Een kind dat een bad neemt, gaat tijdens het badderen ermee spelen.quote:
Ja en ze krijgen er altijd een badeendjes-humeur van, weet even niet het goeie woord ervoor maar ze vinden de badeendjes leukquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een kind dat een bad neemt, gaat tijdens het badderen ermee spelen.
dat is het belangrijkstequote:Op zondag 2 augustus 2009 13:52 schreef Purky het volgende:
[..]
Ja en ze krijgen er altijd een badeendjes-humeur van, weet even niet het goeie woord ervoor maar ze vinden de badeendjes leuk
Ik ook.. of seizoenen of winkeluitbreiding. Die met reizen vond ik in vorige delen ook altijd de minst leukequote:Op maandag 3 augustus 2009 21:18 schreef Tegan het volgende:
Ik had liever huisdieren, universiteit, en verhuizen naar andere steden/zelf steden maken gezien...
dat kun je uitzettenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:17 schreef cultheld het volgende:
Wat worden ze snel oud in dat spel zeg..
Kan je aan/uitschakelen met home/end.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:07 schreef Mestras het volgende:
weet iemand of je ook het laten zien van het plafond kunt uitzetten? zeg maar als je redelijk ver inzoomt krijg je ook het plafond in beeld wat ik vrij irritant vind! :p
Lijkt me wel dan. Gewoon ff proberen waar hij past als je hem in je spel zet?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:59 schreef Stephinem het volgende:
Hey,
Ik heb een waanzinnige huis gevonden op een download site.Maar die geeft lot size
64x64 aan.Maar zo groot heb je toch niet bij de Sims 3??
Alleen tot 60x60?!?!
Gr,
Stephanie
Dit is het huis
http://www.thesimsresourc(...)0Sorrento/id/902927/
Je moet dan naar stad bewerken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:51 schreef Mestras het volgende:
als ik een huis download staat hij in het beginscherm waarna ik heb installeer, maar dan? ik zie hem niet in het spel staan dus ik weet niet waar ik het huis vandaan moet halen...
Bedrijven uitkopen? Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:17 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Lol. Geweldige mogelijkheden
Het spel is nu eventjes iets te makkelijk
Binnen een paar weken met mijn stelletje beiden niveau 10 gehaald van de carrières, bestsellerauteurs geworden, heel de stad alle bedrijven uitgekocht en krijg dus elke week tussen de anderhalf en 2 ton aan geld binnen.
Zo maar eens verhuizen en een megahuis bouwen, maar dan nog
wat bedoel je met home / endquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:34 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Kan je aan/uitschakelen met home/end.
De Home en End knoppen op je toetsenbordquote:
Welke mods en hacks gebruik jij?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:18 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
De Home en End knoppen op je toetsenbord
Ben de laatste paar dagen toch maar weer aan het spelen, moet ook eens rare scenario's gaan bedenken om het wat leuker te makenAfzetterij die Sims Store trouwens (had EA natuurlijk afgekeken van de paysites, daarom deden en doen ze er niks tegen ookal ging het tegen hun TOS in
) maar gelukkig zijn er andere manieren
Met de nodige mods/hacks van MTS speelt het overigens een stuk fijner.
Vind 't trouwens wel tof dat je die kloteplanten in de tuin geen water meer hoeft te geven
Als je wat geld hebt, krijg je die optie vanzelf als je op een bedrijf klikt. Eerst kun je partner worden, daarna kun je het helemaal overnemen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bedrijven uitkopen? Hoe doe je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |