OMFG. Het is al binnenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:23 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Alstu. Ik heb nou eenmaal een zwak voor mishandelde puppies en poekies.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kom, we sturen ze een hondendrol in een zakje!
Wel met een groen strikje erom
Hihihi!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:26 schreef Stephan1237 het volgende:
Unilever Foodsolutions. Postbus 1250. 3000 BG Rotterdam Tel. 010-4394308
het adres voor al u drollen
De pakketten zijn deels symbolisch,quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:30 schreef Skaai het volgende:
Ik zit te denken aan of 1x pakket A en 2 x pakket B of een vrije donatie van 25 euro. Wat adviseren jullie? Ik begrijp wel dat ze met beide blij zijn hoor, maar jullie zijn ervaren en weten net wat beter wat de wensen zijn.
De pakketten zijn gedeeltelijk ook symbolisch. We kopen van het uiteindelijke bedrag alle spullen die in de pakketten zitten in hoeveelheden die voor Dierenthuis handig zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:30 schreef Skaai het volgende:
Ik zit te denken aan of 1x pakket A en 2 x pakket B of een vrije donatie van 25 euro. Wat adviseren jullie? Ik begrijp wel dat ze met beide blij zijn hoor, maar jullie zijn ervaren en weten net wat beter wat de wensen zijn.
Wat chipszak zegt. Of je moet zeggen van " ik wild at er van mijn 25 euro perse *insert iets* gekocht wordtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:30 schreef Skaai het volgende:
quote:Hoi Denise,
Normaal mogen wij het niet goedkoper als 2,85 per kilo aanbieden. En dan heb je ook nog prijsverschil in de soorten carnibest.
De diabetes versie bijvoorbeeld is weer iets duurder.
Ik ga even navragen bij onze leverancier of er iets te regelen valt.
Ik laat het je even weten zodra ik wat gehoord heb : )
Met vriendelijke groet, Alyssa
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:36 schreef Skaai het volgende:
Dan maak ik 25 euro over en er hoeft niet iets speciaals van te worden gekocht, ik vertrouw erop dat jullie weten wat ze nodig hebben. Ik ga even mailen!
Wat zij gaat doen weet ik nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:37 schreef anboni het volgende:
[..]
Dus indirect gaan we toch carnibest weer benaderen?
GROEN!!!!!!!111quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:38 schreef Blackviper het volgende:
I'm Greeeen!! Whoehoeeee...
Nu alleen mijn naam nog in de lijst he
Dat moet ie ook aan modjes overlaten in dit topicquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:20 schreef Phaidra het volgende:
@J-D, daar ga ik niet over. Arme Iteejer maakt overuren!
Dat spam ik al in diverse topic'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihi!
Psssst, wil je ook groen? Om reclame voor ons te maken? Dan maak je later maar wat over, als je je ouders hebt overgehaald![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |