Toch verdien je crap met je internetfamiliequote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:44 schreef Lamon het volgende:
Als ik nu gvd nog 1 keer die pedobear zie langskomen ga ik echt freaken hoor!
Het is zoooh onterecht.
Pure jaloezie! Check dat andere topic, daar zegt Dartanion jaloers te zijn op die beer, dus!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:44 schreef Lamon het volgende:
Als ik nu gvd nog 1 keer die pedobear zie langskomen ga ik echt freaken hoor!
Het is zoooh onterecht.
LIEF DOEN!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toch verdien je crap met je internetfamilie
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:47 schreef Quir het volgende:
Ongelooflijk hoe iets dat grappig was zo vervelend kan worden. Pedobear.
Blame the newfagsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:47 schreef Quir het volgende:
Ongelooflijk hoe iets dat grappig was zo vervelend kan worden. Pedobear.
Spoel uw mond. Ook "newfags" is een van die plagen.quote:
Bekijk mijn smiley en PIquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:49 schreef Quir het volgende:
[..]
Spoel uw mond. Ook "newfags" is een van die plagen.
Familie?! Ik heb gewoon 1 internetzusje omdat ik enigskind ben en dat is Crack_ omdat we allebei slim zijn, allebei goede muzieksmaak hebben, en anderen ons allebei onheus behandelen. En dat schept een band die jullie niet kunnen begrijpen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toch verdien je crap met je internetfamilie
Nee, ik ben een newfag.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:50 schreef TwyLight het volgende:
Weten jullie n00bs wel waar het vandaan komt?
Serieus, lees je posts eens terug en bekijk daarna je geboortedatum.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Familie?! Ik heb gewoon 1 internetzusje omdat ik enigskind ben en dat is Crack_ omdat we allebei slim zijn, allebei goede muzieksmaak hebben, en anderen ons allebei onheus behandelen. En dat schept een band die jullie niet kunnen begrijpen.
Die mensen zijn dan ook zeldzaam, dat weet je toch ..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Familie?! Ik heb gewoon 1 internetzusje omdat ik enigskind ben en dat is Crack_ omdat we allebei slim zijn, allebei goede muzieksmaak hebben, en anderen ons allebei onheus behandelen. En dat schept een band die jullie niet kunnen begrijpen.
Pretenderen slim te zijn, en in diezelfde zin woorden gebruiken die niet bestaan!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Familie?! Ik heb gewoon 1 internetzusje omdat ik enigskind ben en dat is Crack_ omdat we allebei slim zijn, allebei goede muzieksmaak hebben, en anderen ons allebei onhuis behandelen. En dat schept een band die jullie niet kunnen begrijpen.
Mijn intense spijtbetuiging bij deze.quote:
Waarom doe jij steeds zo gemeenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Serieus, lees je posts eens terug en bekijk daarna je geboortedatum.
Oh shit, dan neem ik alles terug. Brb, even iets zoeken wat mij wel stoer gaat maken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom doe jij steeds zo gemeen![]()
is niet zo heel stoer ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |