Ja, dat vind ik dus niet leuk.. ik wilde gewoon een vijvertje voor en naast het huisquote:
Betere tip:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:18 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus niet leuk.. ik wilde gewoon een vijvertje voor en naast het huisIk haal die brug wel weg, en dan maak ik er wel een dammetje van om het zo maar te zeggen.
Ja, en dat kan volgens mij dus niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Betere tip:
Haal trappetjes en brug weg.
Verhoog grond aan waterkanten
Leg brug over water (zonder trappetjes)
Presto!
Waarom zou dat niet kunnen??quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:12 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ja, en dat kan volgens mij dus niet.Ik heb nu gewoon een strook land van 2 blokjes breed gemaakt, waar het bruggetje eerst was.
Hoe wil jij die vloertegels van de vloer af krijgen zonder een fundering te gebruiken, en daarmee dus ook een trap?quote:
Ik snap echt niet wat t probleem is, wat ik bedoel is in ieder geval:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:37 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hoe wil jij die vloertegels van de vloer af krijgen zonder een fundering te gebruiken, en daarmee dus ook een trap?
En dat kan dus niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat t probleem is, wat ik bedoel is in ieder geval:
-Hoog land op langs water,
-Maak opgehoogd land vlak
-Bouw brug van ophoging naar ophoging
-Klaar?
Sims zullen de ophoging niet als "trap" zien en er dus gewoon oversteken.
Dan maak je het riviertje 1 blokje dunner zodat het bruggetje precies lang genoeg is?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:00 schreef sander-3 het volgende:
[..]
En dat kan dus niet.
Bij een fundering of muur krijg je een "zwevende" tegel, aan de rand. Bij zo'n afgrondje niet.
Maar als ik een fundering gebruik, moet ik ook een trap gebruikenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan maak je het riviertje 1 blokje dunner zodat het bruggetje precies lang genoeg is?
Dan gebruik je geen fundering?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:37 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Maar als ik een fundering gebruik, moet ik ook een trap gebruiken
Ja, en hoe wil je dan die vloer blokjes van de grond af krijgen? De enige manier om dat voor elkaar te krijgen is met een fundering, of een muur.. Maar dan zien je sims het alsof ze naar een hogere verdieping moeten, en zullen ze omlopen.quote:
Ongeveer jaquote:
Niet? Gewoon vloer leggen op de 2 bultjes en daar de beginpunten bovenop planten? (riviertje iets uitdunnen)quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:01 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ja, en hoe wil je dan die vloer blokjes van de grond af krijgen? De enige manier om dat voor elkaar te krijgen is met een fundering, of een muur.. Maar dan zien je sims het alsof ze naar een hogere verdieping moeten, en zullen ze omlopen.
[..]
Ongeveer ja
Anders probeer je het even uit, zul je zien wat er gebeurdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niet? Gewoon vloer leggen op de 2 bultjes en daar de beginpunten bovenop planten? (riviertje iets uitdunnen)
Gaat alleen niet meer voor vrijdag volgende week, helaas.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:11 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Anders probeer je het even uit, zul je zien wat er gebeurd
Weet ik wel, maar het is nogal moeilijk uit te leggen waarom het niet lukt. Vandaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gaat alleen niet meer voor vrijdag volgende week, helaas.
Dacht doe me best om te helpen..
Ok, sorry, nog 1 idee, als ik het nog 1x mag proberenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:15 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar het is nogal moeilijk uit te leggen waarom het niet lukt. Vandaar.
Nee, heb ik ook al geprobeerd. Maar dan krijg je zo'n vorm:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, sorry, nog 1 idee, als ik het nog 1x mag proberen![]()
Blijkbaar is er fundering nodig om de brug te bouwen, en als je nou, de brug bouwt, inclusief stukjes fundering om de tegels bij de 2 uiteindes, en vervolgens om die fundering heen een schuine aarde omhoogtrekt, zodat de trap niet meer nodig is, zou dat niet kunnen?
Lol. Geweldige mogelijkhedenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:53 schreef Double-U het volgende:
Pas kreeg ik het bericht dat een collega van mijn sim op sterven lag.
Dus ik erheen, misschien zit er nog een erfenisje in ...![]()
Kom ik daar, is die collega er niet ... aan het werk![]()
Dus heb ik daar zitten wachten tot 'ie thuiskwam. Maar hij kwam niet thuis want ineens stond er het bericht dat mijn collega helaas van ouderdom gestorven was ... op het werk![]()
Helaas geen erfenis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |