Directwonen ofzo?quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:51 schreef Noisemaker het volgende:
Na 4 maal hospiteren heb ik de handdoek in de ring gegooid.
Nu heb ik via een bemiddelingsbureau een kamer.Je betaalt wel bemiddelingskosten, maar ik heb nu in ieder geval een kamer!
Daarom.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:00 schreef wikwakka2 het volgende:
200 valt nog wel mee, de meeste vragen één maand huur of meer.
Ik heb 30x gereageerd, en ik mocht 7x komen kijken. Hoe vaak heb je tot nu toe gereageerd?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:29 schreef Breekfast het volgende:
Ook nog steeds geen kamer. Al op aardig wat kamers gereageerd maar nog maar 1 keer uitgenodigd voor een kijkavond.
16 kamers, 1 x uitgenodigd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:32 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
Ik heb 30x gereageerd, en ik mocht 7x komen kijken. Hoe vaak heb je tot nu toe gereageerd?
Nijmegenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:22 schreef Smart_ass het volgende:
Kan altijd erger. In welke stad zoek je?
Heb je wel een foto bij je bericht?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:29 schreef Breekfast het volgende:
Ook nog steeds geen kamer. Al op aardig wat kamers gereageerd maar nog maar 1 keer uitgenodigd voor een kijkavond.
Niet helemaal waar. Ik reageer ook zonder foto's, maar krijg ongeveer van 1 op de 3 een uitnodiging. Daarmee is niet gezegd dat mijn kamerjacht voorspoedig verloopt, want ik word dan weer afgewezen op de hospiteeravonden; de grap dat ze mij klaarblijkelijk te lelijk vinden zal ik zelf maar even maken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:44 schreef Finitio het volgende:
[..]
Heb je wel een foto bij je bericht?
Een vriendin van me vertelde pas dat ze aan het reageren was op kamernet, maar zonder foto, omdat ze 'nergens goed op stond'.. maar zonder foto word je sowieso niet uitgenodigd.
Hey, check je PM.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:20 schreef Matthijs- het volgende:
In totaal 3x gehospiteerd en 3x niet geworden__!
Als ik niets op tijd vindt ga ik maar een maandje vanaf Amsterdam treinen ofzo.
Wat ik nog vervelender vind, is dat ik meerdere keren een e-mail kreeg met de vraag of ik de volgende dag langs kon komen om te bezichtigen, dus ik stuur ze een e-mail terug met hoe laat ik ongeveer langs kan komen en vervolgens laten ze niks meer van zich horenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:13 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben ook op zoek in Amsterdam.
Nu had ik gisteren op iets van Kamernet gereageerd, en kreeg ik een mailtje terug dat ik kon komen kijken. Alleen staat er wel een adres, maar geen huisnummer. Heb de jongen/man gemaild, maar daar krijg ik nog niks van terug.
En ik ga niet zomaar naar Amsterdam (kaartje kopen zonder korting) om in de straat te komen maar niet te weten welk huis het is
Wat me overigens wel opvalt:
Ik heb hiervoor ook in Rotterdam een kamer gezocht. In 75% van de gevallen (als het al niet meer is) mocht ik na een reactie gestuurd te hebben langs komen. Ik ben het alleen nooit geworden.
In Amsterdam stuur ik dezelfde reactie, maar hier heb ik na 10-15 reacties nog geen verdere uitnodigingen ontvangen.
75% van de gevallen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:13 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben ook op zoek in Amsterdam.
Nu had ik gisteren op iets van Kamernet gereageerd, en kreeg ik een mailtje terug dat ik kon komen kijken. Alleen staat er wel een adres, maar geen huisnummer. Heb de jongen/man gemaild, maar daar krijg ik nog niks van terug.
En ik ga niet zomaar naar Amsterdam (kaartje kopen zonder korting) om in de straat te komen maar niet te weten welk huis het is
Wat me overigens wel opvalt:
Ik heb hiervoor ook in Rotterdam een kamer gezocht. In 75% van de gevallen (als het al niet meer is) mocht ik na een reactie gestuurd te hebben langs komen. Ik ben het alleen nooit geworden.
In Amsterdam stuur ik dezelfde reactie, maar hier heb ik na 10-15 reacties nog geen verdere uitnodigingen ontvangen.
Alerts i.c.m. de Gmail notifier is hier een perfecte combinatie voorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:20 schreef JeroenV het volgende:
Ik vroeg me ook af of ik nu gewoon geluk had of dat ik in een periode zat dat er niet veel reacties binnen kwamen. Want ik mocht echt veel langskomen! En ik had op zich een gewoon standaard kort verhaaltje over mijzelf.
Nu is het echt heel lastig, Amsterdam toch denk ik. Net had ik goede hoop, alleen was iemand anders net iets sneller met reageren. Ging het eens niet met hospiteren maar om wie het snelst is, grijp ik er nog naast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |