abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71758539
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 12:51 schreef Noisemaker het volgende:
Na 4 maal hospiteren heb ik de handdoek in de ring gegooid.

Nu heb ik via een bemiddelingsbureau een kamer. Je betaalt wel bemiddelingskosten, maar ik heb nu in ieder geval een kamer!
Directwonen ofzo?
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:57:49 #177
117061 Noisemaker
Geräuschmacher
pi_71759746
Nee, een patserige makelaar die een louche bemiddelingsbureau runt.

Maar dat kon me niet schelen, bemiddelingskosten van ¤200 kan ik mee leven.
pi_71759859
200 valt nog wel mee, de meeste vragen één maand huur of meer.
Cool story, Hansel.
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:05:27 #179
117061 Noisemaker
Geräuschmacher
pi_71760007
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:00 schreef wikwakka2 het volgende:
200 valt nog wel mee, de meeste vragen één maand huur of meer.
Daarom.

En de huurprijs van de kamer is ook aardig "marktconform" dus prima.
pi_71762483
Ook nog steeds geen kamer. Al op aardig wat kamers gereageerd maar nog maar 1 keer uitgenodigd voor een kijkavond.
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:32:38 #181
117061 Noisemaker
Geräuschmacher
pi_71762567
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:29 schreef Breekfast het volgende:
Ook nog steeds geen kamer. Al op aardig wat kamers gereageerd maar nog maar 1 keer uitgenodigd voor een kijkavond.
Ik heb 30x gereageerd, en ik mocht 7x komen kijken. Hoe vaak heb je tot nu toe gereageerd?
pi_71763428
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:32 schreef Noisemaker het volgende:

[..]

Ik heb 30x gereageerd, en ik mocht 7x komen kijken. Hoe vaak heb je tot nu toe gereageerd?
16 kamers, 1 x uitgenodigd.
pi_71763903
Kan altijd erger. In welke stad zoek je?
pi_71765882
Ik ga morgen maar eens kijken, de (huisbaas volgens mij) mailde vanochtend of ik morgenavond een bezichtiging kon doen, dus ik ga er vanuit dat ik niet hoef te hospiteren.

Nu maar hopen dat het geen massa-bezichtiging is en dat ik aan het einde moet vechten om mijn handtekening op het contract te zetten .
Cool story, Hansel.
pi_71769870
Krijg mailtje: Huisbaas heeft iemand anders aangenomen.... (frustrerend...) en dat terwijl ik on gesprek was met huisgenoot, tsja...

Nog 2 kansjes (ben uitgenodigd, maar daar veel inder hoop op....)
pi_71770350
Ben blij dat ik binnen 1 dag mijn kamer had. Had er op 5 gereageerd bij 3 uitgenodigd, 2 kon ik kiezen uiteindelijk die kamer die ik wilde vooraf dat ik op bezoek ging kunnen nemen. Maar snap dat het best frustrerend kan zijn. Als je al 15 mensen op 1 kamer hebt is er veel concurrentie
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:37:36 #187
231856 dekloonvanzuen
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
pi_71771040
Ik heb 3 keer gehospiteerd, eerste keer was wel wennen. De 2e en 3e keer werd ik 2 keer achter elkaar uitgekozen als eerste. Heb toen dus een keuze tussen die 2 gemaakt. Belangrijkste is gewoon chill jezelf blijven (ja ik weet het cliché) en niet te veel gaan slijmen, tenminste dat doe ik niet en dan kan ik ook niet eens.

Moet wel zeggen dat ik er echt een teringhekel aan heb om het te doen, zo gemaakt zo'n verhaaltje vertellen dit dat. Het voelt zo onecht aan, daar kan ik echt slecht tegen maarja.

[ Bericht 14% gewijzigd door dekloonvanzuen op 10-08-2009 20:56:08 ]
geef mij die pepsi max
pi_71793768
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:22 schreef Smart_ass het volgende:
Kan altijd erger. In welke stad zoek je?
Nijmegen
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:22:59 #189
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_71794556
Vanavond weer.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_71795017
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:29 schreef Breekfast het volgende:
Heb je wel een foto bij je bericht?
Een vriendin van me vertelde pas dat ze aan het reageren was op kamernet, maar zonder foto, omdat ze 'nergens goed op stond'.. maar zonder foto word je sowieso niet uitgenodigd.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:50:22 #191
231856 dekloonvanzuen
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
pi_71795119
is wel wijs om er bij te doen ja
geef mij die pepsi max
pi_71795668
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:44 schreef Finitio het volgende:

[..]

Heb je wel een foto bij je bericht?
Een vriendin van me vertelde pas dat ze aan het reageren was op kamernet, maar zonder foto, omdat ze 'nergens goed op stond'.. maar zonder foto word je sowieso niet uitgenodigd.
Niet helemaal waar. Ik reageer ook zonder foto's, maar krijg ongeveer van 1 op de 3 een uitnodiging. Daarmee is niet gezegd dat mijn kamerjacht voorspoedig verloopt, want ik word dan weer afgewezen op de hospiteeravonden; de grap dat ze mij klaarblijkelijk te lelijk vinden zal ik zelf maar even maken.
We zijn niets anders dan strandvonders van ons eigen leven; brokstukken verzamelend langs de zee der vergetelheid.-
Willem Frederik Hermans
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:20:20 #193
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_71795810
In totaal 3x gehospiteerd en 3x niet geworden __!

Als ik niets op tijd vindt ga ik maar een maandje vanaf Amsterdam treinen ofzo.
Oh really?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:10:49 #194
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_71812946
Niet gekozen en ik wilde nog wel graag. Maar er waren wel 12 mensen.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_71816772
Ik ben ook op zoek in Amsterdam.

Nu had ik gisteren op iets van Kamernet gereageerd, en kreeg ik een mailtje terug dat ik kon komen kijken. Alleen staat er wel een adres, maar geen huisnummer. Heb de jongen/man gemaild, maar daar krijg ik nog niks van terug.
En ik ga niet zomaar naar Amsterdam (kaartje kopen zonder korting) om in de straat te komen maar niet te weten welk huis het is

Wat me overigens wel opvalt:
Ik heb hiervoor ook in Rotterdam een kamer gezocht. In 75% van de gevallen (als het al niet meer is) mocht ik na een reactie gestuurd te hebben langs komen. Ik ben het alleen nooit geworden.
In Amsterdam stuur ik dezelfde reactie, maar hier heb ik na 10-15 reacties nog geen verdere uitnodigingen ontvangen.
pi_71816963
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:20 schreef Matthijs- het volgende:
In totaal 3x gehospiteerd en 3x niet geworden __!

Als ik niets op tijd vindt ga ik maar een maandje vanaf Amsterdam treinen ofzo.
Hey, check je PM.
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:13 schreef JeroenV het volgende:

Nu had ik gisteren op iets van Kamernet gereageerd, en kreeg ik een mailtje terug dat ik kon komen kijken. Alleen staat er wel een adres, maar geen huisnummer. Heb de jongen/man gemaild, maar daar krijg ik nog niks van terug.
En ik ga niet zomaar naar Amsterdam (kaartje kopen zonder korting) om in de straat te komen maar niet te weten welk huis het is

Ik heb hiervoor ook in Rotterdam een kamer gezocht. In 75% van de gevallen (als het al niet meer is) mocht ik na een reactie gestuurd te hebben langs komen. Ik ben het alleen nooit geworden.
In Amsterdam stuur ik dezelfde reactie, maar hier heb ik na 10-15 reacties nog geen verdere uitnodigingen ontvangen.
Wat ik nog vervelender vind, is dat ik meerdere keren een e-mail kreeg met de vraag of ik de volgende dag langs kon komen om te bezichtigen, dus ik stuur ze een e-mail terug met hoe laat ik ongeveer langs kan komen en vervolgens laten ze niks meer van zich horen . Wees dan op zijn minst zo netjes om even een mailtje terug te sturen dat de kamer al is verhuurd of zo.

[ Bericht 28% gewijzigd door wikwakka2 op 12-08-2009 13:26:52 ]
Cool story, Hansel.
pi_71821659
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:13 schreef JeroenV het volgende:

75% van de gevallen? vraag me dan toch af wat er niet goed is aan mijn reacties
pi_71822144
Ik vroeg me ook af of ik nu gewoon geluk had of dat ik in een periode zat dat er niet veel reacties binnen kwamen. Want ik mocht echt veel langskomen! En ik had op zich een gewoon standaard kort verhaaltje over mijzelf.

Nu is het echt heel lastig, Amsterdam toch denk ik. Net had ik goede hoop, alleen was iemand anders net iets sneller met reageren. Ging het eens niet met hospiteren maar om wie het snelst is, grijp ik er nog naast
pi_71822277
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:20 schreef JeroenV het volgende:
Ik vroeg me ook af of ik nu gewoon geluk had of dat ik in een periode zat dat er niet veel reacties binnen kwamen. Want ik mocht echt veel langskomen! En ik had op zich een gewoon standaard kort verhaaltje over mijzelf.

Nu is het echt heel lastig, Amsterdam toch denk ik. Net had ik goede hoop, alleen was iemand anders net iets sneller met reageren. Ging het eens niet met hospiteren maar om wie het snelst is, grijp ik er nog naast
Alerts i.c.m. de Gmail notifier is hier een perfecte combinatie voor . Maar dan moet je wel net achter de computer zitten.
Cool story, Hansel.
pi_71822672
Dat had ik

Ik kreeg een mailtje met info, drie kwartier later stuurde ik een vraag terug (ik ga niet zomaar overal op in, je kon bijv. niet eerst kijken enzo) en toen was hij al weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')