quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh shit, dan neem ik alles terug. Brb, even iets zoeken wat mij wel stoer gaat maken.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh shit, dan neem ik alles terug. Brb, even iets zoeken wat mij wel stoer gaat maken.
Ze mocht geen moderator meer zijn van US en nu is ze verbitterd, niets van aantrekken, zus.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom doe jij steeds zo gemeen![]()
is niet zo heel stoer ofzo
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze mocht geen moderator meer zijn van US en nu is ze verbitterd, niets van aantrekken, zus.
Dat zijn mensen waar je niets mee te maken wilt hebben, ze is nu groen omdat ze wil laten zien dat ze iets voor dieren doet, terwijl je ook dieren kunt helpen zonder dat je dat moet laten zien, gewoon omdat je echt om dieren geeft...
Als je mijn med leest weet je dat ik zelf ben gegaan. Tag, ava en sig zijn reclame om meer geld voor de dieren binnen te halen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze mocht geen moderator meer zijn van US en nu is ze verbitterd, niets van aantrekken, zus.
Dat zijn mensen waar je niets mee te maken wilt hebben, ze is nu groen omdat ze wil laten zien dat ze iets voor dieren doet, terwijl je ook dieren kunt helpen zonder dat je dat moet laten zien, gewoon omdat je echt om dieren geeft...
En dat.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
First i was likebut then i was like
en then i was like
![]()
![]()
Ik denk dat ze een depressie heeft, echt álles is negatief!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vind jij mijn ava, tag en sig niet positief?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een depressie heeft, echt álles is negatief!
Heb nog niks leuks gelezen
Indd, want het helpt toch geen ene flikkerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:03 schreef Kopbal het volgende:
Die dierenactie
Koop een boerderij met 20 katten en sluit je aan bij de feministische beweging als je toch niet weet wat je met je geld moet doen
Ik at na mijn cracker een bolletje.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik vind snoep ook helemaal niet lekkermaar morgen is pas boodschappendag
Nee, van voer kunnen ze inderdaad niet langer eten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Indd, want het helpt toch geen ene flikker
Tja, misschien helpt het héél evenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, van voer kunnen ze inderdaad niet langer eten.
Met zo'n instelling gebeurd er ook niks op de wereld nee.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:03 schreef Crack_ het volgende:
Indd, want het helpt toch geen ene flikker
Dan kun je ze maar beter laten creperen ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tja, misschien helpt het héél even
maar daarna is het weer precies hetzelfde hoor
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik at na mijn cracker een bolletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |