volgens NS zijn de beperkingen wegens een wisselstoring bij Utrecht cs weer voorbijquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:10 schreef MaJo het volgende:
Damn ik heb een domme keuze gemaaktdoor vertragingen was de trein naar utrecht net stampvol en aangezien ik volle treinen haat besloot ik om de volgende te nemen. Die is nu uitgevallen
hopelijk rijdt die daarna wel
Die gaat hier net langs scheren, ik zal naar hem zwaaienquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de geinteresseerden: er komt een ENORME dikke bui jullie kant op.
Dat weet ik zo net nog niet. Hij is nu pas bij Rotterdamquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die gaat hier net langs scheren, ik zal naar hem zwaaien
Bij amsterdam zuid is het net begonnenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de geinteresseerden: er komt een ENORME dikke bui jullie kant op.
Ik gok van welquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet. Hij is nu pas bij Rotterdam![]()
Ik ga koken
Er komt dus nog meerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij amsterdam zuid is het net begonnenhet ziet er behoorlijk zwart uit
maar je zit dus wel in de treinquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:31 schreef MaJo het volgende:
Tussen amsterdam en utrecht regent het ook flink inderdaad
Wanneer had ik het erover? Ik heb net Alleen maar Nette Mensen uit, dat was wel een heel tof boekquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:43 schreef TradeMarkie het volgende:
MaJo, welk boek moest ik ook alweer lezen van jou? Ik heb tenslotte vakantie, dus dan kan ik wel weer eens wat lezen
Daar hadden we het later over, die was het niet, volgens mij was het een of andere evergreen van een nederlandse schrijverquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wanneer had ik het erover? Ik heb net Alleen maar Nette Mensen uit, dat was wel een heel tof boekmaar kan me niet herinneren dat we set daarover gehad hebben?
Ik sta donderdag en/of vrijdag toch langs de weg.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben jij ook zo benieuwd?
Ik heb lekker gelopen, maar het is eigenlijk te warm. Tussen 17 en 20 graden zou het ideaal wandelweer zijn.
En laat die spandoeken en naamtopics maar mooi zitten.
Hehe, eindelijk een journaliste die wel inziet dat een beetje provoceren mag.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wanneer had ik het erover? Ik heb net Alleen maar Nette Mensen uit, dat was wel een heel tof boekmaar kan me niet herinneren dat we set daarover gehad hebben?
Een boek van WF Hermansquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mannen wel, babies zijn vrouwenmagneten
Ik heb de vierdaagse in '92 gelopen. En 1 keer is genoeg.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:38 schreef wyccie het volgende:
Ja, jij zou met bepakking moeten lopen. Waarom doe je niet mee?
Op de Waalbrug, toen we bijna terug waren, was er een militair onwel geworden.
Nooit meer slapenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar hadden we het later over, die was het niet, volgens mij was het een of andere evergreen van een nederlandse schrijver
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:13 schreef MaJo het volgende:
Jeez, ik sta al 30 minuten stil voor utrecht
Gaat lekker.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:13 schreef MaJo het volgende:
Jeez, ik sta al 30 minuten stil voor utrecht
Eens kijken wat dat moet kosten bij Bolquote:
dat ben ik bij vlagen ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is wel een vrij zwartgallig boek. Moet je wel leuk vinden.
Ik vond het een briljant boek
quote:
Ik vond het niet zwartgalligquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is wel een vrij zwartgallig boek. Moet je wel leuk vinden.
Ik vond het een briljant boek
Je inbox is vol.....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond het niet zwartgalligprachtig hoe hij je blijft interesseren met helemaal niets. Er gebeurd erg weinig maar hij slaagt waar 't reve met De Avonden faalt. Hermans
![]()
Geen idee, moet ik eerst zijn naam weten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Cobra is dit een bekende van je?
Rotterdamse militair krijgt 5 jaar kroegverbod
Okay ik dacht misschien iemand die gezakt was voor zijn zuiplessen bij jou.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen idee, moet ik eerst zijn naam weten.
stofje?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:04 schreef MaJo het volgende:
Ik kom niet uit mijn puzzelweet iemand deze:
chemisch spul dat danst in het licht. Antwoord: st*f**
cobra?
Dan klopt het woord naar beneden denk ik niet:quote:
Eist? Als in eisen, iemand voor de rechter dagen...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan klopt het woord naar beneden denk ik niet:
is bezig met dagen. Antwoord: **st. De laatste letter van die vraag over het chemische spul is de eerste letter van deze. Ik snap er niets meer van
Terwijl jij in eerste instantie de enige was die wel wilde zeker?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
Word ik net gebeld waar ik blijf voor de quiz
Waren alle "nee, ik ga niet" ondertussen omgebouwd tot "ja leuk" alleen niemand die dat even doorgegeven had
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
Word ik net gebeld waar ik blijf voor de quiz
Waren alle "nee, ik ga niet" ondertussen omgebouwd tot "ja leuk" alleen niemand die dat even doorgegeven had
Zal hem zo leeg makenquote:
Ja het was eigenlijk al afgesproken maar een animocheck kwam negatief uit.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Terwijl jij in eerste instantie de enige was die wel wilde zeker?
Lekker dan
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eist? Als in eisen, iemand voor de rechter dagen...
Zal wel Lot zijn?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:12 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
iemand die weet hoe het zusje van job heet? 3 letters, eindigt op een t.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |