Nee, ze zien er leuk uit, maar om daar dan 1000 euro extra voor te betalen is ook een beetje overdreven.quote:
Het is maar ¤1000 hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ze zien er leuk uit, maar om daar dan 1000 euro extra voor te betalen is ook een beetje overdreven.
Ja, 1000 voor de onderdelen, en 1000 voor de naam + witte lak. Maakt 2000 totaal voor een veredelde broodrooster.quote:
Dat zou gaaf zijn! Als je er ook brood in kon roosterenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, 1000 voor de onderdelen, en 1000 voor de naam + witte lak. Maakt 2000 totaal voor een veredelde broodrooster.
Om dezelfde reden dat mensen voor hetzelfde geld een zelfde laptop kopen bij Dell, Sony of HP:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:26 schreef jitzzzze het volgende:
Ze zijn verschrikkelijk duur en niet beter dan pc's van andere merken. Waarom kopen mensen alsnog deze rotzooi?
Ja, een Aston Martin staat ook veel beter voor je voordeur, maar een Ford is kwalitatief net zo goed.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:31 schreef SpookY22 het volgende:
Dus...topic 234093843948275435987, wordt dit een wekelijks ritueel om Apple te bashen om de prijs? Je kan veel zeggen maar het werkt wel en het kan ook Windows draaien en geef toe een Mac Mini als media center staat veel gelikter op je tv meubel dan zon loeder van een normale PC....
Die zijn ook veel te duur, en niet eens mooi om naar te kijken. Echt heel vreemd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat mensen voor hetzelfde geld een zelfde laptop kopen bij Dell, Sony of HP:
Voorkeur.
HA das apple's met peren vergelijken, Ford zou namelijk de Apple moeten zijn onder de auto's qua betrouwbaarder dan de Aston.....en serieus, waarom zou ik een Ford kopen als ik het geld heb voor een Astonquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, een Aston Martin staat ook veel beter voor je voordeur, maar een Ford is kwalitatief net zo goed.
Sinds wanneer is het belangrijk dat een laptop mooi is? Als het maar functioneel is voor de gebruiker.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die zijn ook veel te duur, en niet eens mooi om naar te kijken. Echt heel vreemd.
Mensen die Windows op een Mac installeren... dat is feitelijk vloeken in de kerk en aan de andere kant toegeven dat Mac OS het toch net niet helemaal is.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:31 schreef SpookY22 het volgende:
Dus...topic 234093843948275435987, wordt dit een wekelijks ritueel om Apple te bashen om de prijs? Je kan veel zeggen maar het werkt wel en het kan ook Windows draaien en geef toe een Mac Mini als media center staat veel gelikter op je tv meubel dan zon loeder van een normale PC....
Zucht, amateur. Sinds Aston Martin door Ford is overgenomen zijn ze kwalitatief hetzelfde. Of je nu een Mustang koopt of een DB9, het is in feite dezelfde auto met een andere buitenkant.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:35 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
HA das apple's met peren vergelijken, Ford zou namelijk de Apple moeten zijn onder de auto's qua betrouwbaarder dan de Aston.....en serieus, waarom zou ik een Ford kopen als ik het geld heb voor een Aston
Dat is toch precies wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het belangrijk dat een laptop mooi is? Als het maar functioneel is voor de gebruiker.
Dus je doet vooral lelijke wijven aangezien het je alleen gaat om functionaliteit?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het belangrijk dat een laptop mooi is? Als het maar functioneel is voor de gebruiker.
Mooie opmerking, in een Apple topic.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zeg dat het KAN niet dat je het moet doen of dat ik het doe.....en ja ik reageer wel simpelweg omdat ik dit geen gegronde klacht meer vind in het kader dat er elke week wel 2 van opduiken....na een jaar is het wel genoeg.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die Windows op een Mac installeren... dat is feitelijk vloeken in de kerk en aan de andere kant toegeven dat Mac OS het toch net niet helemaal is.![]()
![]()
En trouwens, je kan wel zeggen dat het het zoveelste topic is, maar je reageert er zelf ook in.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:37 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dus je doet vooral lelijke wijven aangezien het je alleen gaat om functionaliteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |