Nu zijn jullie appels met peren aan het vergelijken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
En voor 500 euro een auto die ' in principe' hetzelfde kan als een Veyron. Want hey, een Lada komt toch ook van A naar B? En er zit toch ook een stuur in?
Ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:55 schreef Jarno het volgende:
Echt, mijn oma krijgt Time Machine nog aan de gang. Kom op mensen. Het alternatief op Windows is iets als shadow copies ofzo en zie DAT maar eens uit te leggen..
Met paint ben ik opgegroeid, met een mac niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan ben je echt domHet is nog simpeler dan Paint
Ja, maar mijn harde schijf herkent hij niet oid. :squote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Eh, time machine starten. En de eenvoudige instructies op het scherm volgen?
Maar als je daarmee bent opgegroeid dan werkt dat toch veel makkelijker? Ik moet nu opeens allemaal dingen op apple zijn manier doen, iets wat mij totaal niet zint.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:55 schreef Jarno het volgende:
Echt, mijn oma krijgt Time Machine nog aan de gang. Kom op mensen. Het alternatief op Windows is iets als shadow copies ofzo en zie DAT maar eens uit te leggen..
Zoiets heet een leercurve.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:58 schreef Zotheid het volgende:
Ik moet nu opeens allemaal dingen op apple zijn manier doen, iets wat mij totaal niet zint.
Dan moet je niet op mijn vorige post, waar ik al een paar van deze punten postte, reageren met 'overtuig mij eens waarom ik een Mac zou moeten kopen'quote:
Ik heb een Mac EN een Lada. En nu?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
En voor 500 euro een auto die ' in principe' hetzelfde kan als een Veyron. Want hey, een Lada komt toch ook van A naar B? En er zit toch ook een stuur in?
Dat was niet alleen tegen jou gericht.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan moet je niet op mijn vorige post, waar ik al een paar van deze punten postte, reageren met 'overtuig mij eens waarom ik een Mac zou moeten kopen'Want als deze criteria voor jou niet belangrijk zijn hoef je geen mac te kopen, maar dat wil niet zeggen dat ze niet geldig zijn voor andere mensen.
Dat heet Blue Band Goede Start brood...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:00 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik denk dat ik brood voor 5 euro per stuk ga verkopen. En ik noem het,... PC-brood. Of iets anders. In ieder geval iets wat niets met brood te maken heeft.
Vervolgens geef ik er een raar vormpje aan, en verzin ik een reclame dat het erg hip brood is. En dat er vezels in zitten. En dat het je honger stilt.
Vervolgens denken mensen:
OMGGGG! Brood wat de honger stilt!!11 HEbbennnn!!!
Vervolgens vraagt de andere 90% zich af waarom mensen in hemelsnaam 5 euro voor brood betalen. Dan zullen die kopers, om hun aankoop te verdedigen, antwoorden met 'ja, maar het ziet er wel erg mooi uit, en de kwaliteit is goed, en, last but not least 'ga je bij vrouwen ook alleen voor functionaliteit en niet voor vorm?'
En dan lach ik:
Ga jij eens lekker dood.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:55 schreef Cybey het volgende:
[..]
De meeste mensen komen aan 1000 euro door gewoon te werken. Sommige winnen een prijs, doen mee aan een TV programma of trouwen met iemand die 2000 euro heeft.
Kwou net zeggen. Welkom de wereld die marketing heet. En ja, horror, Apple is gewoon een commercieel bedrijf dat zal proberen zijn producten met reclame aan de man te brengen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:00 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dat heet Blue Band Goede Start brood...
Dat is slechts de Sony onder het brood, de prijs/kwaliteitverhouding is er nog wel. Er is gerust nog ruimte om iets 5x zo duur aan te bieden en te verkopen. Iets waar de prijs totaal niet meer in verhouding staat met de kwaliteit. En er moet natuurlijk wel een bepaalde 'levensstijl' omheen verzonnen worden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:00 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dat heet Blue Band Goede Start brood...
Ok, maar waarom vroeg je dan overtuigd te worden? Jij geen Mac, ik wel, wij allebei blij.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat was niet alleen tegen jou gericht.
En daarbij begrijp ik echt wel dat jouw criteria niet voor een ander hoeven te gelden.
Het werkte toch zo intuïtief? Dan heb ik toch helemaal geen leercurve nodig. Dan had ik beter bij Windows kunnen blijven, dat snapte ik tenminste.quote:
Je moet met diskutitly dan even de windows partitities verwijderen en nieuwe hfs+ partitities aanmaken denk ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:58 schreef Zotheid het volgende:
Ja, maar mijn harde schijf herkent hij niet oid. :s
Klinkt niet heel intuïtief...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Je moet met diskutitly dan even de windows partitities verwijderen en nieuwe hfs+ partitities aanmaken denk ik.
Hebben we het 'prijs' argument weer. Bij Apple staat de prijs ook in verhouding tot de kwaliteit. Het enige verschil is dat Apple geen goedkope Macs maakt. Maar dat jij de dingen waar je extra voor betaald niet de moeite waard vind maakt nog niet dat de prijs niet meer in verhouding staat tot het gebodene.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:02 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dat is slechts de Sony onder het brood, de prijs/kwaliteitverhouding is er nog wel. Er is gerust nog ruimte om iets 5x zo duur aan te bieden en te verkopen. Iets waar de prijs totaal niet meer in verhouding staat met de kwaliteit. En er moet natuurlijk wel een bepaalde 'levensstijl' omheen verzonnen worden.
Microsoft net zo goed natuurlijk. Elk bedrijf.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kwou net zeggen. Welkom de wereld die marketing heet. En ja, horror, Apple is gewoon een commercieel bedrijf dat zal proberen zijn producten met reclame aan de man te brengen.
Wat dus betekent dat ik al die bestanden kwijt ben. O nee, ik moet zeker zo'n harde schijf kopen van Apple, 400 euro voor 1Tb.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Je moet met diskutitly dan even de windows partitities verwijderen en nieuwe hfs+ partitities aanmaken denk ik.
Je moet open staan voor nieuwe dingen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het werkte toch zo intuïtief? Dan heb ik toch helemaal geen leercurve nodig. Dan had ik beter bij Windows kunnen blijven, dat snapte ik tenminste.
Dat stond ik ook toen ik dit ding kocht. Helaas werkt het allemaal niet zo mooi als ik had verwacht.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:09 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Je moet open staan voor nieuwe dingen.
Ik vind het toch echt, zeker in vergelijking met andere merken, niet in verhouding.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hebben we het 'prijs' argument weer. Bij Apple staat de prijs ook in verhouding tot de kwaliteit. Het enige verschil is dat Apple geen goedkope Macs maakt. Maar dat jij de dingen waar je extra voor betaald niet de moeite waard vind maakt nog niet dat de prijs niet meer in verhouding staat tot het gebodene.
Nee hoor, alle harde schijven van alle merken werken gewoon op Apple-systemen. Ik heb ook gewoon een IOmega schijf aan mijn Mac hangen. Daarnaast kon OS X dacht ik NTSF lezen. Geen idee waarom het bij jou niet werkt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat dus betekent dat ik al die bestanden kwijt ben. O nee, ik moet zeker zo'n harde schijf kopen van Apple, 400 euro voor 1Tb.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |