experienced. A vaccine reaction should not have to be life-threatening to be
contraindicated for further vaccine exposures.
Wat die dames ook durven te schrijven, het is pure laster.quote:
Is het niet smaadschrift, voor laster moet ze toch juist weten dat wat ze zegt niet waar isquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat die dames ook durven te schrijven, het is pure laster.
En dan die 'lieve groeten' onder dat epistel, bleghh
alle bijwerkingen moeten nou eenmaal gemeld worden, aangezien het hier niet om een studie gaat waar mensen ook bijvoorbeeld alleen placebo injectie hebben gekregen kun je er weinig over zeggen, maar omdat vaccinaties nou eenmaal via een prik moeten is het wel en bijwerking van het hele proces van vaccinerenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:44 schreef switchboy het volgende:
Syncope lijkt me niet echt een goede meetresultaat voor bijwerkingen. Aangezien dit ook door het hele prik gebeuren kan komen.
Verder een zeer interessante bron
uhuh, maar het werd er door Gavin_de_Becker uitgelicht. En ik wou even de clown uithangenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:51 schreef Re het volgende:
[..]
alle bijwerkingen moeten nou eenmaal gemeld worden, aangezien het hier niet om een studie gaat waar mensen ook bijvoorbeeld alleen placebo injectie hebben gekregen kun je er weinig over zeggen, maar omdat vaccinaties nou eenmaal via een prik moeten is het wel en bijwerking van het hele proces van vaccineren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |