Komt van Club Teut in Dordrecht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:24 schreef Dulk het volgende:
waar komt eigenlijk dat licht van die schijnwerper vandaan die elke nacht aanstaat?
Of het leuk is weet ik nog niet. Geen idee wat het met je auto doet dat spul.quote:Op maandag 21 december 2009 16:59 schreef MissMSX het volgende:
Zwijndrecht weer in het nieuws. Nu eens leuk nieuws
http://www.telegraaf.nl/b(...)ladheid__.html?p=4,1
Nou ja, het is iig eens geen moord ofzo. En het kan haast niet slechter voor je auto zijn dan zout. Staat in het stukje dat het iig roestwerend is.quote:Op maandag 21 december 2009 17:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Of het leuk is weet ik nog niet. Geen idee wat het met je auto doet dat spul.
Ik zat net nog op te scheppen dat het in Zwijndrecht altijd beter geregeld was dan in Den Haag nuquote:Op maandag 21 december 2009 18:14 schreef Dulk het volgende:
ik vond het in dordt net beter rijden dan in zwijndrecht
Nee da's waar. Dat zout was natuurlijk ook niet zo best. En die sneeuw ook niet. Gisteren de levensduur van mijn koppeling gehalveerd omdat ik een drempeltje van 5 cm niet op kwam bij de parkeerplaats. Maar dat mag de pret niet drukken allemaal. Altijd leuk om met de auto door de sneeuw te mogen rijden. De strooien hoeft van mij nietquote:Op maandag 21 december 2009 17:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, het is iig eens geen moord ofzo. En het kan haast niet slechter voor je auto zijn dan zout. Staat in het stukje dat het iig roestwerend is.
Hier in Den Haag vergeten ze ook de hoofdwegen, dus niet zeuren jijquote:Op maandag 21 december 2009 21:23 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb nu al 2 dagen op station Rotterdam CS staan vernikkelen om dat de trein niet verder ging. Vanuit Zwijndrecht kon ik nog wel wegkomen, maar de rest kon je schudden.
En de grotere wegen zijn begaanbaar, maar alle binnenwegen vergeten we maar even voor het gemak. Belachelijk gedoe.
alleen stoppen lukte niet meerquote:Op maandag 21 december 2009 21:55 schreef rollator_GSI het volgende:
rondom de lindtsedijk was het een drama,de dijk af lukte nog wel.
maar de rest van de bedrijven waren ruk bereikbaar
Ik wilde naar Den Haag, maar ben er dus nooit aangekomenquote:Op maandag 21 december 2009 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier in Den Haag vergeten ze ook de hoofdwegen, dus niet zeuren jij
Je had ook gewoon in je bed moeten blijven liggen zoals de NS al voorsteldenquote:Op maandag 21 december 2009 22:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik wilde naar Den Haag, maar ben er dus nooit aangekomen
thuiswerkenquote:Op maandag 21 december 2009 22:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je had ook gewoon in je bed moeten blijven liggen zoals de NS al voorstelden
Dat heb ik ook gedaan vanochtend. Zou ik het morgen nog eens proberen of ook morgen maar thuis blijven?quote:Op maandag 21 december 2009 22:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je had ook gewoon in je bed moeten blijven liggen zoals de NS al voorstelden
quote:Op maandag 21 december 2009 22:19 schreef Dulk het volgende:
[..]
thuiswerkenmet laptoppie op de bank
Ik lees inderdaad dat:quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:22 schreef Esje-lief het volgende:
tis echt heeel erg, nicht van mij werkt op de bandweer centrale.. en het gebouw gaan waarschijnlijk de lucht in...
Maar als ze echt bang zijn dat het de lucht in gaat, dan zullen ze toch wel gaan evacueren?quote:De laatste berichten nu zijn dat het vuurwerk ontploft in het brandende pand.
Ik zag ze vanmorgen nog strooien op de Moermond. Was wel te doen op het fietsje.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 06:53 schreef Dulk het volgende:
heeft Zwijndrecht geen strooizout (of suikermix) meer? alle wegen tot de A16 waren spekglad?
de koninginneweg en de rotonde bij de meerdervoort flat waren ook spekglad vanmorgenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:17 schreef karr-1 het volgende:
De hoofdwegen leken me redelijk begaanbaar, maar dingen als fietspaden en dergelijke zijn en blijven spekglad
Daarom ben ik dus gaan lopen...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:10 schreef Dulk het volgende:
[..]
de koninginneweg en de rotonde bij de meerdervoort flat waren ook spekglad vanmorgen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:24 schreef Dulk het volgende:
waar komt eigenlijk dat licht van die schijnwerper vandaan die elke nacht aanstaat?
bedoel je dit?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
Ja, het viel mij ook op...
letterlijk.. ik ging lekker onderuit met de fiets, dat stukje fietspad onderaan de patrijs was echt spekglad!
Nee het is volgens mij precies de andere kant op. Dat van Teut ken ik, maar er is er nog 1.quote:
Het strooizout in Zwijndrecht is nagenoeg op. De wethouder vertelde afgelopen dinsdag dat er in principe alleen nog op doorgaande routes gestrooid word en dat fietspaden e.d. vanaf nu overgeslagen worden. Ook het gratis afhalen van zout op de gemeentewerf is aan banden gelegd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:24 schreef Dulk het volgende:
de gemeente (neem ik aan) heeft bij ons in de wijk met zand gestrooid, dit werkt een stuk beter en nu kun je weer normaal lopen/fietsen
hebben ze nu weer genoeg zout? Ze strooien toch nooit bij voor de deur (gevolg 2 weken geleden: auto van buurvrouw glibberde mijn tuin inquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het strooizout in Zwijndrecht is nagenoeg op. De wethouder vertelde afgelopen dinsdag dat er in principe alleen nog op doorgaande routes gestrooid word en dat fietspaden e.d. vanaf nu overgeslagen worden. Ook het gratis afhalen van zout op de gemeentewerf is aan banden gelegd.
volgens mij hebben alle gemeenten in nederland weer genoeg zout op voorraadquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:08 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
hebben ze nu weer genoeg zout? Ze strooien toch nooit bij voor de deur (gevolg 2 weken geleden: auto van buurvrouw glibberde mijn tuin in) maar voor ietsjes verder en verwachtte sneeuw wel handig om te weten....
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:14 schreef Dulk het volgende:
[..]
volgens mij hebben alle gemeenten in nederland weer genoeg zout op voorraad
Maar geen vorst volgens mij.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:23 schreef geelkuikentje het volgende:
Vanavond al twee strooiwagens gezien.
Nog niet eigenlijk. Is er een kieswijzer of iets dergelijks?quote:Op zondag 31 januari 2010 00:25 schreef karr-1 het volgende:
Verkiezingsposters zijn geplakt op de borden zag ik vandaag. Iemand al enig idee wat ze gaan stemmen 3 maart?
Bij mijn weten nog niet, ik neem aan dat die nog komen gaat.quote:Op zondag 31 januari 2010 08:19 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Nog niet eigenlijk. Is er een kieswijzer of iets dergelijks?
Ik stem als vanouds bij gemeenteraadsverkiezingen blanco.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:25 schreef karr-1 het volgende:
Verkiezingsposters zijn geplakt op de borden zag ik vandaag. Iemand al enig idee wat ze gaan stemmen 3 maart?
Waarom dat?quote:Op zondag 31 januari 2010 11:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik stem als vanouds bij gemeenteraadsverkiezingen blanco.
Ik neem aan op de site van de gemeente en anders op de sites van de diverse partijen.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:16 schreef RIVDSL het volgende:
Is er ergens een kandidatenlijst beschikbaar?
Waarom dat?quote:Op zondag 31 januari 2010 11:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik stem als vanouds bij gemeenteraadsverkiezingen blanco.
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik neem aan op de site van de gemeente en anders op de sites van de diverse partijen.
quote:Kandidatenlijsten
De politieke partijen die meedoen aan de verkiezingen hebben hun lijst met kandidaten voor de gemeenteraad ingeleverd. Het hoofdstembureau heeft alle kandidatenlijsten onderzocht.
Wilt u weten hoe de kandidatenlijsten voor de gemeenteraadsverkiezingen eruit zien? U kunt ze inzien bij Bureau Verkiezingen in het gemeentehuis.
Bron
Hmmm dat is dan inderdaad wel weer jammer. Maar goed, het is nog geen 3 maart, dus misschien komt het nog.quote:
Maar hopen dat ik dit keer wel een lijst in de bus krijg dus.quote:Kandidatenlijsten
De politieke partijen die meedoen aan de verkiezingen hebben hun lijst met kandidaten voor de gemeenteraad ingeleverd. Het hoofdstembureau heeft alle kandidatenlijsten onderzocht.
Wilt u weten hoe de kandidatenlijsten voor de gemeenteraadsverkiezingen eruit zien? U kunt ze inzien bij Bureau Verkiezingen in het gemeentehuis.
Stemlocaties
Eind februari heeft ieder huishouden de kandidatenlijst in de bus gekregen. Op de achterkant staan de adressen van alle stemlocaties. Met uw stempas kunt u in elk stemlokaal in Zwijndrecht uw stem uitbrengen.
Ik heb er in ieder geval altijd een gehad. Zijn die dingen tegen die tijd ook niet ergens te downloaden of zo?quote:Op zondag 31 januari 2010 13:49 schreef RIVDSL het volgende:
Dit is wat de website van de gemeente vermeld:
[..]
Maar hopen dat ik dit keer wel een lijst in de bus krijg dus.
Omdat dat in Zwijndrecht de enige manier is om tegen de gevestigde orde te stemmen. De lokale politiek is kleurloos. In Zwijndrecht ontbreken in tegenstelling tot Amsterdam de echt interessante kwesties zoals bijvoorbeeld de Noordzuidlijn. Hier pleit de VVD voor afschaffing van de hondenbelasting. De thema's hier interesseren me gewoonweg niet.quote:
Wie is Harry Bakker?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Omdat dat in Zwijndrecht de enige manier is om tegen de gevestigde orde te stemmen. De lokale politiek is kleurloos. In Zwijndrecht ontbreken in tegenstelling tot Amsterdam de echt interessante kwesties zoals bijvoorbeeld de Noordzuidlijn. Hier pleit de VVD voor afschaffing van de hondenbelasting. De thema's hier interesseren me gewoonweg niet.
Lees het programma van de VVD eens door. Dat zou ook zomaar dat van Groen Links kunnen zijn. In het programma van D66 staan soms exact dezelfde passages al in die van het CDA (of andersom). Vaak ook dezelfde open deuren. Dat programma van AB helemaal. Ik mis van iedere partij een kritische blik op de afgelopen jaren. Maar ja dat is ook wellicht het gevolg van het feit dat zo ongeveer alle partijen hier in de coalitie zitten.
De PVDA denkt aan haar programma te zien dat het om landelijke verkiezingen gaat gezien hun thema's. Ik zie die partij graag weggevaagd worden. Maar er zijn mijns inziens weinig alternatieven die bereid zijn om dingen echt te veranderen. We hebben een Harry Bakker nodig.
Kortom blanco is de enige manier om toch te stemmen en om aan te geven dat alle partijen beter hun best moeten doen. Misschien moet ik een campagne starten om een blanco meerderheid te krijgen
Het is je vergeven dat je die niet kent. Dat is de lokale politieke hervormer in de gemeente Drimmelen. Ik rijd tijdens verkiezingstijd dagelijks langs zijn borden langs de weg.quote:
Dat heb ik nog nooit gedaan ondanks mijn oproep http://frontpage.fok.nl/c(...)oos-stem-blanco.html Maar daar wordt tenminste ook nog wat tegengas gegeven. Het feit dat er hier jarenlang zonder enige gevolgen financieel geblunderd is, zegt genoeg.quote:Ik ben het overigens wel met je eens hoor. Dat is een probleem dat zich niet alleen in Zwijndrecht voordoet, maar in heel Nederland, ook landelijk. Ik ben ook steeds meer een blancostemmer.
Niet helemaal. Het telt wel mee voor het opkomstpercentage. En men kan niet zeggen dat je je er niet voor interesseert. Het is inderdaad wel jammer dat er niets mee wordt gedaan. Je kunt ook geen motivatie invoeren natuurlijk. En die enkele blanco stem valt ook niemand op.quote:Het probleem is alleen dat blanco stemmen nu dezelfde waarde heeft als niet stemmen.
Harry > Ik denk zelf wel dat je veel kunt klagen, maar beter zelf een politieke partij kunt starten. Maar ik geloof niet dat ik daar persoonlijk de juiste kwaliteiten voor hebquote:Op zondag 31 januari 2010 18:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
Het is je vergeven dat je die niet kent. Dat is de lokale politieke hervormer in de gemeente Drimmelen. Ik rijd tijdens verkiezingstijd dagelijks langs zijn borden langs de weg.
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan ondanks mijn oproep http://frontpage.fok.nl/c(...)oos-stem-blanco.html Maar daar wordt tenminste ook nog wat tegengas gegeven. Het feit dat er hier jarenlang zonder enige gevolgen financieel geblunderd is, zegt genoeg.
[..]
Niet helemaal. Het telt wel mee voor het opkomstpercentage. En men kan niet zeggen dat je je er niet voor interesseert. Het is inderdaad wel jammer dat er niets mee wordt gedaan. Je kunt ook geen motivatie invoeren natuurlijk. En die enkele blanco stem valt ook niemand op.
Daar heb je gelijk in. Maar daar gaat erg veel tijd in zitten. Bovendien zou ik het niet kunnen. Ik zou willen waarmaken wat ik beloof en dat is in de politiek onmogelijk omdat je altijd met andere partijen te maken hebt. Ik ben daarom erg blij dat ik in mijn werk dingen kan beloven die ik ook zelf altijd kan waarmaken. Dat is het voordeel van een platte organisatie waar je zowel met de klant praat, betrokken bent bij de uitvoer en bij de te varen koers.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:51 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk zelf wel dat je veel kunt klagen, maar beter zelf een politieke partij kunt starten. Maar ik geloof niet dat ik daar persoonlijk de juiste kwaliteiten voor hebAan de andere kant vind ik dat van de meeste politici ook en die doen het wel ;')
Wat is vooral mis in de politiek is openheid en eerlijkheid. De politici denken nog steeds dat mensen achterlijk zijn en dat ze met mooie woorden wel om dingen heen kunnen lullen. Zeg gewoon waar het op staat i.p.v. alles mooier voor te doen dan het is. Ik denk dat de meeste mensen dan wel meer vertrouwen in de politiek zullen krijgen.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar daar gaat erg veel tijd in zitten. Bovendien zou ik het niet kunnen. Ik zou willen waarmaken wat ik beloof en dat is in de politiek onmogelijk omdat je altijd met andere partijen te maken hebt. Ik ben daarom erg blij dat ik in mijn werk dingen kan beloven die ik ook zelf altijd kan waarmaken. Dat is het voordeel van een platte organisatie waar je zowel met de klant praat, betrokken bent bij de uitvoer en bij de te varen koers.
Had er met de afgelopen verkiezingen geen gehad. Was toen geen probleem omdat de lijst wel ergens te downloaden was, echter met lokale verkiezingen twijfel ik over die mogelijkheid.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval altijd een gehad. Zijn die dingen tegen die tijd ook niet ergens te downloaden of zo?
Ah oke op die manier. Tsja ik weet het ook niet, dus we wachten het af.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:42 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Had er met de afgelopen verkiezingen geen gehad. Was toen geen probleem omdat de lijst wel ergens te downloaden was, echter met lokale verkiezingen twijfel ik over die mogelijkheid.
Daarom wil ik dus ook dat blanco stemmen meetellen met de zetelverdelingquote:Op zondag 31 januari 2010 20:40 schreef karr-1 het volgende:
Ik begrijp wat jullie zeggen, maar ik ben het er niet noodzakelijk mee eens. Blanco stemmen staat voor mij gelijk aan niet stemmen en dat betekend dus dat je instemt met wat er ook gebeurt in deze gemeente. Ik maak persoonlijk een andere keuze, maar ik respecteer de keuze van een ander.
Dat zal erg lastig worden vrees ikquote:Op zondag 31 januari 2010 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom wil ik dus ook dat blanco stemmen meetellen met de zetelverdeling
Ik vrees het ook, maar daarom kan ik het nog wel willen.quote:
Formeel gezien is het een (ongeldige) stem. Het is zeker iets anders dan niet stemmen. Het enige andere alternatief is één pot nat. Iedereen is het op voorhand toch al eens met elkaar. Dan gooi ik liever mijn stem de prullenbak in dan één van de partijen te steunen. Ik steun ze in feite allemaal, of allemaal niet. Het is maar hoe je het bekijkt. Linksom of rechtsom, in Zwijndrecht heeft stemmen op 3 maart voor mij geen zin.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:40 schreef karr-1 het volgende:
Ik begrijp wat jullie zeggen, maar ik ben het er niet noodzakelijk mee eens. Blanco stemmen staat voor mij gelijk aan niet stemmen en dat betekend dus dat je instemt met wat er ook gebeurt in deze gemeente.
Bekend gevoelquote:Op zondag 31 januari 2010 21:27 schreef alpeko het volgende:
[..]
Formeel gezien is het een (ongeldige) stem. Het is zeker iets anders dan niet stemmen. Het enige andere alternatief is één pot nat. Iedereen is het op voorhand toch al eens met elkaar. Dan gooi ik liever mijn stem de prullenbak in dan één van de partijen te steunen. Ik steun ze in feite allemaal, of allemaal niet. Het is maar hoe je het bekijkt. Linksom of rechtsom, in Zwijndrecht heeft stemmen op 3 maart geen zin.![]()
Dat waag ik te betwijfelen. Er zijn verschillende gevallen waarbij de oppositie het zeker niet eens was met de coalitie. Maar zolang partijen als het CDA en de PvdA het voor het zeggen hebben zal er ook niets veranderen.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:27 schreef alpeko het volgende:
Iedereen is het op voorhand toch al eens met elkaar.
Volgens de Kieswijzer past de PvdA in Den Haag het beste bij mijquote:Op zondag 31 januari 2010 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bekend gevoel
Ik ben blij dat ik in Den Haag mag stemmen
Het is ook meer het algehele gevoel erbij. Voor 90% zijn ze het eens met z'n allen. Om dan op basis van 10% verschil (wat vaak ook nog niet eens veel verschilt) te moeten kiezen is verdraaid lastig als je het al niet met die 90% eens bent.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:38 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen. Er zijn verschillende gevallen waarbij de oppositie het zeker niet eens was met de coalitie. Maar zolang partijen als het CDA en de PvdA het voor het zeggen hebben zal er ook niets veranderen.
Kieswijzer is natuurlijk ook wel gemaakt op basis van zaken die hier in de stad spelen. Als buitenstaander is het lastig daar een oordeel over te vellen zonder je er eerst in te verdiepenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:39 schreef alpeko het volgende:
[..]
Volgens de Kieswijzer past de PvdA in Den Haag het beste bij mijDan VVD, GroenLinks en D66. Aparte uitslag.
quote:Stelling 4
Aan het Spui moet op de plaats van het Lucent danstheater en de Anton Philipszaal een groot cultuurgebouw komen.
Tsja dat is waar. Daarover verschillen we dan van mening. Ik ben van mening dat elk beetje invloed, hoe klein ook, de moeite waard is.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is ook meer het algehele gevoel erbij. Voor 90% zijn ze het eens met z'n allen. Om dan op basis van 10% verschil (wat vaak ook nog niet eens veel verschilt) te moeten kiezen is verdraaid lastig als je het al niet met die 90% eens bent.
Ik wil mijn invloed uitoefenen door een proteststem te geven.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tsja dat is waar. Daarover verschillen we dan van mening. Ik ben van mening dat elk beetje invloed, hoe klein ook, de moeite waard is.
Nee omdat blanco stemmen geen invloed hebben.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil mijn invloed uitoefenen door een proteststem te geven.
Maar die stem wordt niet serieus genomen op dit moment.
Ja, dat weet ik, maar daar ben ik het dus niet mee eensquote:Op zondag 31 januari 2010 21:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee omdat blanco stemmen geen invloed hebben.
Eens, maar niet als de punten voor mij niet relevant zijn. Ik zie al jaren veel liever dat Zwijndrecht met o.a. Dordrecht opgaat in een grotere gemeente. Kan meteen de helft van het programma van de partijen weg. Dat gedoe over een centrum in Zwijndrecht en over het ontbreken van cultuur (theater). Dordrecht heeft voldoende te bieden, ik zie niet in waarom wij als Zwijndrecht daar geld in moeten stoppen. Waarom zou Zwijndrecht een theater moeten hebben als het niet rendabel is?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tsja dat is waar. Daarover verschillen we dan van mening. Ik ben van mening dat elk beetje invloed, hoe klein ook, de moeite waard is.
Ik heb gestudeerd in Den Haag. Op die stelling heb ik overigens Geen van beiden geantwoord. Maar er zaten genoeg algemenere stellingen bij.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kieswijzer is natuurlijk ook wel gemaakt op basis van zaken die hier in de stad spelen. Als buitenstaander is het lastig daar een oordeel over te vellen zonder je er eerst in te verdiepen
Bijvoorbeeld deze stelling:
[..]
Klopt, maar sommige van die specifieke stellingen kunnen net de doorslag gevenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik heb gestudeerd in Den Haag. Op die stelling heb ik overigens Geen van beiden geantwoord. Maar er zaten genoeg algemenere stellingen bij.
I & I (Informatica & Informatiekunde)quote:Op zondag 31 januari 2010 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt, maar sommige van die specifieke stellingen kunnen net de doorslag geven
HHS? Wat heb je gestudeerd?
Wanneer was dat? Ken ik jou?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
I & I (Informatica & Informatiekunde)
Natuurlijk ken je mij, maar ken ik jouquote:
Ik zeg nietsquote:Op zondag 31 januari 2010 21:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Natuurlijk ken je mij, maar ken ik jouDat was van 2000 - 2004. Als je profiel klopt en je van 1977 ben is de kans klein dat je me kent.
Ik keek nooit afquote:Op zondag 31 januari 2010 22:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
En dat betekent? Dat je altijd bij mij afkeek?
Maar als je inderdaad eerder bent afgestudeerd en destijds in Zwijndrecht woonde, dan heb ik wel een idee wie je bent.quote:
Vergeleken met Breda vond ik het in Zwijndrecht best nog meevallen. Eenmaal de wijk uit, was het prima rijden. A16 richting Breda was ook begaanbaar.quote:Op maandag 1 februari 2010 06:53 schreef Dulk het volgende:
wat een chaos in het dorp weer vanmorgen, echt nergens gestrooid en zelfs de oprit naar de A16 toe was ondergesneeuwd
Ik nietquote:Op maandag 1 februari 2010 12:39 schreef karr-1 het volgende:
Het topic is bijna vol, wie opent de volgende?
Nou vooruit.....quote:
quote:Bejaard echtpaar in slaap overvallen
Van onze correspondent
ZWIJNDRECHT - Een bejaard echtpaar is woensdagnacht in Zwijndrecht op brute wijze thuis overvallen.
Drie mannen drongen in het holst van de nacht de woning aan de Uilenvliet binnen en maakten vervolgens de bewoners hardhandig wakker. Onder bedreiging van wapens moest het koppel hun geld en sieraden afstaan, waarna de overvallers zich uit de voeten maakten.
De man raakte bij een laffe overval gewond en is overgebracht naar het ziekenhuis. Zijn echtgenote bleef ongedeerd. De politie is nog op zoek naar de daders.
Bron: De Telegraaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |