okquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ja en nu weer over hospiteren praten graag.
Ooh da's wel relaxt, ik ga kijken bij van Lieflandlaan, vandaag voor het eerst en ben weleens vaker bij IBB geweest.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:36 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Ja, je moet ook interesse in hun tonen. Het is namelijk zo dat mensen je aardiger vinden als jij ook interesse toont in hun! Mensen vinden het leuker om dingen over hunzelf te vertellen, dan oninteressante verhalen over een ander aan te horen.
Waar ga je trouwens kijken, ik ga zelf vanaf half november op de Cambridgelaan wonen
Nice, hospiteren ging goed dus?quote:
Ja ging prima, kwam wat te laat binnen ( overal vertragingquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:35 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Nice, hospiteren ging goed dus?Hoe verliep de avond
Ik vind die vragen echt zo... Weirdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:59 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ja ging prima, kwam wat te laat binnen ( overal vertraging) Toen zat er al een gast en ze waren net bezig met de algemene huis dingen, wanneer ze samen aten en schoonmaak taken, vervolgens voorstelronde (ging goed, ze zeiden wat dingen waar ik nog wat op doorvroeg) en daarna kamer bekijken. Toen hadden ze nog wat vragen als: Welk The-A team figuur zou je zijn en wat is je favoriete film en favoriete artiest? En daarna ging ik weer, wel bijna een uur gezeten. Ging allemaal prima, en vond het ook wel goed klikken.
Ach ja, hoort er een beetje bij. Is toch voor de gein. Ik kreeg op een andere hospiteeravond de vraag: Welk figuur ik uit de Donald Duck zou zijn en aan welke karaktertrek van je zouden we ons op ten duur aan kunnen ergeren (quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind die vragen echt zo... Weird
Zo'n gekke vraag vind ik dat niet, zo kan je er toch een paar wegstrepen. Mensen die het niet zouden weten hebben geen zelfkennis, en mensen met erge karaktertrekken kan je ook wegstrepenquote:aan welke karaktertrek van je zouden we ons op ten duur aan kunnen ergeren ( , lekkere insteek )....
Gewoon op je vooroordelen afgaanquote:Op zondag 1 november 2009 15:47 schreef Apfelsaft het volgende:
Vrijdag m'n eerste hospiteeravond waarbij ik zelf niet hoef te hospiteren, maar iemand mag uitkiezen! Ik ben benieuwd. Hebben jullie nog tips & tricks hoe we de juiste keuze kunnen gaan maken?
Het ligt vooral aan het muziekinstrument, ik vind over het algemeen muzikanten chille lui(net als ikquote:Op zondag 1 november 2009 16:16 schreef MoneyTalks het volgende:
Zorg dat je huisgenoot geen stoner is, dat hij geen muziekinstrument speelt, dat hij niet elke avond uitgaat, dat hij geld op z'n bankrekening heeft (niks zo vervelend als een huisgenoot die niks bijdraagt aan het huishouden), dat hij weleens wat opruimt, etc.
Té genantquote:Op woensdag 25 november 2009 18:05 schreef Fingon het volgende:
Wat is je kamernet verhaaltje?
Kunnen we het ff opleuken
Is leuk joh, kunnen we lachen. Iedereen heeft die verhaaltjes geschreven, dus zo genant is het ook weer nietquote:Op donderdag 26 november 2009 00:20 schreef Rahl het volgende:
ik ga dat er ook sowieso niet opzetten. zo kansloos die verhaaltjes
Ik denk van wel. Maar goed, je moet ook jezelf durven blijven!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:54 schreef Bokita het volgende:
Zit voor de eerste keer bij de eerste 15. Kamer via de SSH op de Cambridgelaan. De datum van de hospiteeravond is nog niet duidelijk, maar ik heb al wel als voorbereiding dit topic doorgelezen. Nu had ik een vraag: in het dagelijks leven draag ik veel petten/hoedjes/stropdassen (als meisje zijnde he) en mijn (vrij grote) koptelefoon is aan mijn hoofd vastgegroeid ongeveer. Als ik daar zeg maar zo zou binnenkomen, wordt er dan gelijk een stempel op me gezet van weird/alto/etc. of valt dat wel mee?
Tja, als het leuk staat kan het opzich welquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:54 schreef Bokita het volgende:
Zit voor de eerste keer bij de eerste 15. Kamer via de SSH op de Cambridgelaan. De datum van de hospiteeravond is nog niet duidelijk, maar ik heb al wel als voorbereiding dit topic doorgelezen. Nu had ik een vraag: in het dagelijks leven draag ik veel petten/hoedjes/stropdassen (als meisje zijnde he) en mijn (vrij grote) koptelefoon is aan mijn hoofd vastgegroeid ongeveer. Als ik daar zeg maar zo zou binnenkomen, wordt er dan gelijk een stempel op me gezet van weird/alto/etc. of valt dat wel mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |