Komt van Club Teut in Dordrecht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:24 schreef Dulk het volgende:
waar komt eigenlijk dat licht van die schijnwerper vandaan die elke nacht aanstaat?
Of het leuk is weet ik nog niet. Geen idee wat het met je auto doet dat spul.quote:Op maandag 21 december 2009 16:59 schreef MissMSX het volgende:
Zwijndrecht weer in het nieuws. Nu eens leuk nieuws
http://www.telegraaf.nl/b(...)ladheid__.html?p=4,1
Nou ja, het is iig eens geen moord ofzo. En het kan haast niet slechter voor je auto zijn dan zout. Staat in het stukje dat het iig roestwerend is.quote:Op maandag 21 december 2009 17:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Of het leuk is weet ik nog niet. Geen idee wat het met je auto doet dat spul.
Ik zat net nog op te scheppen dat het in Zwijndrecht altijd beter geregeld was dan in Den Haag nuquote:Op maandag 21 december 2009 18:14 schreef Dulk het volgende:
ik vond het in dordt net beter rijden dan in zwijndrecht
Nee da's waar. Dat zout was natuurlijk ook niet zo best. En die sneeuw ook niet. Gisteren de levensduur van mijn koppeling gehalveerd omdat ik een drempeltje van 5 cm niet op kwam bij de parkeerplaats. Maar dat mag de pret niet drukken allemaal. Altijd leuk om met de auto door de sneeuw te mogen rijden. De strooien hoeft van mij nietquote:Op maandag 21 december 2009 17:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, het is iig eens geen moord ofzo. En het kan haast niet slechter voor je auto zijn dan zout. Staat in het stukje dat het iig roestwerend is.
Hier in Den Haag vergeten ze ook de hoofdwegen, dus niet zeuren jijquote:Op maandag 21 december 2009 21:23 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb nu al 2 dagen op station Rotterdam CS staan vernikkelen om dat de trein niet verder ging. Vanuit Zwijndrecht kon ik nog wel wegkomen, maar de rest kon je schudden.
En de grotere wegen zijn begaanbaar, maar alle binnenwegen vergeten we maar even voor het gemak. Belachelijk gedoe.
alleen stoppen lukte niet meerquote:Op maandag 21 december 2009 21:55 schreef rollator_GSI het volgende:
rondom de lindtsedijk was het een drama,de dijk af lukte nog wel.
maar de rest van de bedrijven waren ruk bereikbaar
Ik wilde naar Den Haag, maar ben er dus nooit aangekomenquote:Op maandag 21 december 2009 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier in Den Haag vergeten ze ook de hoofdwegen, dus niet zeuren jij
Je had ook gewoon in je bed moeten blijven liggen zoals de NS al voorsteldenquote:Op maandag 21 december 2009 22:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik wilde naar Den Haag, maar ben er dus nooit aangekomen
thuiswerkenquote:Op maandag 21 december 2009 22:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je had ook gewoon in je bed moeten blijven liggen zoals de NS al voorstelden
Dat heb ik ook gedaan vanochtend. Zou ik het morgen nog eens proberen of ook morgen maar thuis blijven?quote:Op maandag 21 december 2009 22:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je had ook gewoon in je bed moeten blijven liggen zoals de NS al voorstelden
quote:Op maandag 21 december 2009 22:19 schreef Dulk het volgende:
[..]
thuiswerkenmet laptoppie op de bank
Ik lees inderdaad dat:quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:22 schreef Esje-lief het volgende:
tis echt heeel erg, nicht van mij werkt op de bandweer centrale.. en het gebouw gaan waarschijnlijk de lucht in...
Maar als ze echt bang zijn dat het de lucht in gaat, dan zullen ze toch wel gaan evacueren?quote:De laatste berichten nu zijn dat het vuurwerk ontploft in het brandende pand.
Ik zag ze vanmorgen nog strooien op de Moermond. Was wel te doen op het fietsje.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 06:53 schreef Dulk het volgende:
heeft Zwijndrecht geen strooizout (of suikermix) meer? alle wegen tot de A16 waren spekglad?
de koninginneweg en de rotonde bij de meerdervoort flat waren ook spekglad vanmorgenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:17 schreef karr-1 het volgende:
De hoofdwegen leken me redelijk begaanbaar, maar dingen als fietspaden en dergelijke zijn en blijven spekglad
Daarom ben ik dus gaan lopen...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:10 schreef Dulk het volgende:
[..]
de koninginneweg en de rotonde bij de meerdervoort flat waren ook spekglad vanmorgen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:24 schreef Dulk het volgende:
waar komt eigenlijk dat licht van die schijnwerper vandaan die elke nacht aanstaat?
bedoel je dit?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
Ja, het viel mij ook op...
letterlijk.. ik ging lekker onderuit met de fiets, dat stukje fietspad onderaan de patrijs was echt spekglad!
Nee het is volgens mij precies de andere kant op. Dat van Teut ken ik, maar er is er nog 1.quote:
Het strooizout in Zwijndrecht is nagenoeg op. De wethouder vertelde afgelopen dinsdag dat er in principe alleen nog op doorgaande routes gestrooid word en dat fietspaden e.d. vanaf nu overgeslagen worden. Ook het gratis afhalen van zout op de gemeentewerf is aan banden gelegd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:24 schreef Dulk het volgende:
de gemeente (neem ik aan) heeft bij ons in de wijk met zand gestrooid, dit werkt een stuk beter en nu kun je weer normaal lopen/fietsen
hebben ze nu weer genoeg zout? Ze strooien toch nooit bij voor de deur (gevolg 2 weken geleden: auto van buurvrouw glibberde mijn tuin inquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het strooizout in Zwijndrecht is nagenoeg op. De wethouder vertelde afgelopen dinsdag dat er in principe alleen nog op doorgaande routes gestrooid word en dat fietspaden e.d. vanaf nu overgeslagen worden. Ook het gratis afhalen van zout op de gemeentewerf is aan banden gelegd.
volgens mij hebben alle gemeenten in nederland weer genoeg zout op voorraadquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:08 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
hebben ze nu weer genoeg zout? Ze strooien toch nooit bij voor de deur (gevolg 2 weken geleden: auto van buurvrouw glibberde mijn tuin in) maar voor ietsjes verder en verwachtte sneeuw wel handig om te weten....
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:14 schreef Dulk het volgende:
[..]
volgens mij hebben alle gemeenten in nederland weer genoeg zout op voorraad
Maar geen vorst volgens mij.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:23 schreef geelkuikentje het volgende:
Vanavond al twee strooiwagens gezien.
Nog niet eigenlijk. Is er een kieswijzer of iets dergelijks?quote:Op zondag 31 januari 2010 00:25 schreef karr-1 het volgende:
Verkiezingsposters zijn geplakt op de borden zag ik vandaag. Iemand al enig idee wat ze gaan stemmen 3 maart?
Bij mijn weten nog niet, ik neem aan dat die nog komen gaat.quote:Op zondag 31 januari 2010 08:19 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Nog niet eigenlijk. Is er een kieswijzer of iets dergelijks?
Ik stem als vanouds bij gemeenteraadsverkiezingen blanco.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:25 schreef karr-1 het volgende:
Verkiezingsposters zijn geplakt op de borden zag ik vandaag. Iemand al enig idee wat ze gaan stemmen 3 maart?
Waarom dat?quote:Op zondag 31 januari 2010 11:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik stem als vanouds bij gemeenteraadsverkiezingen blanco.
Ik neem aan op de site van de gemeente en anders op de sites van de diverse partijen.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:16 schreef RIVDSL het volgende:
Is er ergens een kandidatenlijst beschikbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |