Heb je al een nieuw woord voor e-mail en computer bedacht (op zn Frans zeg maarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:26 schreef Repeat het volgende:
Engelse in een verder Nederlandse vraag zeg, dan komt de PVV'er in mij toch boven!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:27 schreef DDM het volgende:
[..]
BMW.
Ik denk er altijd aan rondom deze tijd. Gelukkig heb ik dat niet mee hoeven maken. Ik zou dat toch met een bepaalde tegenzin doen en steeds verlangen naar Geneeskunde
Edit: terecht trouwens dat die jongen uit die NOS reportage is uitgeloot!!
http://nhg.artsennet.nl/k(...)tandaard/M23_svk.htmquote:Op woensdag 22 juli 2009 03:08 schreef MindVision het volgende:
Pff, ik moet echt wat aan mijn slaapproblemen doen.
Ja, met zenuwstelsel. Hersenen in een bak bekijken. En tijdens voortplanting ga je placenta's bekijken en met zintuigen & huid heel veel vieze plaatjes.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:16 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ga morgen voor mijn werk wel even langs textielservice. En ik loop zo even langs de automaat om te checken of mijn badge toch niet gewoon werkt :p.
Hebben we in het derde jaar eigenlijk nog snijzaal?
Had ik ook, daarna kreeg ik weer 4 (!) mails dat het toch wel weer goed zat..quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:41 schreef EricT het volgende:
Beste Eric,
Je verzoek tot (her)inschrijving voor de opleiding B Biologie is nog niet volledig
afgerond.
Je hebt mogelijk nog geen collegegeld betaald.
Orienteer je via de website van de instelling waar je wilt gaan studeren wat de
gangbare procedure is
Met vriendelijke groet,
Studielink.
Dit bericht is automatisch gegenereerd en kan niet beantwoord worden.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:55 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, met zenuwstelsel. Hersenen in een bak bekijken. En tijdens voortplanting ga je placenta's bekijken en met zintuigen & huid heel veel vieze plaatjes.
[..]
Volgens mij bedoelt Eric dat het juist goed is dat hij niet meer voor biologie is ingeschreven?quote:Had ik ook, daarna kreeg ik weer 4 (!) mails dat het toch wel weer goed zat..
Oh klopt ja, ik hou het allemaal niet meer zo bij wie nu de nieuwe sjaars zijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:01 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Wat voor vieze plaatjes?
![]()
[..]
Volgens mij bedoelt Eric dat het juist goed is dat hij niet meer voor biologie is ingeschreven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:10 schreef June. het volgende:
Vies plaatje
Jemig, hoe krijg je het voor mekaar om zo'n lading ketchup in je oog te krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel kinda Locrian today
Krijg je daar geen vergoeding voor? Hier wel, geloof ik.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:36 schreef Repeat het volgende:
Kudtcoschappen kosten me een fortuin aan strippenkaarten!
Nee het was een cynische post van mijquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:01 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Wat voor vieze plaatjes?
![]()
[..]
Volgens mij bedoelt Eric dat het juist goed is dat hij niet meer voor biologie is ingeschreven?
Ja, maar ik hoorde dat je de vergoeding pas ná je coschappen krijgt. Je moet alsnog eerst alles betalen..quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:05 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Krijg je daar geen vergoeding voor? Hier wel, geloof ik.
Hm.quote:
Klopt, kan je achteraf een vergoeding voor krijgen...quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:38 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoorde dat je de vergoeding pas ná je coschappen krijgt. Je moet alsnog eerst alles betalen..
[..]
Hm.
Planologie, niet echt hetzelfde maar het was wel echt een alternatief wat ik ook erg leuk had gevonden (ga er misschien een minor planologie bij doen komend studiejaar).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:20 schreef intoxicated het volgende:
* intoxicated ziet het item op het NOS Journaal over de loting weer langskomen.
Wat zouden jullie zijn gaan doen als het geen GNK had kunnen worden?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:20 schreef intoxicated het volgende:
1523108 17:37:14 22-07-09 A1 BURGEMEESTER KREMERWEG - N458 BDN
Ambulance-16-108 Alphen aan den Rijn
Broertjes op motoren... het zou verboden moeten worden. En met wat pech mag ik straks dat wekadvies gaan doen, want ja, de parents zijn uitgerekend nu op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |