Voor zover mogelijk doen ze er wat aan, maar daar zit ook een grens aan. Jongeren hou je alleen vast door bv werk te bieden, betaalbare huizen etc. Maar een kleine stad zoals Zwijndrecht heeft niet veel mogelijkheden.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:08 schreef MissMSX het volgende:
Doet de gemeente er wat aan? Waarom wel / niet?
Ha ha geen idee. Ik werk in Den Haag en moet dus elke dag op en neer gaan. Op termijn zal ik ook wel gaan verhuizen naar Den Haag of omgeving.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:38 schreef MissMSX het volgende:
Natuurlijk is dat persoonlijk, maar de dingen die jij noemt zijn wel dingen die ik miste in Zwijndrecht. Vooral de leuke terrasjes en de sfeer die dat uitstraalt.
Ik heb er bijna 30 jaar gewoond. Woon nu 3 jaar in Den Haag en voel me hier al meer thuis dan ik ooit in Zwijndrecht heb gedaan.
Wat doe ik toch nog in dit topic?
Den Haag is tofquote:Op donderdag 3 september 2009 10:45 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ha ha geen idee. Ik werk in Den Haag en moet dus elke dag op en neer gaan. Op termijn zal ik ook wel gaan verhuizen naar Den Haag of omgeving.
Ministerie van Defensiequote:
In Rotterdam hebben ze alleen Pathe en dat zijn verschrikkelijke bioscopen. Dord ken ik niet zo goed qua terras.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:47 schreef MaleDuck het volgende:
Het is maar zo saai als je het er zelf van maakt. En qua terasjes zit je zo in dort en voor theater en bios ben je zo in rotterdam...
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:22 schreef alpeko het volgende:Hoezo saai in Zwijndrecht? Ik had al een tijdje het vermoeden, mijn chipkaart raakte maar niet leeg. Nu weet ik het zeker. Je kunt gewoon gratis parkeren in Walburg. Hoe slecht.
![]()
Vooraf mijn saldo gecheckt; ¤10,70 Daarna een kaartje gekocht, voor 2 uur uiteraard (het is toch gratis). Ze waren aan het controleren trouwens. Daarna het saldo van mijn chipknip weer gecontroleerd. En ja wel hoor. Nog altijd ¤10,70. Veel moeite kost het niet, het gaat meestal per ongeluk... ongeduldigheid is zo'n slechte eigenschap nog niet![]()
Goed om te wetenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:22 schreef alpeko het volgende:Hoezo saai in Zwijndrecht? Ik had al een tijdje het vermoeden, mijn chipkaart raakte maar niet leeg. Nu weet ik het zeker. Je kunt gewoon gratis parkeren in Walburg. Hoe slecht.
![]()
Vooraf mijn saldo gecheckt; ¤10,70 Daarna een kaartje gekocht, voor 2 uur uiteraard (het is toch gratis). Ze waren aan het controleren trouwens. Daarna het saldo van mijn chipknip weer gecontroleerd. En ja wel hoor. Nog altijd ¤10,70. Veel moeite kost het niet, het gaat meestal per ongeluk... ongeduldigheid is zo'n slechte eigenschap nog niet![]()
Zodra het kaartje is geprint, haal ik mijn chippas er altijd al uit. Waarom wachten? Dan hoor je ook zo'n harde piep alsof er iets misgaat. Het geld is alleen dan nog niet afgeschreven.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zodra het kaartje is geprint, haal ik mijn chippas er altijd al uit. Waarom wachten? Dan hoor je ook zo'n harde piep alsof er iets misgaat. Het geld is alleen dan nog niet afgeschreven.
Ah, de automaat is gewoon te traagquote:Op donderdag 3 september 2009 15:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zodra het kaartje is geprint, haal ik mijn chippas er altijd al uit. Waarom wachten? Dan hoor je ook zo'n harde piep alsof er iets misgaat. Het geld is alleen dan nog niet afgeschreven.
Welkom!quote:Op donderdag 3 september 2009 17:35 schreef Luiaerdt het volgende:
Voeg mij maar bij de lijst Zwijndrechtinezen dan
Goh ik heb in die straat gewoondquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, de automaat is gewoon te traag
Zwijndrecht weer in het nieuws:
ZWIJNDRECHT - Donderdagmiddag 3 september 2009 heeft de politie aan de Anthony Fokkerstraat drie huizen ontruimd omdat in de kelder van de flat een explosief was aangetroffen. De bewoners mogen voorlopig hun woningen niet in. De Explosieven Opsporingscommando (EOC) onderzoekt momenteel hoe gevaarlijk het explosief is, aldus de politie. Voor deze bewoners wordt opvang geregeld.
Dit verklaard ook waarom ik gister bij de rotonde vlak bij het ziekenhuis vele brandweerauto's zag staan. Ik vroeg me al af wat er aan de hand was.
Ik hoorde gisteravond zo rond een uur of 11 ook allemaal herrie en gedoe. Geen idee waar het vandaan kwam, maar het klonk ook als vuurwerk of zo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:21 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik hoorde ook allerlei vuurwerk herrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |